Spannend met vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 15 juni 2005, 3:55

Zo, hehe.. ik heb weer eens tijd mijn erotische fantasieen en belevenissen te ventileren! :lol:

Maar even voor de duidelijkheid; dit is niet geheel fictief, maar dat betekent niet dat het allemaal waargebeurd is hoor :wink:
(of toch wel? I cant remember, vul het maar voor mij in, waar ik het misschien verkeerd herinnerd heb :wink: )

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 15 juni 2005, 3:56

Na in alle rust mijn bikini te hebben aangetrokken.... denkend aan wat er in godsnaam allemaal gebeurde en -naar alle waarschijnlijkheid- ging gebeuren... stapte ik enigszins huiverend het trappetje af naar het zwembad. Ik was niet de eerste in bikini, maar het was blijkbaar wel een aanzet voor de anderen nu ook maar om te kleden. Weer werd de muziek afgespeeld.. galmend tegen de muren van de met kaars verlichtte ruimte. Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer van het muziek zelf.. ik weet wel dat mijn aandacht getrokken werd door de dansende ‘vriendinnen’ om me heen op de ‘stenen’ dansvloer naast het zwembad. Er werd gelachen en geteased.. de spanning was hoog... zowel de spanning van het onbekende, als de pure erotische spanning....

Toen kwam mijn gastvrouw weer naar me toe... gaf me een tedere zoen in mijn nek... ik sloot mijn ogen en genoot... en liet de andere vochtige mond ook toe in mijn hals, zonder mijn ogen te openen..
Wat heerlijk was dat...
Ik tastte naar de ander, wiens natte lippen zo heerlijk in mijn hals kuste, streelde langs haar zij.. naar haar ronde billen.. met mijn nagels.. zachtjes, met golvende bewegingen.. tot ik een andere hand op het mijne voelde.. samen masseerde we haar billen.. zo zacht, zo natuurlijk, zo lekker.

Het was de hand van mijn dame, die mee masseerde, met haar andere arm omsloot ze mijn taille, ze legde haar hoofd op mijn schouder.. en samen gingen we zo verder met de ander vrouw, terwijl we elkaar af en toe een liefdevolle kus op de mond gaven.

Weer een andere vrouw nam het van ons over; ging achter onze vriendin staan, legde haar handen op haar borsten, en draaide haar langzaam naar zich toe... ze drukte met haar voorhoofd op die van onze vriendin.. ze sloten samen hun ogen.. en begonnen te tongen.. langzaam, met de mond open, je zag de natte tongen sensueel met elkaar spelen.. tergend.

We keken samen toe.. terwijl mijn dame haar armen nog om mijn middel had, ik haar borsten tegen mijn rug voelend, stond ze zo lief tegen me aan... we dansten overigens allang niet meer.. maar genoten van het zien van het genot van anderen...

Weer een kus in mijn hals, haar armen omsloten me dichter, ze zoog op mijn oorlel.. en ze fluisterde of ze mijn bikinitopje mocht uitdoen “want blijkbaar hebben onze andere vriendinnen aansporing nodig, vind je niet?”

Ik draaide me naar haar toe, glimlachend, zochten we beide naar de knoopjes van onze bikini. Al zoekende gingen ook onze voorhoofden tegen elkaar... en vonden onze lippen elkaar ook weer...

De topjes gingen uit.. maar we bleven naar elkaar gericht staan.. langzaam gingen we weer heen en weer op de muziek, langzaam draaiend, onze lichamen elkaar net niet aanrakend...

Weer een zoen... een stap dichter... onze tepels zachtjes tegen elkaar.. we keken er samen naar.. voor ons beiden adembenemend geil... Als de stoute twinkelingen in onze ogen er niet al waren, waren ze er nu wel zeker, op het moment dat we elkaar weer diep in de ogen aankeken...

Het muziek werd opzwepend, er werd meer en heftiger gedanst...

Plotseling pakte ik haar hand, gaf die een kus, en ging dansend van de een naar de ander.. praatjes maken.. weer nieuwe introducties... spoorde anderen aan ook de topjes af te doen... want het kón.. en was zo lekker... niets te schamen.. genieten... Het werd lachen, ondeugend spelen weer; “je mag kiezen; topje uit, of broekje uit, of maar gelijk het zwembad in gegooit worden!” -”oke maar alleen als ik je even een knuffel mag geven/je borst mag aanraken/je tepel mag likken!”

Spoedig stonden de spannende vrouwen spannend topless te dansen... :wink: drie meiden waren het zwembad in gegooit en hadden hun eigen pret. In een hoekje stonden een paar banken en een tafel, waar nog wat dames -nog aangekleed- aan hun drankje zaten. Ik besloot er maar even bij te zitten, even te genieten van mijn eigen drankje, en alles weer even te laten bezinken.

De vrouwen die hier zaten hadden geen bikini mee, of konden om andere redenen niet zwemmen. Ik had hier weer diepere gesprekken, en kon hier weer even tot rust komen en de omgeving in me opnemen. Ik had helemaal niet opgemerkt dat er zoveel planten stonden... zelfs boven het zwembad, om de luchtkoepel heen, hingen enkele hangplanten; met hun slierterige takken net boven het water hangend. De perfecte afwerking van de jungleachtige sfeer die er was in het zwembadcomplex. Alhoewel de ruimte redelijk groot was, was er door de vele planten een heel intieme, ‘verborgen’ sfeer. Het maakte alles net wat spannender.

Langzaam maar zeker betraden steeds meer vrouwen het zwembad. Maar ik was verwikkeld geraakt in afleidende (interessante) gesprekken. Maar ik wilde nu eigenlijk ook echt het zwembad in. Sinds ik binnenkwam smachtte ik naar het water.

Een van de vrouwen, waarmee ik eerder die avond had gedanst en gezoend, biechtte op dat ze eigenlijk wel heel veel spijt had van het feit dat ze haar bikini niet meehad. Ze kwam halverwege een gesprek naast me zitten, met haar hoofd tegen mijn bovenarm, en haar hand vertrouwd op mijn bovenbeen...
Tijdens het gesprek met een ander ging haar hand steeds meer dwalen.. zo vertrouwd.. langs mijn heup... weer beneden langs mijn been... weer omhoog.. hoger.. langs de zijkant van mijn borst met haar nagels.. steeds harder.. steeds ‘drammeriger’...

Ik genoot... van het vertrouwde... het toch wel subtiele dat tijdens het gesprek plaatsvond.. werd geil van de toenemende sensualiteit van de vrouw die naast me lichamelijk begon te smeken om aandacht...

Lachend wendde ik mijn gezicht naar haar toe; “wat dacht je ervan om gewoon naakt te gaan?” Maar de vrouwen in het zwembad waren -gek genoeg- nog niet zover.. ja op een enkeling na.. in een hoekje... die aan haar gezicht te zien duidelijk genoot....
“Nee dat durf ik niet hoor””Goed, en wat als we samen gewoon alles uitdoen? Het maakt toch eigenlijk niet meer uit?”
Ze lachtte.. zoooo lief.... en zei zo onschuldig als maar kon; “oke!” Ik bekeek haar terwijl ze zich voor me van haar kleding ontdeed.. ze genoot duidelijk van mijn blik.. maakte er haast een showtje van..

En toen stond ze in haar string... Nu ging ik ook staan.. voor haar.. weer die handen op mijn heupen.. haar vingers zoekend onder de touwtjes van mijn bikinibroekje.. ik haar aankijkend.. dominant... ze was enigigzins nerveus... giechelde zenuwachtig toen het knoopje niet in een keer uitging.. “probeer maar nog een keer” zei ik... toen ik hard met mijn nagels via haar hals naar haar schouder ging...

Ze was voorover gebogen.. en ik zag haar rug en achterkant... ze had het knoopje van mijn slipje volgens mij niet meer als prioriteit.. want terwijl ik met mijn nagels langs haar rug ging had ze haar ogen gesloten.... en ging ze net wat verder vooroverbuigen waardoor ik heel goed bij haar kontje kon... Waarover ik natuurlijk ook hard met mijn nagels gleed.... en daarna zacht.. tussen haar billen... mijn vingers.. naar beneden.. langzaam verder.. tot drukkend tegen haar schede...

Haar gezicht.. drukkend tegen mijn bovenbenen.. ik hoorde haar kreunen... haar mond open.. haar handen om mijn kuiten.. steeds harder knijpend...

mijn streling werd steeds zachter.. met mijn vingertoppen ging ik langs haar spleetje.. zachtjes drukkend op het moment dat ik langs haar opening ging.. steeds meer vocht meenemend... hoe meer vocht, hoe meer ik speelde.. met haar klitje...

Inmiddels was ze al op haar knieen gezonken.. en ik op mijn hurken... haar vingers hadden mijn hakken en enkels vast... mijn vingers woelden door haar haar... haar gezicht lag op mijn voeten... haar kutje was zo ongelofelijk nat... en nog steeds bleef ik plagen... maar toen werd ik harder.. ging harder drukkend draaien.. haar lichaam ging langzaam heen en weer.. ik hoorde haar nog steeds kreunen en zuchten...
En toen deed ik mijn duim in haar.. drukte naar beneden in haar.. terwijl mijn andere vingertoppen doorgingen met de drukkende bewegingen... steeds sneller, steeds harder drukkend...

Het was alsof ze er de hele tijd op wachtte.. want zodra ik dit deed volgde er een ontlading! Haar lichaam kronkelde.. en haar onderlichaam bewoog op en neer tegen en op mijn hand... terwijl ze luider dan tevoren kreunde.. gevolgd door complete stilte... haar lichaam was slap.. ja.. ze was duidelijk klaargekomen.. en óp.

Ik keek om me heen.. had helemaal niet op de wereld om me heen gelet... en natuurlijk hadden we beschouwers gehad.. subtiel hadden zij blijkbaar in stilte toegekeken.. hun hoofden steundend op hun armen over de rand van het zwembad..

Ik keek de andere vrouwen, die vanaf het bad hadden gekeken, even glimlachend aan... ik kreeg wat knipogen, en zelfs een applausje zonder geluid... allen hielden zij rekening met de meid die daar aan mijn voeten lag.. subtiel vervolgden zij weer waar ze mee bezig waren... maar ik merkte dat het in de tussentijd ook wel wat heter was geworden in het toch al zo warme bad.

Ik ging even op de grond zitten... streelde over haar haren.. hielp haar langzaam omhoog, en deed een handdoekje over haar heen...

Op een gegeven moment lagen we aan de rand van het zwembad.. mijn benen gespreid.. zij ertussen, met haar achterhoofd tegen mijn borst.. ik mijn hoofd steunend op haar koppie.. met mijn armen om haar buik.. kijkend naar wat er in het zwembad gebeurde...

Maar nu wilde ik toch echt even zwemmen hoor! :wink:

(wordt -nog steeds- vervolgd)

Me2
Berichten: 4
Lid geworden op: di 21 juni 2005, 12:56

Berichtdoor Me2 » di 21 juni 2005, 13:21

Hej Jessebel,
Wanneer komt het vervolg? Me geduld neemt af.. :wink:
Leef zoals jij dat wilt!

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

L World????

Berichtdoor Des1 » ma 04 juli 2005, 16:33

Is deze nieuwe TV serie die al de nodige ophef heeft veroorzaakt in de VS, hier al de revue gepasseerd??... 1 aflevering gezien. Mooi-mooi-mooi, over alles wat vrouwen anders en ongrijpbaar maakt voor een man. Na SatC weer een serie over vrouwen. Dat klinkt vrouwvriendelijk van me, maar dat is het niet.... Ik vind het alleen raar dat zo ontzettend veel TV vermaak gericht is op mannen (al dat geweld, voorspelbaar e.d.) en aan de andere kant er wel zoveel lifestyle magazines zijn voor vrouwen. Mannen weer onderbedeeld... Nog afgezien daarvan, wat is Jennifer Beals (yes van Flashdance) toch een onzettend mooie dame. O djee, weer een brunette voor Deske.

Zo, dit was weer eens mijn eerste schrijfsel sinds maanden zo'n beetje na alle heat over mijn blondines/brunettes issue. En natuurlijk om the L World ff fijntjes tegen Jessbel aan te houden.... (in een ander leven had ik het wel geweten.... :wink: )
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Lysa
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 17 januari 2005, 16:11
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Lysa » ma 04 juli 2005, 20:19

Wow Jessebel........

Wat een ervaring....Ik zwijmelde even helemaal weg.*sjucht*


*een zinderende Lysa die zich nu ff af gaat zonderen* :) :)
Als de enige plaats waar ik je kon zien mijn dromen was, zou ik eeuwig slapen.

TieWrap
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 6:54
Locatie: Midden Nederland

Re: Spannend met vrouwen

Berichtdoor TieWrap » di 05 juli 2005, 21:21

Haai,

Ik lees graag de erotische lesbische verhalen. Ik vind ze erg spannend en vooral opwindend. Ik heb zelf geen lesbische ervaring maar ik zou het erg spannend vinden om bericht(en) te lezen die aan mij gericht zijn. Die ook opwindend zijn, misschien zijn er meer vrouwen die dit spannend vinden?

Hoop dat er iemand reageert.....


Zelda
Een reactie als man. Jongens vinden het op jonge leeftijd al heel spannend elkaars piemels te bekijken. Dan komt de pubertijd en zijn de meeste jongens heel druk het andere geslacht te ontdekken.
Bij mij was het zo dat na al die ontdekkingen die uitmondden in relatie met een vrouw, ook ik steeds meer ging genieten van fantasien etc. gebaseerd op sex met mannen.

In mijn omgeving moet ik dat niet hardop zeggen, want dan ben ik een homo (so what), maar dat ben ik absoluut niet !

Ik heb veel gelzen over dit gegeven, en dan zie je dat alle deskundigen het met elkaar eens zijn: elk mens heeft biseksuele gevoelens. De een meerr dan de ander, de een zal die gevoelens sterk onderdrukken, de ander zal er van genieten.

Dus Zelda wat jij voelt is normaal en kan een verrijking van je seksleven zijn
>be happy be horny>


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten