draagcomfort van latex

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

draagcomfort van latex

Berichtdoor barbie » wo 28 september 2005, 22:03

Ik ben van plan een paar latex kousen aan te schaffen maar wil eerst graag ervaringen lezen over:

Hoe voorkom ik 'zweetvoetjes'
Kun je ze dragen met jarretelles of zakken ze niet af
Hoe houd je ze zo glanzend
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 28 september 2005, 22:13

Latex kousen.. zijn heel moeilijk aandoen, ik waarschuw je vast! :lol:

Eerst goed veel talkpoeder (ongeparfumeerd!) in de kousen doen..

Daarna de kous als een sok vasthouden (opstropen als het ware) en eerst de bal van je voet erin duwen. Druk het lucht er goed uit, en ga zo stukje bij beetje verder met opstropen (hiel is moeilijkste).

Het talk maakt dat het aandoen gemakkelijker gaat, het zweet wordt opgenomen en het latex zelf langer goed blijft.

Glimmen doe je teneerste met het reinigingsmiddel (dat je er in de betere zaken bij krijgt/kan kopen) en een soort poetsdoekje. Daarmee maak je latex ook schoon (dus ook goed voor duurzaamheid vh materiaal).

Met bepaalde siliconenspray kan je het een extra glossy laag geven.

Die kousen blijven NIET zitten. (ikzelf heb er een latex jarretelgordel bij)

:)

-oja; na je het gedragen hebt is schoonmaken ook heel belangrijk. Koud/lauwwarm water, en als je het lang gedragen hebt; een scheutje Woollite erbij als zeep. Bij het opbergen ook wat talkpoeder aan de binnenkant.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » wo 28 september 2005, 22:23

He Jessebel, je hebt ervaring hiermee lees ik. Waar heb je deze kousen gekocht, ik weet dat je bij de Livera deze niet kunt kopen. On-line gekocht? Je schrijft dat jij ze draagt met een latex jarretellegordel maar is dit dat een speciale? Ik bedoel kun je een 'gewone' jarretellegordel gebruiken of passen de clipjes hiervan niet aan de kousen.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 28 september 2005, 23:12

Ik heb ze bij Skintight gekocht in de winkel ( www.skintight.nl ). Binnenkort gaat de zaak blijkbaar verhuizen en zijn ze maar 1 dag in de maand open .. dus als je vlakbij Rdam woont zou ik er snel ff kijken.

In principe kan je ook een normale gordel gebruiken. Persoonlijk vind ik dat niet zo staan. Maar je hebt ook het risico dat de clips van de gordel in het latex kan scheuren (scherpe randjes bijv).

Verder... tja ik zou er gewoon voor gaan. Ik (en mijn vriend :wink: ) vind ze heel bijzonder, mooi en geil staan (met name met een goede combinatie) :D

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 30 september 2005, 0:13

Heb via www.mince.nl een paar kousen en gordeltje besteld. Kan niet wachten tot ze bezorgd worden. Valt me tegen hoeveel response je krijgt over dit soort onderwerpen. Meesten zullen wel mannelijke lezers zijn :evil:
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 30 september 2005, 4:17

:)

hmm mag ik?

Er zijn veel mannen die net zo goed latex in de kast hebben.
Maar al met al zijn er over het algemeen heel weinig mensen die het sowieso hebben.

Op een forum voor clubgangers zal je het vaker tegenkomen... gek genoeg eigenlijk....

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » vr 30 september 2005, 17:06

Jessebel hoezo is dat gek genoeg dat je het wel vaker bij club gangers tegenkomt??
Maak van elke dag een feest!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 30 september 2005, 17:16

Omdat Latex vaker lijkt voor te komen in de clubscene dan de 'erotische' scene.

Ik vergeleek het met shespot, waar leden blijkbaar niet zoveel hebben met latex (dat haal ik overigens alleen puur uit het gebrek aan reacties in dit topic). Het lijkt meer ingeburgerd te zijn bij 'clubgangers' (ehh daarmee bedoel ik niet parenclubs, maar grote dj-evenementen ed).

Misschien omdat het dragen van latex meer om het 'zien en gezien' worden gaat, dan om erotiek zélf?

Bedoel ik overigens niet negatief :)

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 30 september 2005, 19:49

Ik ben in het geheel niet bekend met de clubscene. Ik draag het puur voor eigen genot in de ruimste zin van het woord. Zie ook mijn andere topics. Of het nu het dragen van rubberen huishandies is of latex kousen, die ik nog moet binnenkrijgen, ik wordt er gewoon erg opgewonden van. Maar daar zijn er schijnbaar niet zoveel van. En om nou naar mijn stamkroeg te gaan in mijn rokje met kousen, daar heb ik het lef (nog) niet voor. Voorlopig blijft het dus maar in de huiselijke sfeer. Trekt me overigens wel zo'n feestje.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 30 september 2005, 20:13

Koop iig niet die latex kousen van de Pabo want dat is een vreselijke afknapper.
Het lijken wel rubber laarzen, je zou zo in een sloot gaan staan!
de meeste Latex spullen daar zijn trouwens afknappers is mij opgevallen.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 30 september 2005, 20:21

Heb een keer iets, een dildo, gekocht bij de Pabo. Heb jarenlang ongevraagd de gids ontvangen. Leuk als je op vakantie bent en iemand regelt je post :oops:
De dildo zelf bevalt overigens :P
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 30 september 2005, 21:48

hahaha ja Massie, daarheb ik mijn eerste dingetje van gekocht;

Was een latex topje (heel dik latex ook, vind ik ook niets) 'voorgevormd'

Wat was er voorgevormd aan? Twee bulten erin, psies als twee halve tennisballen, met zo'n 20 cm tussenruimte :roll: :lol:

Teruggestuurd dus (net als al het andere kleding dat ik er ooit besteld heb)

Astrid*
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 12 oktober 2005, 16:25
Locatie: België

draagcomfort van latex

Berichtdoor Astrid* » wo 12 oktober 2005, 17:56

Voor wie op zoek is naar latex spulletjes die WEL passen ...
een goed adresje is:
www.westwardbound.com

Ze hebben een heel uitgebreide collectie 'handmade', dus net zoals klassieke kleding op maat gemaakte spullen, en daarbij is er altijd heel veel in de rubriek 'sale', waar je tot kortingen van 50% vindt.

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » wo 12 oktober 2005, 23:36

* Oeps* er ging iets fout met het plaatsen van dit berichtje. Het volgende berichtje was de bedoeling:
Laatst gewijzigd door Rabbi_Yentl op wo 12 oktober 2005, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » wo 12 oktober 2005, 23:37

Ik heb ooit een latex body gehad. Het stond geweldig, maar nog geen 10 minuten nadat ik het had aangetrokken, kreeg ik overal jeuk. Gauw dat ding uit, overal bultjes. Volgende dag uitslag. Bleek dat ik allergisch ben voor latex. Dat kan dus ook. Volgens de arts in het ziekenhuis komt het best wel vaak voor. Ik hoop niet dat veel anderen hier dit hebben.
Is aan het vechten en zal overwinnen!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast