ik ben bi wat nu??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

ik ben bi wat nu??

Berichtdoor Sasbi » ma 09 mei 2005, 13:07

Hoi,

Ik wil heel graag praten met andere bimeiden/vrouwen over hun bi-gevoelens. Deze gevoelens verwarren me omdat ik getrouwd ben met de liefste jongen van de wereld en we hebben drie kinderen samen. Ik kan mijn bi-gevoelens niet langer onderdrukken, dat wil ik ook niet meer. Ik wil graag sex met een vrouw, maar vind het egoistisch om mijn verlangens te bevredigen. Is het niet een soort vreemdgaan? Mijn 'liefste jongen van de wereld' vind het niet en wil graag dat ik voor mezelf kies, maar ik wil niemand pijn doen. Wie herkent dit?

AnneBelle
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 18 februari 2005, 10:28
Locatie: Aan zee

Berichtdoor AnneBelle » ma 09 mei 2005, 13:27

Hoi Sas,

Ik denk dat de meeste vrouwen in ieder geval wel een beetje bi-schierig zijn en als "de liefste jongen van de wereld " er geen probleem mee heeft en je bent en blijft open en eerlijk, hoeft het volgens mij geen bedreiging voor je relatie te worden, misschien zelfs een leuke en spannende aanvulling.

Je gevoelens en nieuwsgierigheid onderdrukken en met een gevoel van onvrede blijven lopen, is voor jullie beiden geen oplossing lijkt me...

Succes Anne
Afbeelding Liefhebben is meer lief dan hebben.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » di 10 mei 2005, 8:35

Als ik goed lees is je vriend op de hoogte van je bi-sexualiteit en is er zelfs helemaal mee akkoord dat je sex zou hebben met een vrouw.

Vraag me af of jij niet eerder bang bent van de gevolgen die zouden kunnen komen zoals verliefdheid ofzo.

Je kan het maar op 1 manier te weten komen en is door een vrouw te vinden waar je je goed bijvoelt en samen sex hebben.
Komt er meer of niet dat zal de tijd uitwijzen. Maar nu al zitten speculeren en jezelf bang maken met wat er zou kunnen gebeuren...... Niet doen.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 10 mei 2005, 8:53

erken en herken je gevoelens ten opzichte van je bi zijn..

vanuit daar kan je wanneer het nog niet doorgesproken is met je vriend,
met je vriend gaan praten over je gevoelens das alvast een hele stap..

en je vraag is dat niet egoistisch
kan ik geen antwoord op geven, maar weet uit eigen ervaring het blijft altijd
sluimeren .. en komt dan toch weer aan de oppervlakte .. en wie doet dan wie pijn.. ??

sfinxs
nu pas uit de kast

Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

Berichtdoor Sasbi » di 10 mei 2005, 8:56

Hee Deco,

Je begrijpt het geloof ik beter dan ikzelf! Thanx.
Ik ben inderdaad bang voor wat ik op het spel zet. Niet doen, zeg je? Ik zal het proberen....

Ik hoop dat ik een leuke vrouw vind!

Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

Berichtdoor Sasbi » di 10 mei 2005, 9:01

Ja, misschien doe ik mezelf pijn als ik er niets mee doe.

ingrid47
Berichten: 1
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 12:00
Locatie: eindhoven

getrouwd en bi

Berichtdoor ingrid47 » di 10 mei 2005, 12:15

hoi ,
ik heb hetzelfde probleem , mn partner heeft er absoluut geen moeite mee als ik op ontdekkingsreis ga om mn bi gevoelens te uiten . het probleem is juist het vinden van iemand , hoe kun je dat het beste aanpakken?

Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

Berichtdoor Sasbi » di 10 mei 2005, 17:08

Hoi,

Ja, hoe vind je iemand, dat is inderdaad mijn volgende vraag. Misschien moet ik daar een nieuwe topic aan wijden...

bloem
Berichten: 20
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 23:51

getrouwd en bi

Berichtdoor bloem » wo 11 mei 2005, 0:11

hoi dames, ik heb tijdens mn studententijd mogen proeven van de damesliefde en ik heb ervan genoten.Verder niet meer aan gedacht totdat er in de bladen en media weer baandacht aan werd besteed.Ik besefte dat ik het graag weer zou willen.M,n partner heeft er geen problemen mee , dus ging ik op zoek., maar ik vind het wel erg moeilijk om iemand te vinden waarmee het klikt en die ook nog betrouwbaar is.Wie van jullie heeft er zin om te mailen?Ben benieuwd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 11 mei 2005, 2:14

Een kenissen van mij hebben erg leuke (maar ook spannende, emotionele, tis maar net waar je naar op zoek bent) contacten gelegd via www.bimeiden.net

De contacten die ik heb opgedaan gingen allemaal via het uitgaansleven. Fetishfeestjes, Kinkyfeestjes maar ook in danscafé Club Live (eigenlijk allerlei cafées en feestjes, zolang het maar 'afwijkt' van het normale zeg maar :lol: ).

Elders zag ik laatst ook iets staan over een ander (bi)café... maar ik weet niet meer welk topic dat was....

Ja ik zou iig even bij de zoekfunctie kijken :)

Dragana
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 september 2004, 16:56

Berichtdoor Dragana » wo 11 mei 2005, 15:16

Bimeiden vind ik een wat groot gehaalte fakers hebben... www.biback.nl doet daar wat meer aan...
Doe maar anders beide! :)
Tip: plak je naam op je foto (fotoshoppuh ;)) als je die in je openbaar profiel zet, zo kan die niet door een faker gebruikt worden.

bloem
Berichten: 20
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 23:51

Berichtdoor bloem » wo 11 mei 2005, 16:41

bedankt voor de tips. heb genoemde chatbox bekeken en ik ben er niet zo kapot van. ik zie wel liefs .bloem.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 11 mei 2005, 23:12

neee jij ook al niet heb daar ook rondgeneust en nee dat is het toch niet

sfinxs
op goed geluk dan maar

Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

Berichtdoor Sasbi » do 12 mei 2005, 20:49

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve antwoorden! Ik heb inmiddels behoorlijk wat uurtjes op sites rondgeneust, sommige vind ik niets, anderen juist heel leuk.
Ik blijf hopen dat ik gewoon een leuke vrouw tegen het lijf loop, zomaar op een onverwachte plek, maar ondertussen is het heel leuk om al die bi-meiden een beetje te leren kennen. Ik had niet gedacht dat er zoveel vrouwen bi zijn. Een verademing moet ik eerlijk zeggen!

Sasbi

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » vr 13 mei 2005, 14:59

Ik heb een algemene vraag (ik hoop daarmee dit topic niet te vervuilen). Ik krijg in wel vaker het idee dat bi-seksuele vrouwen op SheSpot er vrijwel altijd vanuit gaan dat ze tegelijkertijd een relatie hebben met een man (veelal de basisrelatie) als met een vrouw.

Bi-seksualiteit hoeft toch niet de monogame relatie uit te sluiten of is dat voor de meeste mensen wel zo?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 28 gasten