Wat doet neuken met je?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » wo 29 maart 2006, 21:52

Ik ben zelf ook niet zo'n neuker. Het hangt bij mij sterk af van de partner, als die er dol op is geneukt te worden, vind ik het ook leuk, want ik wordt vooral opgewonden van andervrouws genot, vooral als ik daar de hand, of desnoods de piemel, in heb. Als mijn partner zelf niet zo'n neukster is hoeft het voor mij ook niet per se.

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

vergeten

Berichtdoor mykittens » wo 29 maart 2006, 22:01

Ja vooral de tantra snel vergeten, en neuken!

MK, neuker

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » wo 29 maart 2006, 22:55

right on!

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 29 maart 2006, 23:02

er iets niets lekkerders dan gewoon flink wippen. :!: :!: of je laten wippen of zelf actief bezig zijn.

die verbondheid voelen.. samen 1, elkaar diep in de ogen kijken... KWIJL... :wink: :wink: :wink: 8) 8) en denken I love my man :love:

en daarna uitgeput in slaap vallen.. mmm het leven is mooi!
Proud to be faut

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » wo 29 maart 2006, 23:27

er iets niets lekkerders dan gewoon flink wippen. :!: :!: of je laten wippen of zelf actief bezig zijn.

die verbondheid voelen.. samen 1, elkaar diep in de ogen kijken... KWIJL... :wink: :wink: :wink: 8) 8) en denken I love my man :love:

en daarna uitgeput in slaap vallen.. mmm het leven is mooi!

Ik wil ogen op mijn rug!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

sorry .....was ff off-topic!!! grijnsss :mrgreen:

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 29 maart 2006, 23:35

idd empeetje..

helaas kun je elkaar niet altijd aankijken.. 8) althans op zijn hondjes is vrij lastig

wat mij ook een ontiegelijk lekker gevoel geeft.. is als ik zijn kloppende penis in me voel... what a feeling :wink: .. en al helemaal als ie klaarkomt.... (althans ik voel dat samentrekken ontiegelijk goed) en dan diep in elkaars ogen kijken.. KWIJL!!!!
Proud to be faut

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » do 30 maart 2006, 8:18

:lol:

Ik lig helemaal in een deuk van het lachen.

Wat een heerlijk ongeregeld stelletje vrouwen zijn jullie ook !!!
Geweldig !





:kiss:

(MK > ook voor jou)

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » do 30 maart 2006, 12:09

.
Laatst gewijzigd door Mar op vr 15 maart 2013, 3:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 30 maart 2006, 17:35

Oei, ik had dit topic trouwens verkeerd begrepen.. ik dacht dat het ook ging over het verschil tussen 'vrijen' en 'neuken'.. (vrijen als in het liefkozend neuken, ipv het harde neuken :roll: :lol: )

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » do 30 maart 2006, 17:40

Euh, het verschil tussen neuken en een dildo? Heb nog nooit mijn vibo iets zachtjes in zijn oren gefluisterd of krassen op zijn rug gezet, net zoals ik evenmin als we geneukt hebben, ik mijn lief terug in de schuif leg. Duidelijk toch? :mrgreen:

liefs,
Sol
Laatst gewijzigd door Sol op do 30 maart 2006, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » do 30 maart 2006, 22:53

Euh, het verschil tussen neuken en een dildo? Heb nog nooit mijn vibo iets zachtjes in zijn oregen gefluisterd of krassen op zijn rug gezet, net zoals ik evenmin als we geneukt hebben, ik mijn lief terug in de schuif leg. Duidelijk toch? :mrgreen:

liefs,
Sol

HIHIHI .. ik heb nog nooit een fluisterende lul gehoord in mijn oor :lol:

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 30 maart 2006, 23:06

ik vind het orgasme niet eens het belangrijkste...

Ik kom moeilijk klaar dus dat scheelt
Maar neuken doe je samen, je voelt je niet egoistisch, je bent bezig met iets lekkers alleen jij en hij...
Gewoon 2 puzzelstukjes..


Nee ik vind het heerlijk en vooral als hij is klaargekomen en we zweten allebei en hebben rode wangen en we strijken wat door mekaars haar en zuchten enzo... ja dat is lekker..

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » vr 31 maart 2006, 18:21

Ik zou er ook niet zonder kunnen, het daadwerkelijke neuken. Soms, als je elkaar zo geil hebt liggen (zitten, staan, ...) maken, dat je hele lijf er naar schreeuwt om hem in je te voelen en eindelijk penetreert hij dan... Ik zou durven zweren dat dat het lekkerste gevoel van de wereld is! Het doet me meer dan beffen, vingeren. En inderdaad wat ik al in meerdere reacties gelezen heb, het beestachtige, dat oergevoel!
Waarom dat met een vibrator of dildo anders is? Ik zou het niet weten. Is ook lekker, maar op een totaal andere manier en kan toch niet tippen aan The Real Thing. Mijn vibrator grijpt me niet vast, maakt geen geluid (alhoewel...Maar dat bedoel ik natuurlijk niet...) en mijn vibrator kan me niet neuken met alles wat hij in zich heeft, alsof het voortbestaan van de wereld eraan afhangt. Dus misschien is het de passie?
Tantra heb ik geen ervaring mee.

worteltje
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 05 maart 2006, 21:37
Locatie: Overijssel

Berichtdoor worteltje » zo 02 april 2006, 16:28

Neuken is voor mij vaak de slagroom op het toetje....

Belle :lol:

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 03 april 2006, 13:52

Neuken voelt voor mij als iets magisch.
Als iets zo van ons twee, zo samen, letterlijk en figuurlijk.

Er doorstroomt me een gevoel, dat ik heel moeilijk kan omschrijven. Maar wat zo diep gaat, zo betoverend is bijna. Ik kom in een roes, er doorstromen mij gevoelens die ik alleen dan ervaar.

Klaarkomen is voor mij dan niet nodig. Het pure, intense gevoel van hem in me, is al zo overweldigend lekker. Klaarkomen zou dat gevoel verstoren.

Ik kan ook echt een leegte voelen, daar... Dan wil ik opgevuld worden, door hem. Op dat moment :-)
En wanneer het een keer, om wat voor reden dan ook, niet gebeurt, kan het echt een teleurstelling zijn.
Die leegte blijft dan en dat kan erg frustrerend zijn.

Pfff... en als hij dan gekomen is, geeft mij dat zo'n enorme bevrediging. Als was ikzelf klaargekomen.
Live 4 Love


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten