* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

vampirella

Berichtdoor vampirella » za 13 mei 2006, 21:10

Mutssssssssssss, dit kun je niet maken! Geef Gepetto terug!

Zin hebben ok, mannen stelen.......... nee!

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » za 13 mei 2006, 21:24

Morgen.
(heb ik hem wel een beetje uitgewoond)

Oké Vampirella?

Organic, even een opkikkertje, heb veel te doen vannacht.

Muts
(op ramkoers)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

vampirella

Berichtdoor vampirella » za 13 mei 2006, 21:34

Nou vooruit Muts, woon jij hem maar lekker uit vannacht. Laat je me wel weten hoe het was???

Ik trek me even terug op het toilet met die gevaarlijke man, voor wat ranzige, ruwe sex.

Bestel jij nog een portje voor me, ik denk dat ik het kan gebruiken als ie klaar met me is.....................

Tot later!

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » za 13 mei 2006, 21:50

Organic,

Mag ik een driedubbele (rode) port voor Vampirella?
Ze is druk met Nyck op het toilet.
Ze denkt ruwe sex te hebben met een gevaarlijke man, maar dat komt omdat ze mijn bril niet wilde lenen.

Ik ben nog even bezig met mijn bokaal droge witte wijn.
Geef Gepetto nog maar een Spaatje rood.
Hij moet nog aan het werk vanavond, en zo

Muts
(nog steeds op ramkoers)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

vampirella

Berichtdoor vampirella » za 13 mei 2006, 23:17

Zo Mutsen, daar ben ik weer..... Wow, dat was even heftig!! Maar neeeheee, dat was niet Nyck, Nyck is de hele avond nog niet van zijn kruk afgeweest........ Zet die bril nou even op.

Ben wel toe aan die driedubbele rode port, zo'n gevaarlijke man gaat je niet in je kouwe kleren zitten!

v (even bijkomen)

amazone10
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 16:39
Locatie: overal...en nergens

Berichtdoor amazone10 » za 13 mei 2006, 23:20

Een nachtelijke groet aan een ieder, na wat omzwervingen die me goed doen even retour op een vertrouwde plaats. Het weer is heerlijk de laatste dagen en hoewel nu laat is de vroege morgen mijn trouwste metgezel de laatste tijd. Schoonheid leren waarderen en zien waar ik ze eerst niet zocht en nu gevonden heb.

tot later,

amazone

MikMak
Berichten: 304
Lid geworden op: za 14 september 2002, 1:01
Locatie: hartje Betuwe
Contacteer:

Berichtdoor MikMak » zo 14 mei 2006, 5:38

Croissantjes! Nog warm en de heerlijke geur vult de nachtkroeg.

Gelieve er 2 te laten liggen voor Organic!! Zo te lezen heeft hij die wel verdiend.

xx
MikMak
m'n bezem brengt me overal

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » zo 14 mei 2006, 9:59

Croissantjes! Nog warm en de heerlijke geur vult de nachtkroeg.

Gelieve er 2 te laten liggen voor Organic!! Zo te lezen heeft hij die wel verdiend.

xx
MikMak
Goed gezien! Zo vraag je je af of de nachtkroeg het jaar wel overleefd en even later vliegen de bestellingen je om de oren! Er van groeien lukt niet meer MikMak, maar als vanouds zijn ze wel lekker :wink:

Amazone! Dat klinkt zeker goed. Welkom terug, ook al is het maar even.

Zo, Jeanne, alweer een felicitatie waard!

Oops, al ver over sluitingstijd!

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » ma 15 mei 2006, 1:07

nou organic, je kroeg leek wel een kippenhok. vamiperella en mutsen zijn al weer naar huis, andere bezigheden denk ik zo, maar volgens mij een typisch geval van lentekriebels.
nou ja, doe mij maar een biertje. morgen slaap ik een beetje uit en maak ik de balans op. eens kijken wat ik dan nog allemaal moet doen. Vanavond helemaal niets meer.
proost kroeggangers

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » ma 15 mei 2006, 1:20

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op wo 11 april 2018, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » ma 15 mei 2006, 7:36

Het werd dan ook hoog tijd er even tussenuit te knijpen, Hadewijch.

Tijdens een fietstocht deze dirigerende vogel aangetroffen en wat verderop een zonnig zomers tafereeltje.

Daarna de moed opgevat om in m'n eentje naar een band te gaan kijken, in een plaatselijke kroeg. Dat viel me nu eindelijk eens een keer best mee. Ik heb heel sterk gehad (en nog wel) dat ik me geneer om alleen ergens te komen. Bang om als zielig gezien te worden. Misschien kennen jullie dat wel. Maar, mede dankzij het kunnen fotograferen, voelde ik me er nu zelfs wel content mee, alles en iedereen wat te kunnen observeren. Dat was heel wat, want de band zette de boel helemaal op z'n kop, met allerlei, vaak grappige gevolgen. Ondertussen belandde ik op een barkruk, tussen twee zeer aantrekkelijke dames in en had ik behoorlijk wat leuk oog- en ander contact.

Zo, nu weer aan de bak!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » ma 15 mei 2006, 7:43

:lol: Organic , een dirigerende vogel , grappig gezegd , die aalscholvers doen me soms ook aan zwarte rituelen denken ...

Een heel sterke koffie voor me graag want ik begin de maandag al heel moe pfff.moederdag is een vermoeiende dag ....

Gelukkig nog een weekje werk en dan wat vrije dagen die ik onbekommerd hoop door te brengen op de Utrechtse heuvelrug....eh ja , zelfs als je bij de Ardennen woont kunnen hollandse "heuvels" hun aantrekkingskracht uitoefenen.
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » di 16 mei 2006, 7:10

:roll:
Laatst gewijzigd door Mirthe op do 19 maart 2009, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » di 16 mei 2006, 7:39

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op zo 12 oktober 2014, 0:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » di 16 mei 2006, 12:57

Jeanne, het is absoluut geen tijdstip ervoor, maar ik toost op je!
Van harte en veel plezier met uitzoeken ;)

Voor het 'aankunnen' kan ik je de faute-vrouwenclub aanbevelen :mrgreen:


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten