nuvaring

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

nuvaring

Berichtdoor leintje » wo 31 mei 2006, 13:27

hey iedereen,
zit al tijdje mee te lezen, soms eens te schrijven op dit forum, hier nu toch mijn eerste topic-vraagje.

Ik ben al een tijdje aan de nuva-ring (nu toch al 5 maand). Alles gaat goed, geen enkel probleem, veel makkelijker nu ik er niet meer aan hoef te denken elke dag. Maar ik hoor er veel 'negatieve' dingen over. Ik las ergens in de HUMO (belgisch tijdschrift) dat de verenigde doktersorganisatie (of zo) het gebruik afkeurt en hier op het forum lees ik ook links en rechts dat de nuvaring niet veilig zou zijn of zo.

Is er iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Of me eventueel de link naar het doktersverslag kan doorsturen (ik ben die HUMO verloren). Ik weet ook niet of dit topic al eens aan bod gekomen is, heb op de zoekfunctie niets gevonden, maar als het toch al geweest is, mag je het me altijd zeggen...

Bedankt in ieder geval! leintje

engel
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 22:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor engel » wo 31 mei 2006, 13:42

Hoi leintje, ik heb wat topics voor je omhoog geschopt, misschien staat er iets voor je tussen? Zelf kan ik je niet helpen...
Afbeelding

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » wo 31 mei 2006, 14:51

dankuwel :love:

allemaal positieve reacties dus...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast