onwijs lekkere dromen...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

onwijs lekkere dromen...

Berichtdoor marianne » ma 05 juni 2006, 21:28

weet niet of alle vrouwen het hebben... maar heb er zelf toch al meerdere gehad: soort van 'natte/erotische dromen'! (toevallig afgelopen nacht!)
pfff... dat gevoel is echt onwijs heftig!!
voel het de dag erna nog nakriebelen in mn buik en ben dan uiteraard ook de hele dag in een uiterst geile stemming :lol:
ik weet niet meer altijd waar ik dan over droom, maar het gevoel kan ik me de volgende ochtend nog wel herinneren/voelen, ben me er tijdens mn droom trouwens ook wel bewust van!
(maar ben dan ook weer niet echt wakker)
zo'n droom eindigt altijd met een explosief orgasme!
het is een ander soort orgasme wat ik tijdens de sex heb of na het masturberen...

meer vrouwen die hier last van hebben, nou ja... last!! :wink:

groetjes M

Rune
Berichten: 37
Lid geworden op: di 09 mei 2006, 10:32

Berichtdoor Rune » ma 05 juni 2006, 22:38

haha...ik heb er ook 'last' van soms, vooral wanneer ik veel zin heb in seks maar het er om een of andere reden niet van komt.
Alle, ze zijn op te delen in twee groepen:
ofwel probeer ik de hele droom door seks te hebben met mijn lief op de ene rare plaats na de andere en worden we de hele tijd gestoord, ofwel heb ik inderdaad seks in die droom en kom ik klaar op zo'n hele andere manier dan in het echt...

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 05 juni 2006, 22:48

Ik heb het twee keer gehad dat ik in mijn droom klaarkwam en het leek vaak zo echt dat ik dacht dat het echt zo was maar ik wet het niet zeker. Heel toevallig werd ik beide keren ongesteld vlak daarna. Heb het daarna geen derde keer meegemaakt.

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » ma 05 juni 2006, 23:08

de eerste keer dat ik klaarkwam in een droom was een paar jaar geleden, toen ik net sexueel ontwaakt was door de relatie met mijn toenmalige vriend.
Het overkomt me nu regelmatig, ik vind het zalig :)

Kan niet zeggen hoe het komt, maar heb de indruk dat het bij mij te maken heeft met mijn sexuele activiteiten: hoe meer ik met seks bezig ben, hoe groter de kans dat ik een sensuele droom krijg. Als ik door omstandigheden een 10-tal dagen geen seks heb, dan laten de dromen weer wat op zich wachten, tis dus bij mij zeker geen uiting van frutratie...

leintje

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » di 06 juni 2006, 0:54

Ja, dat ken ik ook! De meest spetterende orgasmes heb ik in mijn droom. :D Ik weet nog, toen ik nog thuis woonde, dat ik me schaamde. Bang dat ik veel kabaal maakte op het moment supreme.... :oops:
Ik heb de dromen meestal als ik druk met seks bezig ben in mijn hoofd, maar op dat moment niet actief ben. Voel me dan niet gefrustreerd trouwens hoor...

Summer84
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 15:26
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor Summer84 » di 06 juni 2006, 11:32

Weet niet wat de aanleiding is voor bepaalde erotische dromen maar voel me als ik wakker wordt soms zo verward... Vannacht lag mijn lief heerlijk naast me te slapen en vraag met niet waar het vandaan komt maar ik droomde dat seks had met iemand anders en mijn vriend...Dat verwart me inzoverre dat ik de gedachte aan een trio wel eens door mijn hoofd laat gaan maar en verder niet mee bezig ben omdat het niet iets is wat ik uit wil proberen...
Het vervelende is dan dat ik met een vervelend gevoel wakker wordt omdat vreemdgaan geen optie is voor mij maar ik toch een beetje dat gevoel heb omdat de gedachte aan seks met mijn vriend en een andere man toch ergens vandaan moet komen...Aan de andere kant zijn het maar dromen (of toch onbewuste verlangens?) ...

Summer *een beetje in de war*
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 06 juni 2006, 17:45

Ik droom ook wel eens zo heerlijk! Nog geen orgasme gehad in een droom, maar wel behoorlijk opgewonden wakker geworden.
Niet verkeerd vind ik :lol:
Soms draai ik me om, soms niet. :wink: Ik word ook wel eens wakker van een schuddend bed, veroorzaakt door mijn vriend die misschien ook wel een verrukkelijke droom heeft gehad.....

@Summer84 Vreemdgaan is voor mij ook geen optie. En ik droom ook wel eens van sex met een ander, zelfs van iemand die ik in wakkere toestand absoluut NIET aantrekkelijk vind. Dat 'het dan toch ergens vandaan' moet komen bij deze droom over deze man, wil ik liever maar niet over nadenken. Ik troost me met de gedachten dat de persoon in mijn droom niet persé dezelfde hoeft te zijn, maar misschien alleen voor iets staat.
eL

Rune
Berichten: 37
Lid geworden op: di 09 mei 2006, 10:32

Berichtdoor Rune » di 06 juni 2006, 19:16

@Jessie: Ja, zo is 't bij mij ook. Niet gefrustreerd, maar wel in mijn hoofd er mee bezig :wink:

@summer84: lijkt me er verwarrend voor jou. Zelf ga ik er vanuit dat je niet noodzakelijk alles in het echt hoeft te willen, ook al droom of fantaseer je erover. In je fantasie kan je alles zo perfect maken als je wil...iets zegt me dat dat in het echt zwaar tegen kan vallen. :wink:
Zeker op het gebied van dromen... je hoofd smijt ook maar gewoon vanalles door elkaar, waar je de laatste tijd mee bent bezig geweest. Daar zit geen logisch patroon in. Hoeft geen uiting van diegewortelde verdrukte verlangens te zijn of zo :wink:

Summer84
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 15:26
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor Summer84 » di 06 juni 2006, 20:05

@ Rune: Het voelt gewoon raar en vreemd dat ik over seks met een ander droom. Zat me net te bedenken dat dromen, zoals jij ook al zei, misschien wel uitwerkingen van hersenspinsels zijn en er dus geen logica in dromen hoeft te zitten maar toch...het blijft wel vreemd:wink:

@ eL: wijze woorden. Zou het zo kunnen zijn dat je misschien onbewust dan toch ergens naar verlang of iets wil, wat zich in een droom dan onduidelijk en verwarrend manifesteert? Zoals jij ook al zei, is vreemdgaan out of bounds maar misschien is het dan wel zo dat juist omdat we dromen over seks met iemand buiten je partner je iets wil danwel verlangt...
Ok, ik geef toe dat dit misschien wel een beetje te ver gaat maar het houdt me wel bezig. Our mind work in mytherious ways :D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 06 juni 2006, 23:03

Misschien een rare vraag hoor.. maar wat zou er zo erg aan zijn als je onbewust misschien wel nieuwsgierig bent naar sex met een ander?
Daar hoef je toch niets mee te doen?

Daarbij denk ik niet dat het altijd wat zegt over je eigen sexuele verlangens.. heb wel eens sexuele dromen gehad van mannen waar ik bij het wakker worden van denk; "BAH! Hoe kom ik daaaar nou bij! urgh!" :roll: :lol:

Ik denk dat het een beetje van alles kan zijn. In sommige gevallen zal je dromen waar je naar verlangt. Vaker is het denk ik zo dat je hersenen visuele voorstellingen maken bij gevoelens die je hebt. Die visuele voorstellingen moet je dan anders interpreteren; bijvoorbeeld, neuken met een ander kan ook betekenen dat je je ergens 'opgesloten' voelt (werk, vrienden, ouders, ik noem maar wat), of dat je je even goed wilt ontspannen na een stressvolle tijd (ik noem weer maar wat , maar ik merk bij mezelf dat veel dromen een visuele weergave is van gevoelens die niet noodzakelijkerwijs een reeel verband hoeven te hebben, behalve het dieper liggende gevoel).
Maar nog vaker is het bij mij een bij elkaar geraapt zooitje van herineringen, ervaringen, dagdromen, etc. TOTAAL geen causaal verband vaak, mijn hoofd maakt er een verhaaltje van :lol:

Wat geile dromen betreft.. ja die heb ik ook heel soms.. wat daar het grappige van is; normaal gesproken kan ik bijna alleen bij mezelf klaarkomen (manueel :wink: ). Als ik in mijn droom op het punt van klaarkomen ben, wordt ik altijd, echt altijd wakker... alsof mijn lijf me even wakker maakt; kom nou met dat haaaaandjuh!!! :roll: :lol: (blijkbaar kan mijn droom mijn hand niet besturen lol)

Oja.. en dan volgt die orgasme wel meteen.. en donder ik weer in slaap :wink:

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » di 06 juni 2006, 23:22

Trouwens, dat schiet me net te binnen; Ik heb ooit een ergens gelezen dat voornamelijk vrouwen die veel lezen in hun dromen een hoogtepunt (kunnen) bereiken.
Is me bijgebleven omdat ik het zo raar vind. Wat heeft mijn orgasme nou te maken met hoeveel Nicci French boeken ik al gelezen heb??!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 06 juni 2006, 23:26

Oh daar valt wel wat voor te zeggen, denk ik; bij lezen put je beelden uit je eigen fantasie/verbeeldingskracht. Dus dan zal het wel kunnen zijn dat je bij veel lezen een beter ontwikkelde vaardigheid om realistisch lijkende beelden bij gevoelens en gedachten op te roepen ahw...

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » di 06 juni 2006, 23:39

@summer84: ik zou me daar geen zorgen over maken als ik jou was... Ik heb al dikwijls over sex met andere mannen gedroomd en ook al dikwijls gedroomd dat ik verliefd was op een ander. In het begin gaf dat een vreemd gevoel idd als ik wakker werd naast mijn vriend, en ik het gevoel kreeg dat ik mijn droom moest begrijpen als een onbewust verlangen.

Nu weet ik dat dat niet zo is, idd, zoals Jessebel zegt: die specifieke droom kan uit vele omstandigheden voorkomen. Het is wel typisch dat de meeste mensen dan denken dat ze dat in het echt waarschijnlijk wel onbewust moeten willen en zich daar dan schuldig over voelen. Ik vind het gewoon rare hersenkronkels en kan er 's ochtens soms (samen met mijn vriend) hartelijk om lachen...

leintje

Rune
Berichten: 37
Lid geworden op: di 09 mei 2006, 10:32

Berichtdoor Rune » wo 07 juni 2006, 9:07

Hihi, sluit me volledig bij Jessebel aan... Als psychologe kan ik het zelfs een beetje wetenschappelijk bevestigen :wink: Maar het kan verwarrend blijven he, vooral als een droom zo intens of echt lijkt. Uiteindelijk worden er echt stoffen vrijgemaakt in je lichaam waardoor je voelt en zo...das het enige dat zéker echt is in je droom. :D
Heb ook al mezelf zien sterven in een brand en zo, daar was ik ook niet goed van. Maar ik begon het niet als angst of voorteken te zien :wink:

@Jessie: He, das interessant om te weten. Misschien dat ik daarom altijd zo'n ingewikkelde dromen heb ! Mijn inbeelding en fantasie zijn namelijk OVER-ontwikkeld en ik ben een leesfanaat 8)

Summer84
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 15:26
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor Summer84 » wo 07 juni 2006, 19:43

@ Jessebel: je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk is er helemaal niets mis met onbewust nieuwsgierig zijn naar seks met een ander. Rationeel gezien zegt mijn gevoel ook niets anders maar het is meer het gevoel dat je denkt aan seks met een andere man terwijl het tussen mijn vriend en mij op dat vlak wel goed zit. Het zijn maar dromen, geen echte gedachten maar toch kan ik me er druk over maken. Stom eigelijk :oops:

@ Leintje: woorden om te onthouden en overna te denken. Moest bij het lezen van die woorden gelijk denken aan wat er vannacht gebeurde. Droomde dat ik iets kwijt was en voor ik het wist stond ik ook daadwerkelijk naast mijn bed. Heel vreemd als je je uiteindelijk realiseert wat je aan het doen bent :D

@ Rune: beetje een off topic vraag maar het is iets wat ik me afvraag. Is het mogelijk dat je in je dromen dingen waar je overdag moeite mee hebt, probeert te verwerken?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten