* cuckolding

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

subhub

cuckolding

Berichtdoor subhub » do 11 september 2003, 11:46

Submania,
Het is mijn taak om mijn vrouw met mijn mond op te winden en haar vagina klaar te maken voor de geslachtsdaad. Ik geef haar vrienden een hand als ik ze binnenlaat, maar verder raak ik ze niet aan. Hun penis stijf maken en bij mijn vrouw inbrengen doen ze zelf, wel met hulp en -orale-aanmoediging van mijn vrouw. En een uurtje gaan wandelen is ook niet aan de orde; mijn vrouw wil dat ik toekijk en haar lik.

Ann
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 24 december 2001, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor Ann » do 11 september 2003, 12:25

Koekoek



Geregistreerd op: 8-9-2003
Berichten: 1
Woonplaats: Noord-Holland Leeg drinken
Ik kan er echt van genieten om haar volgespoten kutje leeg te drinken.
Regelmatig mag kan ik dit doen. Ook van anderen die haar kutje hebben volgespoten. Mij cuckold gevoel wordt hierdoor zeer gestimuleerd.



*nota : verplaatst door Ann*

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » vr 12 september 2003, 15:56

Waarom wordt er nou zo raar gedaan over dit onderwerp? Ik vind het echt belachelijk dat iedereen gelijk op zijn achterste benen staat! Hoe komt het toch dat bijna iedereen er begrip voor heeft als een vrouw zich laat vastbinden en vernederen en dat er gelijk vol ongeloof wordt gereageerd als er een derde persoon bijkomt? Ikzelf zou ook echt enorm opgewonden raken als mijn vriend het met een andere vrouw zou doen terwijl ik alleen maar toe mocht kijken, maar hij heeft hier een andere kijk op (een mening die ik overigens respecteer). Ik hoop dat jullie nog heel veel plezier beleven aan wat JULLIE leuk vinden mannen. Trek je niks aan van de rest en doe lekker je eigen ding!
xxx

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » za 13 september 2003, 18:27

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » ma 10 juli 2006, 21:30

up voor lizzy

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » di 11 juli 2006, 1:22

ik weet niet of dit ook onder deze noemer valt, maar mijn man kikt er onwijs op om mij eerst door een andere man te laten pakken en dan alleen maar toe te kijken, ik wil graag dat hij meedoet, maar hij wil het liefst dat een andere man mij eerst totaal bevredigt en dan pas in mij komen om te voelen wat die ander gedaan heeft.
Ook als ik bijvoorbeeld allen ga stappen wil hij graag bij thuiskomst van mij horen dat ik met een andere man naar bed geweest ben, vond dit altijd best wel raar, maar ik denk dat ik hier nu meer ben van gaan snappen door deze topic.

Bedankt.

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » di 11 juli 2006, 19:25

Hallo karin,

En of dit onder cuckolding valt :) . En ja, raar is het, maar als jij zijn kronkel wel kunt waarderen dan zou ik zeggen: geniet ervan!

Groet,
rené.

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » do 13 juli 2006, 2:53

Hoi René,

bedankt voor je antwoord, verklaard een hoop voor me, waarom is dit zo weinig bekend?
Heb al eens eerder in een ander topic geschreven, dat ik dacht dat mijn man het makkelijker vond om mij aan andere mannen over te laten, dan dat hij het met mij wou doen.
Ik ben net klaar met praten met mijn man, heb hem deze topic laten lezen, makkelijker dan uitleggen, en behalve het totale onderdanige, herkent hij zich hier wel in.

Ik ga dus een hele nieuwe weg inslaan, samen met mijn man,wens me maar veel genot enne bedankt allemaal!
:lol:

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 13 juli 2006, 8:44

@karink: Veel plezier en geluk - en hou ons op de hoogte! :D

palmer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 juni 2006, 21:21

cuckolding

Berichtdoor palmer » vr 14 juli 2006, 0:02

Net als de echtgenoot van Karink heb ik geen duidelijke 'sub' gevoelens, toch prikkelt het mij om mijn vrouw met een ander te zien kletsen/flirten. Ongeveer een jaar geleden heb ik dit aan haar verteld. Gelukkig keurde ze mij niet af maar wou juist meer weten over mijn beweeg redenen/fantasieen en wat ze met me deden. Het is zover dat we in een slaapkamer fantasie onze 'dromen' durven uitspreken en zij geeft toe dat het ook voor haar opwindend is. Zij zegt ook wel eens te fantasieren om HET met een ander te doen en ik heb toegegeven dat alleen het idee al mij enorm opwind. In haar woorden, " met de juiste man zou het best kunnen gebeuren". Ik kijk ernaar uit!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 14 juli 2006, 0:32

Wat interessant dat ik dit hier nu tegenkom. Mijn maatje had dat ook altijd. Geen sub-gevoelens, maar wel ontzettend opgewonden raken van de wetenschap dat ik seks zou gaan hebben met een ander. Naarmate het tijdstip van mijn afspraak naderde, werd dat intenser. Hij heeft zelfs een keer gevraagd of hij via de cam mocht meekijken en dat is ook gebeurd. Ik vond het toen vreemd dat hij dat zo opwindend vond... maar ik begrijp nu dat dat vaker voorkomt.

Shespot is een mooie plek. Ik leer nog steeds bij :D

borkee
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 10:00
Contacteer:

Berichtdoor borkee » zo 30 juli 2006, 11:41

In bovenstaand geval kan je niet spreken van cuckolding. Een cuckold kickt op het feit dat zijn partner het met anderen doet, en de vernedering die dat voor hem meebrengt. Dit gaat dan vaak zover dat hij geen of nauwelijks seks mag hebben met haar, dat hij onderdanig moet zijn tegenover haar minnaar, etc.
Er zijn anderzijds ook mannen, zoals we in bovenstaande post kunnen lezen, die het gewoon bijzonder opwindend vinden als hun partner het met andere mannen doet, maar niks hebben met vernedering, onderdanigheid of seksuele onthouding. In dat geval spreken we van hotwifeing of wifesharing, niet van cuckolding. Dergelijke levensstijl is me ten andere niet ongenegen...:-)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 30 juli 2006, 12:30

Dank je borkee, nóg zo'n leerzame dag :D

cavalino
Berichten: 2
Lid geworden op: di 01 februari 2005, 22:29
Locatie: gelderland

cuckolding

Berichtdoor cavalino » di 29 augustus 2006, 13:12

Wie wil met mij (man 50 plus) MSNnen over cuckold(ing)?
Graag reactie naar [email protected]

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 29 augustus 2006, 20:20

Ik kan me er ook werkelijk niets bij voorstellen. Maar oké, ieder z'n eigen ding.
Maar een vraagje.
Hebben jullie mannen dan écht nooit geen échte sex? Doen jullie het nooit samen?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 25 gasten