schuldgevoelens over verlangen naar andere vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 04 augustus 2006, 0:17

Guilty, dat was mijn eerste reactie ook. In dit geval ging het om seks met een derde erbij. Geloof me, het heeft drie jaar en heel wat dromerijen van hem geduurd voordat ik aan het idee gewend was, nog langer voor ik er zelf wel wat in zag. Dit soort dingen gebeuren niet 1-2-3.

Ga er niet op hameren, niet over zeuren, niet op aandringen, maar blijf wel zo nu en dan duidelijk maken dat het een echte wens van je is en niet zomaar een bevlieging. Misschien gebeurt het nooit. Soit. Misschien zinkt het langzaam bij haar in en gaat ze er ook het leuke van zien, dat kan ook. In dat geval ben jij spekkoper.
ik begrijp echt wat je bedoelt maar we fantaseren af en toe en zeggen het tegen de andere maar als puntje bij paaltje komt dan voelt ze zich gekwetst als ze merkt dat ik ernstig was. Ze kwam ooit es te weten dat ik haar vriendin heel mooi vond (ik had haar iets te lang gefilmd tijdens een feestje) en toen was ze heel gekwetst. Vergeet niet ze heel religieus is en monogamie heel belangrijk vind.
wat moet ik doen met als die fantsieen; Soms denk ik: ik wa smss beter gehuwd met een vrouw die openstaat voor een open relatie. Maar mijn vrouw is mijn soulmate en ik zou het geen minuut volhouden zonder haar. Maar ik verlang hevig naar meer seksuele ervaringen. ( we waren beiden maagd tijdens onze huwelijksnacht.
Lijkt me ten eerste dat je je eigen vrouw de meeste sexy en mooiste vrouw moet vinden en niet haar vriendin. Dat je het met elke vrouw wilt doen en niet monogaam kunt zijn is nou wel bekend dat mannen dat niet kunnen :twisted:
Ik denk alleen maar waarom bleef je dan niet gewoon lekker alleen? en begin niet aan die chats als je het wilt voorkomen. dat je over eventueel vreemdgaan een schuldgevoel zou krijgen vind ik wel goed want dat is ook erg. Je kan het beste gewoon met haar erover praten voorzichtig ookal wordt ze boos. Maar ik hoop niet dat je haar wilt proberen over te halen. Ik vind monogamie ook het belangrijkst anders kan je net zo goed beter alleen blijven vind ik snap ook echt niet waarom dat zo moeilijk moet zijn. Of zoek iemand die het wel leuk vind. Dat het voor jullieeen hel is :roll: om monogaam te zijn weten we maar ik zelf zou het wel willen weten als ik een vriend had die op me vriendin geilde en dat die erotisch zit te chatten. Je kan dan ook beter stoppen daarmee. Maar waarom heb je die drang zo erg? En waarom bleef je dan niet gewoon lekker single?

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 04 augustus 2006, 7:20

:roll:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » vr 04 augustus 2006, 9:10

Pssst, hey, Latina06... Niet iedereen is zoals jij/denkt zoals jij.

Ik zou ook gillend gek worden als blijkt dat mijn lief erg opgewonden wordt van mijn beste vriendin, en het met haar zou willen doen of een triootje zou willen voorstellen. Daarom is dit een topic waarop ik niet kan reageren omdat ik niets met open relaties/partnerruil/trio's heb. Jij ook niet.

Onderhand weten we allemaal dat jij daarbij nog steeds de generalisatie huldigt dat alle mannen hun p*k niet in hun broek kunnen houden (en opnieuw van mj een welgemeende :evil: daarvoor).
Volgens mij heeft Guilty meer aan de oprecht meedenkende en geinteresseerde antwoorden van Damsel en Shaz, dan aan ons hierin. Dus laat ze. Niet elk topic leent zich voor het uiten van de mening dat mannen toch niet monogaam kunnen zijn...

Antheia (die weer naar de achtergrond verdwijnt wegens 'back to topic!')
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 04 augustus 2006, 13:24

Ik prober hem ook te helpen en te begrijpen. Ik snap wel dat la sje als maagd het huwelijk ingaat dat je dan wel es wilt weten hoe een ander is. Dat zou ik ook hebben als ik als maagd het huwelijk in ga vandaar dat ik dat nooit zou doen. Maar goed wat dat betreft als hij als maagd het huwelijk ingaat dan snap ik wel dat hij wel eens wil weten hoe het met andere is.Ik zag dan ook later pas dat je zei dat jullie beiden als maagd het huwelijk in gingen. Maar vind het wel een beetje erg extreem en vraag me af of het ook daaraan ligt.


Antheia zei:Onderhand weten we allemaal dat jij daarbij nog steeds de generalisatie huldigt dat alle mannen hun p*k niet in hun broek kunnen houden (en opnieuw van mj een welgemeende daarvoor).

Maar jullie zien ook hier op shespot dat ik wat dat betreft wel gelijk heb je hoort niet anders hier.Jullie moeten me gelijk geven dat mijn beeld van mannen wel waar is.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » vr 04 augustus 2006, 13:31


Maar jullie zien ook hier op shespot dat ik wat dat betreft wel gelijk heb je hoort niet anders hier.Jullie moeten me gelijk geven dat mijn beeld van mannen wel waar is.

zucht....
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 04 augustus 2006, 13:38

Ik zal wel rete slechte ogen hebben dan Latina, want ik zie het toch duidelijk heel anders.
Enne.......Ik moet helemaal niks. :twisted:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » vr 04 augustus 2006, 14:51

Ik prober hem ook te helpen en te begrijpen. Ik snap wel dat la sje als maagd het huwelijk ingaat dat je dan wel es wilt weten hoe een ander is. Dat zou ik ook hebben als ik als maagd het huwelijk in ga vandaar dat ik dat nooit zou doen. Maar goed wat dat betreft als hij als maagd het huwelijk ingaat dan snap ik wel dat hij wel eens wil weten hoe het met andere is.Ik zag dan ook later pas dat je zei dat jullie beiden als maagd het huwelijk in gingen. Maar vind het wel een beetje erg extreem en vraag me af of het ook daaraan ligt.


Antheia zei:Onderhand weten we allemaal dat jij daarbij nog steeds de generalisatie huldigt dat alle mannen hun p*k niet in hun broek kunnen houden (en opnieuw van mj een welgemeende daarvoor).

Maar jullie zien ook hier op shespot dat ik wat dat betreft wel gelijk heb je hoort niet anders hier.Jullie moeten me gelijk geven dat mijn beeld van mannen wel waar is.
nou , om uw reaktie te weerleggen zal ik een nieuwe posting opstarten met als titel "schuldgevoelens over verlangen naar andere mannen" onder de virtuele kroeg

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » vr 04 augustus 2006, 15:20

Toen ik jong was heb ik ook altijd geroepen dat ik als maagd het huwelijk in wilde en dat ik monogaam was en dat ook van m´n partner verlangde.
Ik kon me niets voorstellen bij partnerruil ed.

Inmiddels zijn we een "paar" jaar en wat ervaringen verder.

Ondanks al m'n ideeën ontkwam ik niet aan het feit dat ik een vriend had die ik ontzettend aantrekkelijk vond.
Nadat ik van de eerste schrik bekomen was, ben ik daar eens over na gaan denken en gaan praten met m'n vriendin (die getrouwd was met die man).
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben een leuke tijd gehad. :)

Dus, geef haar tijd. Misschien is het te vroeg. Toen ik pas getrouwd was moest ik er ook niet aan denken.
Dan is alles te nieuw. Geniet eerst van elkaar en sluit gewoon niets helemaal uit, maar wacht af.... Het leven kan meer voor je in petto hebben dan je verwacht.

Sterkte,
Carina
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 04 augustus 2006, 16:11

Oke carina dat kan. Maar het kan ook dat ze dat nooit zal worden. Ik vind jou een uitzondering in mijn omgeving wil niemand dat maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die het wel willen of veranderen daarin tuurlijk. Misschien zij ook maar zoals je het zegt klinkt het mer als dat je bijna zeker van bent dat ze wel zal veranderen. En eerlijk gezegd klinkt het ook bijna alsof het goed is dat ze verandert. Ik vind dat monogamie het mooist is en voor wie gaat trouwen moet dat gelden anders blijf je bij elkaar maar trouw je niet. TROUWen het woord zegt het al. En wat als ze niet verandert wat wil hij dan gaan doen?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » vr 04 augustus 2006, 16:33

@ Latina

Zoals gewoonlijk leg jij me weer woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.

Maar bekijk het zoals je wilt, ik hoop dat andere begrijpen wat ik bedoel..

En wat betreft dat enige in je omgeving zijn. Denk je nou echt dat ik aan de grote klok hang wat ik doe?
Daar heeft m'n familie of vriendenkring niets mee te maken....
En ik denk dat ik niet de enige ben die m'n sexleven prive houdt... :roll:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 04 augustus 2006, 16:47

@En wat betreft dat enige in je omgeving zijn. Denk je nou echt dat ik aan de grote klok hang wat ik doe? Daar heeft m'n familie of vriendenkring niets mee te maken....
En ik denk dat ik niet de enige ben die m'n sexleven prive houdt... :roll:

En zeker niet als bekend is hoe bepaalde personen er over denken en oordelen.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 16:56

maar nu zit ik nog steeds met mijn probleem. :(

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 04 augustus 2006, 17:10

Sorry quilty, ik realiseer me dat jij er inderdaad niks mee opschiet op deze manier.
Ik denk dat het zo raar nog niet is hoor. Je bent al langere tijd bij elkaar, elkaars eerste bedpartner, en natuurlijk doen de ogen en hormonen hun werk naar behoren.
Na een bepaalde tijd ken je elkaars lichaam, dan weet je wat de ander lekker vindt of juist niet.
En ja, dan kan het gebeuren dat je je afvraagt hoe de sex met een ander is. Aan jullie de taak om te kijken of jouw verlangen geblust kan en mag worden.
Mijn man staat ook (nog?) niet open voor een open relatie, maar dat neemt niet weg dat ik ook droom van zo'n soort relatie voor onze toekomst.
Dat betekent niet dat ik minder van hem hou dan 14 jaar terug. Zeker niet, misschien wel meer zelfs. Zoveel dat ik het hem zou gunnen zijn grensen te verleggen. Eens te kunnen en mogen snoepen aan een ander.

Maar ja, ik ben er nu wel achter dat daarvoor een hoop gepraat en een heleboel geduld voor nodig is.

Wanhoop niet. Praat, neem de tijd, probeer voor jezelf uit te vogelen wat het is wat je voor die andere vrouw voelt. Is het puur lichamelijk? Ben je verliefd, hou je van haar? Hou je nog van je vrouw. Probeer eerlijk te zijn naar jezelf......

Sterkte ennieweejs.

Shazzz
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 17:31

Ik zou sterven van verdriet indien mijn vrouw me zou verlaten. Ik ou zielsveel van haar. MAar ik heb zo'n sterke verlangens dat ik er gek van word.

Ik en mijn vrouw bedrijven nog steeds bijna elka dag de leifde, zelf na 6 jaar huwelijk. Ik verlang eigenlijk naar elke vrouw die er mooi uitziet. die vriendin is werkeliijk bloedmooi; Ze lijkt sprekend op een bekende zangeres actrice maar ze is mooier omdat ze voller is. Verliefdheid is het niet, maar pure drang naar seks, als ik het zo mag uitdrukken;

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 04 augustus 2006, 17:37

Wat verwacht je dan als je met haar zou sexen? Wat zou er anders zijn, zou het beter zijn, heter zijn, geiler zijn? Zou ze dingen doen die je mist bij jouw vrouw?
Kun je dat verwoorden/uitleggen?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten