Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » vr 17 februari 2006, 21:41

Misschien zijn er ook wel mannen die niet oprecht van vrouwen houden maar wel tot zo'n nacht in staat zijn. :lol:

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Berichtdoor Januce » vr 17 februari 2006, 21:50

Tja, als vrouw zijnde..moet ik zeggen dat ik me heel erg herken in je verhaal Florian :wink: Hoe ik vroeger niet eens durfde zeggen dat ik wel zin had, doe ik nu niets anders meer :lol:

Heb dus WEL erg genoten van je verhaal..en of dit nu waar is of niet - of alleen maar mannen die echt van hun vrouw houden dit kunnen, laat ik volledig in het midden. WEL weet ik dat zo nachten bestaan :wink:
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » vr 17 februari 2006, 21:55

H
alleen mannen die werkelijk oprecht van vrouwen houden zijn tot zulke nachten in staat

Melixande*
:

Grin....... :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 17 februari 2006, 23:14

en voor de Heren Zeveraars....
alleen mannen die werkelijk oprecht van vrouwen houden zijn tot zulke nachten in staat

Melixande*

*ervaringsdeskundige :wink:
Voor een goede wedstrijd ben je twee goede partijen nodig :mrgreen:

Ik weet niet of het oprecht houden van is.
Je kunt het ook met iemand beleven die niet je wettige vrouw is.
Het is een moment die je plukt..maar het gevoel is wel puur anders kan het niet.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor Dimpf » vr 17 februari 2006, 23:26

Het verhaal van Florian is in elk geval erg lekker :) , voor mij absoluut geloofwaardig :!: en liefdevol. Hoe kan anders deze zin ontstaan bij een man met een ijzeren geheugen en het waarnemingsvermogen van een taaie wetenschapper?
in deze staat van geestelijke en lichamelijke vrijheid die je nog maar zo zelden hebt gevoeld.
Dimpf ;)
Laatst gewijzigd door Dimpf op za 18 februari 2006, 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Vaak met woorden, een enkele keer zonder.

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » za 18 februari 2006, 1:54

Sprakeloos...

Het is als thuiskomen in mijn eigen wereld (maar dan nét even iets anders :wink: )

Prachtig geschreven Florian, kijk uit naar het volgend deel

Miss*P

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » za 18 februari 2006, 8:09

Mooi de mannelijke erotiek beleving te lezen op een site voor vrouwelijke erotiek beleving. Breek nog eens een lans voor de mannen, Florian... :-)

Chapeau :!:

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » za 18 februari 2006, 15:00

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » zo 19 februari 2006, 17:23

Florian, ik verwacht niets minder dan dat dat lampje boven het nachtkastje nog een uitgewerkte sleutelrol gaat spelen in het vervolg van je verhaal!
By the way, wat bedoel je eigenlijk met "Je bent niet de eerste vrouw met wie ik deze stad deel, maar wel de eerste vrouw met wie ik deze stad wil delen"?

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » zo 19 februari 2006, 19:07

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor simply » zo 19 februari 2006, 20:20

Zo hoor je te lopen als je verliefd bent: helemaal in elkaar verstrengeld, zodat iedere voorbijganger zich aan je kan vergapen. In mijn eenzame tijden kon ik me vreselijk ellendig voelen als ik zo’n stel voorbij zag komen; dan wist ik dat zulk geluk nooit voor mij bestemd zou zijn. Maar nu loop ik zelf over straat met een oogverblindend mooie vrouw, en koester de afgunst van anderen.
Als ik dit lees voel in niet echt liefde. Het lijkt eerder op een opvullen van een eenzame leegte. De vrouw die dient als trofee om je ego op te krikken en de anderen het nakijken te geven.

Het mag en het kan, maar mij geeft het geen warm gevoel.

Misschien brengen de 2 vervolgverhalen daar verandering in ...

(nuance: hey, it's just a feeling and an opinian)
Laatst gewijzigd door simply op zo 19 februari 2006, 22:49, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor Jippie » zo 19 februari 2006, 20:23

Als ik dit lees voel in niet echt liefde. Het lijkt eerder op een opvullen van een eenzame leegte. De vrouw die dient als trofee om je ego op te krikken en de anderen het nakijken te geven.
Ik zit vol spanning op jouw verhaal te wachten Simply over echte liefde
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Philena
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 februari 2006, 20:34
Locatie: Arnhem

Berichtdoor Philena » zo 19 februari 2006, 21:22

je hebt me op een idee gebracht Florian.....mijn vriendje komt vanavond, en ik heb de camcorder al klaarstaan.... 8) weet niet of HIJ het leuk vindt :)
Liefde is leven is het meervoud van lef

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor Florian » zo 19 februari 2006, 21:42

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor Januce » zo 19 februari 2006, 22:00

Zo hoor je te lopen als je verliefd bent: helemaal in elkaar verstrengeld, zodat iedere voorbijganger zich aan je kan vergapen. In mijn eenzame tijden kon ik me vreselijk ellendig voelen als ik zo’n stel voorbij zag komen; dan wist ik dat zulk geluk nooit voor mij bestemd zou zijn. Maar nu loop ik zelf over straat met een oogverblindend mooie vrouw, en koester de afgunst van anderen.
Ik haal er andere woorden uit dan jij hoor Simply. Verliefdheid, in elkaar verstrengeld, zulk geluk, koester...woorden die ik ook verbind met liefde. Met alle respect voor u invulling daarvan hoor, maar mijn man is ook fier als hij met mij over straat loopt hoor, ziet hij MIJ dan niet graag? Alleen en opvulling van zijn eigen leegte? I think not!
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 45 gasten