Tatoeage

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Tatoeage

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 15:33

Ik wil 2 tattoos laten zetten waar ik nu echt al 3 jaar mee in me hoofd mee loop maarja op mijn 17e wilde mijn ouders dit nog niet.

Ik wil mijn naam in grote dunne zwarte sierletters op de zijkant en dan schuin over mijn voet heen. Dus als ik een pump draag zie je hem eruit komen.. Dit idee ik weet niet waarom vind het gewoon prachtig en ik kom maar niet van die plek af..

Daarna wil ik ook graag een tattoo op de achterkant van mijn nek zetten. Dus echt onder mijn haar. Te zien als ik het opsteek dus. Ik ben ook door deze plek onder de indruk alleen hier is het probleem dat ik gewoon nog niet goed weet wat ik wil hebben. Als ik nou wist WAAR naar ik op zoek was dan was het makkelijker. Maar ik zit te denken aan een stukje tekst in grijze letters of een tribal in het grijs dus niet ingekleurd.
Heb al een tattooboekje gekocht en weet naar welke tattoo shop ik ga en hun hebben ook hele leuke plaatjes. Maar mijn nek is ja ik vind het een plek waar ik iets bijzonders wil.. Het kan maar heel klein (heb dun nekkie) en het zit zo mooi verborgen..

Zijn hier mensen met tattoos en hoe zijn ze aan hun plaatje gekomen?
Ik wil eigenlijk alle tattoo ervaringen horen of je toekomstige tattooervaringen..


groetjes
Laatst gewijzigd door baby_19 op za 01 april 2006, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Nyck
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 27 september 2004, 17:32
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Nyck » za 01 april 2006, 15:49

Hai baby-bijna 20,

bedenk wel dat de beide plekken erg in het nauw kunnen komen te zitten als je wat ouder wordt en niet meer zo strak in het velletje zit. Dus een wat dikkere nek en opgezwollen enkels !!

Met andere woorden dat je er erg veel spijt van kunt krijgen.

Nyck, met tatoo.

Oh ja..en geen taalfouten maken. :wink:
Afbeelding

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 15:54

dikkere nek en opgezwollen enkels??

Ik zou me eerder druk maken met dat het op een opvallende plek zit, niet dat ik later harstikke dik ben :D

Buiten dat vind ik dat tattoos altijd lelijker worden naarmate ze ouder worden..

En ik krijg het echt al 3 jaar niet meer uit me hoofd. Ik vind het gewoon zonde als ik ze niet heb..En Spijt jazeker zou heel goed kunnen, mja als ik oud en verimpeld ben dan maken die tattoos me ook niet meer uit denk ik..

Maar vertel is dan over je tattoo ervaring?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 01 april 2006, 16:11

Ik wil je even waarschuwen...

Ik had een vriendin die haar eigen naam op haar enkel heeft laten zetten. Daarna kreeg ze veel reakties van mensen die dachten dat het de naam van haar (lesbische) vriendin was. Zij had hier nooit bij stilgestaan, maar blijkbaar wordt er maar gelijk aangenomen dat het de naam van een ander is. (Overbodig om te zeggen misschien, maar ze was getrouwd en zeker niet lesbisch).

Mijn eigen tatoos heb ik uit het boek bij de tatooshop... En ik ben er nog steeds blij mee.

Carina
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 16:23

Ja vooroordelen zal je altijd blijven houden.
Tis niet anders.

Maar waar zitten de tatoos bij jullie dan? En wat zijn het voor tatoos?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 01 april 2006, 16:27

Ik heb 2 kleintjes..... 1 op m'n bovenarm. Dat is een klein beertje met een hartje in z'n handen en een klein sterretje erboven.
En ik heb er 1 op een moeilijke plek :lol: Ergens rechts op m'n onderbuik. Het valt net onder m'n bikinibroekje. Dat is een klein vogeltje. Het lijkt een beetje op een vogeltje van Disney...
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 16:38

jij bent dus ook het type meer met kleurtjes en lieve tatoos :D

Ben je gewoon die zaak ingelopen en boek gepakt en gezegd ja doe die maar? Of wilde je al heel lang een beertje en een vogeltje.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 01 april 2006, 16:47

Eigenlijk is het helemaal raar gelopen bij mij. Het vogeltje heb ik samen met m'n vriendin uitgezocht. Omdat we allebei op dezelfde plek dezelfde tatoo wilde hebben. Vriendschap enzo.... :)

Toen die er eenmaal opstond kwam het hele oude idee weer naar boven dat ik een kleine tatoo op m'n bovenarm wilde hebben. Eigenlijk een klein hartje. Dus ben ik later weer terug gegaan met diezelfde vriendin en zijn we weer samen opzoek gegaan in de boeken. Daar kwamen we het beertje tegen. En die vond ik wel heel lief.... Dus het hartje werd een beertje met hartje.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 01 april 2006, 17:45

Ik heb er eentje boven mijn stuitje (voordat dat de trend werd overigens :roll: :wink: ). Best een primitief dingetje; een krabbeltje dat ik in mijn puberteit overal neerkalkte (territoriumdrift?? :lol:).

Ik denk dat ik nu iets heel anders ontworpen zou hebben, maar dat zou nooit de waarde kunnen hebben van dat dingetje die ik destijds op mijn 16de erop heb laten zetten; het zal altijd een herinnering blijven aan een zeer belangrijke tijd in mijn leven :wink: (het is dus niet eens zo esthetisch, het heeft een symbolische waarde, zoals mijn 2 piercings ook overigens)

In de tussentijd heb ik ook tattoos ontworpen voor anderen. Heel grappig want ik bied het nooit aan maar mensen vragen er zelf naar; blijkbaar leggen mensen zelf de link naar tattoos in mijn tekeningen...

Grappig, je idee in je nek.. dat wil ik ook al een tijdje :)

Ohja wat Nick zegt; hij heeft helemaal gelijk en dat is niet alleen bij aankomen. Ook met afvallen, trainen, etc. Je lichaam blijft veranderen. Maar nek, en stuitje ed zijn plekken die wel redelijk duurzaam zijn wat het huidje betreft.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » za 01 april 2006, 17:46

idee is van mij/ons zelf, het ontwerp laten uitwerken maken door de prikkert.

als je wat van jezelf wil, moet je niets uit een boekje nemen.
Ga naar een goede shop waar ze zelf tekenen, en niet naar zulke prutsers die uit een boekje moetten werken, omdat ze zelf niet inventief genoeg zijn om zelf iets te bedenken.

Maar........
zolang je "zit te denken" moet je niets laten prikken. alleen laten doen als je 100% zeker bent. het is namelijk erg slecht uitgummen dat spul


E
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 01 april 2006, 17:51

@ eric

Ik ben het met je eens dat zelf ontworpen persoonlijker is. Maar toch ben ik heel erg blij met m'n beertje, omdat het iets is wat ik nog nooit gezien heb bij iemand en ik het nooit zelf had kunnen verzinnen. :)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 18:05

Mijn zus heeft 3 jaar geleden bij hun in de tatoozaak gewerkt en dan deed ze de telefoon opnemen en prijsopgaves geven oover tatoes etc etc..

Nou ik zat dus elke woensdagmiddag na school in die zaak haha om plaatjes te bekijken. De eigenaar die kent me dus gelukkig en ik ben 2 maanden geleden ook weer langsgegaan en hij weet al dat ik iets wil, maar het was zoo druk in de zaak dat ik dus later terug zou komen.

Ik heb iets met teksten en woorden, en sierletters vind ik sexy. Ik denk zelf dat het uiteindelijk een symbool word hoor.. Een symbool dat iets zegt over mij. En een zonnetjes vorm vind ik ook heel erg mooi.. Zeker in het grijs met schaduw..

Ik denk nog steeds erg na..

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 18:05

kan je trouwens naar elke shop zowat om te vragen teken eens wat voor me???? doen ze dat zomaaR?

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » za 01 april 2006, 18:30

In de meeste zaken kan je wel om een ontwerp vragen. Maar reken er dan wel op dat ze daar ook kosten voor rekenen.

Zelf heb ik nog geen tatoo, maar zal niet lang duren voor ik er wel 1 heb.
Samen met mijn lief. Moet wel iets speciaals worden en echt iets van ons. Zit al een tijd na te denken wat precies maar ben daar nog niet over uit.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » za 01 april 2006, 18:41

kan je trouwens naar elke shop zowat om te vragen teken eens wat voor me???? doen ze dat zomaaR?
nee!

de meeste kunnen niet zo goed tekenen

Als je iets laat zetten, ga dan naar een goede kunstenaar op zijn gebied.
geeft gewoon een paar centen uit voor wat knaps. iets wat speciaal voor jou is ontworpen!!!
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 26 gasten