Ben vreemd gegaan. En nu verder....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 12 december 2005, 1:47

Of je het je man verteld..........dat moet jij zelf beslissen liefje.......
Ik hoop dat je toch de moed krijgt om het hem te vertellen, want leven met een "leugentje" is niet prettig!!
Maar denk er wel aan.........ook al was het anders gelopen......het had veranderingen gebracht in je huidige leven.......

Alle dingen in je leven die je beleefd, daar leer je van........
Dit heeft nu voor jou negatief (en ik denk achteraf positief) voor je uitgepakt.......
Je hebt er vast van geleerd.......
Je zult een stuk voorzichtiger zijn om meteen in te gaan op een date.......

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 12 december 2005, 9:51

sterkte en wijsheid toegewenst!

sfinxs

liefje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 21:23

Berichtdoor liefje » ma 12 december 2005, 22:43

Thanx een beetje :oops: na al jullie goede raad

Fijn zo'n forum. Mijn verhaal kan ik natuurlijk aan niemand kwijt en dat ik dat bij jullie kwijt kan....

Big kisses

Vosje
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 21 november 2005, 20:17

Berichtdoor Vosje » do 15 december 2005, 0:09

Sterkte :)

We zijn hier toch voor elkaar.....

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » do 15 december 2005, 2:45

@Liefje....

Blijkbaar heb ik in hem meer gezien dan hij in mij. Toch verbaast het me dat iemand nadat we toch een behoorlijk lange tijd om elkaar heen gedraaid hebben, na de seks zomaar kan zeggen, het was leuk, toedeloe!
Waarom doen mannen zo geinteresseerd in je en zien je na de seks niet meer staan


Wederom is het vooroordeel naar de mannen toe bevestigd! Zelf heb ik het andersom meegemaakt door een jaar met een collega 'vreemd te gaan' en het van de ene dag na de andere opeens over was. Het vermoeden werd steeds sterker (en deels bevestigd) dat de Adjunct-Directeur mijn plaats had ingenomen..... Gevoelens voor zover je daar over kan praten.... ach het was wel leuk en kwam beiden wel uit denk ik zo. De lichamelijke behoefte, de spanning en de sex.

S.

liefje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 21:23

Berichtdoor liefje » do 15 december 2005, 23:00

Sorry Snooch_m, ik heb inderdaad weer een vooroordeel bevestigd.
Het komt denkt ik omdat mannen meer visueel zijn ingesteld en bij vrouwen moet er vaak toch enig gevoel in het spel zijn om seks te hebben. Ik weet dat dit natuurlijk niet voor iedereen opgaat. Ik wou je ook niet beledigen. Het is denk ik meer een uiting van mijn eigen frustratie dat ik zijn reactie niet (wil) begrijp.

:?

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » vr 16 december 2005, 0:56

@liefje...

Je beledigt mij niet zo zeer met die opmerking hoor.... Het 'verhaal' dat alleen maar getrouwde mannen vreemdgaan en hun pik achterna lopen gaat alleen niet op! Er zijn al diverse onderzoeken geweest die het tegendeel hebben bewezen.

Ik heb ook de behoefte gehad, de lust opgezocht, heerlijk genoten.... maar altijd met respect en niet alleen als ik zin had. Dat zij er een vriend op na hield met wie zij niet kon samenwonen... wist ik. Daarnaast... mss ook wel. Ik wilde alleen maar aangeven dat er ook andere situaties zijn... en bijv. voor mij erg belangrijk is dat de vrouw geniet... en ik daarom ook geniet.. ;)

Ciao
S.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten