Wat vinden jullie van pijn tijden sex ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 25 juli 2006, 11:08

Ben nieuw hier, heb me al ergens voorgesteld hoor :wink:

Maar pijn, soms, hard in de tepels knijpen, ja.
Vastbinden, heerlijk!

Maar echt pijn óm de pijn, nee, dat niet.

T'is ook wisselend. Soms rustige, tedere sex, en soms wilde en harder.

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » di 25 juli 2006, 11:12

Ik ben helemaal voor! Ik vind dat een beetje pijn de sex veel intenser maakt. Zachtjes bijten, in tepels knijpen..,Ook houd ik er wel van om een beetje gedomineerd te worden, polsen vasthouden als de ander onderop ligt, soms nek en heb ook weleens met vastbinden en blinddoeken geexperimenteerd. Maar die dingen zijn inderdaad wel alleen leuk als je elkaar helemaal vertrouwd en zeker weet van de ander dat hij het ook leuk vindt...
Menina

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 25 juli 2006, 11:17

Zolang het pijn is, die de ander stimuleert is er niets mis mee, maar zodra het pijn wordt, die gebruikt wordt om de ander te domineren, moet je hele goeie afspraken met elkaar maken, hoe ver je kunt gaan. Het genot moet er wel altijd voor beide partners zijn naar mijn mening
Wat is eigenlijk het verschil Peter53?

Volgens mij gaat het ALTIJD om pijn die stimulerend is (op één of andere manier). Ook in duidelijke bdsm-relaties gaat het steeds om genot voor BEIDE partners.
Omdat jij bvb niet kan snappen hoeveel pijn voor iemand genot kan zijn, betekent het nog niet dat die ander het niet als genot aanvoelt.

Goede afspraken moet je wat mij betreft ook altijd maken, of het nu gaat om een "gewone" (sex) relatie of om een Dominant/sub relatie.
Er is geen regel die stelt "die persoon slaat zo hard, dus moeten we nu afspraken gaan maken".

Altijd praten, altijd afspraken maken.

o.




On topic:

Pijn is meestal fijn.
Hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer pijn ik kan verdragen. Als ik dan ook heel opgewonden ben, ga ik vanzelf om pijn smeken :wink:

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » di 25 juli 2006, 12:51

@MissLove: probeer is met houten knijpers, hoef je niet meteen van die dure klemmen aan te schaffen.

En pijn tijdens de sex vind ik heerlijk. Ik heb eigenlijk het zelfde als Orchid. Hoe meer opgewonderer ik ben hoe meer ik kan verdragen. En mijn lief vind het geweldig om mij zo zien te kronkelen.

arwen29
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 17:10
Locatie: zeeuwsvlaanderen oost

Berichtdoor arwen29 » di 25 juli 2006, 22:11

Tjonge , zoveel reakties had ik niet verwacht. !!! Super dat jullie mee praten. Heb weer goede tips gelezen. en dat vastbinden.... moeten we snel maar eens uitproberen !!!
dank jullie wel
Arwen
je leeft maar 1 keer !!

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » di 25 juli 2006, 23:08

@ Artemis

Bedankt voor de tip :wink:
Smile!!..It increases your face value..

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » di 01 augustus 2006, 13:38

Ranzige taal... zeker een fantasie van mij! Maar ik heb nog geen ervaring met een man die samen met mij over die grens wil gaan, los van schaamte, gewoon uitkramen wat er in je opkomt... wat je met elkaar doet enz.

En BDSM heb ik ook interesse in... Alleen... hoe bouw je een SM-seksrelatie (langzaam) op? Waar begin je mee als je nog geen ervaring hebt? Wat is wijs? Want een rotgevoel (achteraf) is wat een angst van me is... Of toch schaamte ofzo....

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » di 01 augustus 2006, 14:03

@Alison
Ga eens lezen op de site van Wandering Spirits. Het adres is te vinden onder de tab: klikken.
Voor mij en mijn partner is hier een wereld open gegaan :) .
geluk zit in jezelf!

sapi
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 15:31

Berichtdoor sapi » za 05 augustus 2006, 18:08

Ik vind pijn geen niet leuk... Ik kan dan niet classeren als iets opwindends of zo.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » ma 21 augustus 2006, 10:36

Thanx Ikke.

Er staan zeker interessante dingen op die site. Alleen de intro-tekst vind ik zelf wat 'zweverig', maar dat kan aan mij liggen (...).

Ik ken ook nog een andere site: http://www.dekerker.nl/home.htm
Hun definitie van BDSM vind ik erg ok.

Groetjes,
Alison.

pentagram1
Berichten: 879
Lid geworden op: do 17 augustus 2006, 10:16
Locatie: Zuid-West Brabant

Berichtdoor pentagram1 » ma 21 augustus 2006, 14:03

Hoi Arwen29,

Vraag me af waarom je vraagt naar de mening van anderen over dit onderwerp.

Indien je dit lekker vind, en ermee uit de voeten kunt in je relatie, en er anderen niet mee schaad, is het toch onbelangrijk wat de mening van andere mensen is.

Vind persoonlijk dat mensen zich nog veel te veel af vragen, van ben ik wel normaal omdat ik dit of dat lekker vind of die gevoelens heb.

Persoonlijk houden wij van zowel hele tedere als wat ruwere sex, dit is afhankelijk van de stemming waarin we zijn.

Maar in momenten van intens genot gebeurd het wel een dat ze haar nagels in mijn rug slaat en striemen trekt van boven naar beneden over mijn rug tot bloedens toe. Op zon moment geniet ik daar dan ook intens van, al doet het dan de komende dagen nog wat pijn, denk dan weer terug aan dat moment van genot en beleef dat moment in mijn gedachten weer opnieuw en dat verzacht de pijn dan weer.

Ook schroom ik me niet om na dat zoiets is gebeurd om naar de sportschool te gaan en me daar gewoon om te kleden, want wat een ander daar van denkt dat moeten ze zelf maar weten.

groetjes,

Pentagram1


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten