kan partner verbieden erotische foto's van stel te nemen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

kan partner verbieden erotische foto's van stel te nemen

Berichtdoor brunetteke » za 09 juli 2005, 22:43

nu is er een stel dat ik ken dat me vroeg om, erotische foto's te nemen van hen tijdens de seks, zonder dat ik mee doe, foto's voor hun gebruik en enkel voor hen,
heb toch een vaste partner ontmoet en die verbied me dit en zn haar komt ervan recht, nu vraag ik me af, heeft hij het recht wel om me dit onschuldigs te verbieden, heb nu het gevoel dat hij wel heel bezitterig is, of heeft hij een beetje gelijk :-)
ik weet het niet meer maar ik zag er geen kwaad in :roll:

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » za 09 juli 2005, 22:49

heeft een partner uberhaupt het recht iets te verbieden vraag ik me dan af?

Ik geloof niet dat ik een verbod van mijn partner zou accepteren. Hij mag me zeggen dat hij het niet leuk zo vinden als ik het/iets zou doen, maar een verbod... :roll: nee

eL

Marte
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 juli 2005, 14:06
Locatie: Lier genietertje
Contacteer:

Berichtdoor Marte » za 09 juli 2005, 22:59

Vind jij dat onschuldig?
Je zit in een kamer,foto's te nemen van naakte mensen die sex hebben.
Misschien hebben die wel een 'verborgen agenda' en zijn hun bedoelingen misschien wel meer dan fotootjes nemen (trio?)
Ik kan je partner heel goed begrijpen.
Zo onschuldig vind ik dat ook niet en ik ben veeeeel gewoon.
Jij doet precies of je gaat een broodje kopen bij de bakker.
Oh schat,ik ben vanavond iets later thuis,k'ga wat fotootjes maken van een neukend stelletje.
Je eten staat klaar in de microgolfoven,doeiiii.
:P

Marte
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 juli 2005, 14:06
Locatie: Lier genietertje
Contacteer:

Berichtdoor Marte » za 09 juli 2005, 23:05

En verbieden is idd een groot woord .
Maaaar,als hij iets niet leuk vind en dan druk ik mij zacht uit in deze situatie,dan vind ik wel dat je daar wat meer begrip voor moet opbrengen en het te proberen voor te stellen in zijn schoenen.
Als hij dat niet wil moet jij er serieus rekening mee houden en het toch niet doen.
Wat is belangrijker?jouw relatie of foto's nemen?

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » zo 10 juli 2005, 0:02

Als je erotische foto's maakt, en je hebt een partner, dan laat je elkaar daar vrij in of je overlegt dit.
Tot je een overeenstemming hebt met jou partner, kan je onder voorbehoud afspreken.

Als je een partner hebt, overleg je alle erotische activiteiten of je hebt daar al afspraken over met jou partner.

kortom, ik vind dat hij eigenlijk wel gelijk heeft, zeker als je deze afspraak al hebt gemaakt!

E
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Re: kan partner verbieden erotische foto's van stel te nemen

Berichtdoor Dimpf » zo 10 juli 2005, 0:35

heden:
heb toch een vaste partner ontmoet en die verbied me dit en zn haar komt ervan recht,
4 juli 2005:
zet mn eerste stapjes voor een one night stand, heb geen of weinig tijd voor relatie, zelfs voor minnaar nauwelijks, dus besloot ik om maar even weer helemaal mn eigen weg te gaan, en af en toe een one night stand te doen, maar .. ik ben heel kieskeurig en als ik al eens een man tegenkom die ik de moeite vind om mee in bed te duiken zal ik maar zeggen :oops:

dan word het moeilijk om niet een beteje verliefd te worden en hem als vaste minnaar te worden, hoe doen jullie dat toch die one night stands zonder emotionele problemen daarna, elk gewoon verder, en niks gebeurd :roll: :lol:
Hoe zit jij in elkaar?


Dimpf

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 10 juli 2005, 0:40

Heel scherp Dimpf, ik heb hetzelfde gevoel. De postings van Brunetteke zetten bij mij ook de nodige vraagtekens op.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » zo 10 juli 2005, 3:20

vast een one-night stand geweest die meer werd omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en hij ook geen geld betaalde voor de seks die hij wilde, maar wel bezwaren kreeg tegen br. die foto's gaat maken van een seksend vriendenpaar...?
zo maar een gokje hoor.
heel normaal allemaal.
heb jij dat nog niet meegemaakt, in zo maar een willekeurige week in je bestaan, dimpf?
jij wilde tijger...!
8)
:wink:
:twisted:

Joepie - die vandaag een jaar hier rondhangt, en daarom zijn nick gaat veranderen. Beware of the new members!

Alex48
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 02 februari 2004, 1:34
Locatie: Gelderland

Berichtdoor Alex48 » zo 10 juli 2005, 11:06

Ik vind niet dat een partner het recht heeft om jou iets te verbieden of te verplichten. En ik vind dat iemand die dit doet een probleem heeft met grenzen.

Je kan niet verbieden of verplichten. Je kan wel zeggen: Hoor eens, ik snap dat jij dat graag wil, maar ik heb problemen ermee als je dat doet en ik weet niet of ik dat aankan. Dus als jij dat toch doet weet ik niet of ik verder kan met onze relatie.

Je laat dan de ander weten waar voor jou de grenzen liggen en wat jij wel of niet aankan. En ook al lijkt het misschien hetzelfde, het is toch heel wat anders dan verbieden.
Don't ask me, I'm only visiting this planet...

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » zo 10 juli 2005, 13:27

vast een one-night stand geweest die meer werd omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en hij ook geen geld betaalde voor de seks die hij wilde, maar wel bezwaren kreeg tegen br. die foto's gaat maken van een seksend vriendenpaar...?
zo maar een gokje hoor.
heel normaal allemaal.
heb jij dat nog niet meegemaakt, in zo maar een willekeurige week in je bestaan, dimpf?
jij wilde tijger...!
8)
:wink:
:twisted:

Joepie - die vandaag een jaar hier rondhangt, en daarom zijn nick gaat veranderen. Beware of the new members!
Ik ga heul goed op de namenlijst letten 8)

Ik wild ??? :roll: .... Wauauauauw......tnx Joepie.... :oops: ... was mooi hey?? :wink:

Ach, tegen mijn vriendjes die ik sinds 1 week ken zeg ik altijd:" Take it of leave it." en ik doe gewoon lekker mijn zin.:)
En dat doet een vrijgevochten meid als brunetteke ook wel, denk ik?
Volgende week heb je immers toch een ander - want relaties kosten echt verdomd veel tijd hoor. 8)


Dimpf :P :wink:

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » zo 10 juli 2005, 17:23

haha, mja die ene one night stand was toch net iets te leuk voor een one night stand te blijven :oops:

athena
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 18 juli 2004, 11:36
Locatie: Utrecht

Berichtdoor athena » ma 11 juli 2005, 2:12

Ja, toen ik "heb toch een vaste partner ontmoet" las, klonk het ook alsof het nog heel pril is. Dingen kunnen soms snwel gaan in dit leven. :)

Zelf vind ik het heel logisch dat je er rekening mee houdt en respect hebt voor wat je partner wil. Als je net iets hebt, snap ik dat je makkelijker voor je vrijheid kiest ipv je prille relatie, maar accepteer daar dan ook de consequenties van.
Every person is a new door to a different world

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 11 juli 2005, 4:43

Als ik ervoor zou kiezen om dit te doen zou mijn vriend me daarin vrijlaten denk ik.. uit ervaring weet ik dat dat is omdat hij me heel goed kent en vertrouwt dat ik de juiste keuzes maak en weet waar ik mee bezig ben.

En als hij het alsnog niet oke zou vinden.. ik ken hem ook lang geboeg om te weten dat ik dat moet respecteren en dat hij daar dan zijn goede redenen voor heeft. Idd.. hoe belangrijk is zo'n fotosessie nou in vergelijking tot je relatie, begrip voor de ander, je liefde voor die ander?

Maar dit is pril.. niet alleen weet hij niet of je je nu in 'gevaar' brengt. maar hij kent je NET. Wanneer de liefde vaak op zn hoogst is, en de angst dat te verliezen net zo. Hij kent je niet goed genoeg om te weten dat jij kan inschatten dat dit oke is... (of.. of je uberhaupt te vertrouwen bent, en ook dat kan je hem niet kwalijk nemen want hij kent je amper) en jij kent hem niet goed genoeg om te weten of zijn reactie wel 'oke' is.

Laat dit een goed moment zijn voor jezelf, om te besluiten of je verder met hem wilt of niet. Als je net iemand kent en er gek op bent, lijkt dit me niet zo'n debakel.. toch?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten