Hij neemt weinig of geen initiatief, maar doet wel "mee

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

merlijn
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 19:16
Locatie: kempen

Berichtdoor merlijn » do 24 februari 2005, 19:35

Het is jouw leven, jij alleen kan beslissen of je daar voldoende gelukkig mee bent.
Perfect zal het nooit zijn, besef wel dat de klok tikt en de jaren voorbij gaan.
I love to be with you taffeltje

Zora
Berichten: 35
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 14:28

Berichtdoor Zora » do 24 februari 2005, 19:49

Iets wat er niet inzit, kan er niet uit zegt Iron Flower
Volgens mij zit hierin juist de clou.

Als het er niet inzit is het genetisch bepaald, dank voor je betere omschrijving. Ik heb mijn dag niet zo en ben niet scherp genoeg.
Maar als het er wel genetisch in zit maar later door invloeden van buiten onderdrukt of weggestopt is, dan kan het volgens mij weer geactiveerd worden. Hoe? :lol:
(even gemodificeerd)Wegstoppen doe je achter muurjes. Ik ben een expert in muurtjes, want ik heb hele vestingen gebouwd!
Maar er kwam een liefde in mijn leven die me geholpen heeft om mijn muurtjes af te breken. Die liefde ben ik helaas verloren, we pasten niet meer in elkanders leven!



Zora(ar)
Laatst gewijzigd door Zora op vr 04 maart 2005, 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.
some ways lead to nowhere

Khilah
Berichten: 15
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 19:29
Locatie: België, Vlaanderen

Berichtdoor Khilah » di 01 maart 2005, 21:01

er wordt hier precies alleen maar gesproken over het feit dat het meisje de eerste is van de man, maar omgekeerd kan toch ook, zoals bij mij, ik ben de eerste van mijn vriend. We kennen elkaar nu al 3.5 jaar.
en ik herken wel dingen die verteld zijn. Ik durf ook soms moeilijk initiatief nemen. Maar we kunnen erover praten. Ik zeg dan steeds: ik ga proberen meer initiatief te nemen, maar 't is en 't blijft zo moeilijk... faalangst noem ik het dan. Ik zeg hem dat dan ook, en ookal zegt hij iedere keer, je moet toch geen schrik hebben dat ik geen zin ga hebben, je weet dat ik altijd zin heb... en ik weet dat ook wel, maar toch... Ik loop daar dan ook wel ambetant van. Ik wil het wel, maar kan het toch zo moeilijk
dan komt soms (nu zelden maar niet meer) de gedachte in me op om vergeleken te worden met de vorige. Maar we kunnen daarover praten. Als ik iets wil weten, zal hij in zovere hij kan daar antwoorden op geven.

Maar ik heb dan ook last van de nieuwsgierigheid van hoe het zou zijn met een andere gast. Af en toe komt dat in me op. Ik zeg hem dat dan ook eerlijk... maar ik ga er mijn vriend niet voor bedriegen (ik zeg dit nu, ik kan echter niet in de toekomst kijken, maar ik ben dus niet van plan om te bedriegen), dat is het me nu ook weer niet waard....Maar zoals hij dan zegt, ooit wil je je nieuwsgierigheid bevredigen (om het zo te zeggen) ik kan ook maar zeggen hoe ik het nu ervaar hé. Maar we kunnen daar soms stomme ruzies voor hebben, en dan komt het verwijt dat hij al met andere naar bed is geweest en ik niet. dat hij weet hoe het is om met iemand anders te neuken en ik niet. ik heb wel al andere afgetrokken en gepijpt, dit louter ter info
Vorige week of zo stelde hij me iets voor. We gaan samen op de ontdekkingstocht gaan voor mij... beginnende met een andere man af te trekken, pijpen...kijken hoe we daar beiden op reageren, kunnen we dat aan. kunnen we het aan, dan gaan we langzamerhand verder zoeken om iemand te vinden om met te neuken. Zo kan ik ook weten hoe het is om met iemand anders te neuken. uiteindelijk een soort trio mmv.
en valt dit dan mee voor beiden, dan is dat goed en kunnen we nog verder samen experimenteren. Valt het echter tegen (emotioneel bekeken dan) dat één van beiden het er echt moeilijk met heeft, dan valt het verwijt weg dat ik nog nooit met iemand anders geneukt heb en verwerken we dit samen, want we willen volgend jaar trouwen!
We gaan dit alleen maar doen als we er beiden echt klaar voor zijn.

Wat vinden jullie hier dan van?

ps, sorry als het niet zo duidelijk geschreven is, maar als er vragen zijn, stel ze... als ik dan nog eens op het forum ben, zal ik ze beantwoorden :-)
Greetz
Khilah

Khilah
Berichten: 15
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 19:29
Locatie: België, Vlaanderen

Berichtdoor Khilah » di 01 maart 2005, 21:06

dit ben ik nog vergeten toevoegen...

als ik dan eens initiatief neem, dan is het wel dik in orde :-) en ook is het veel dat als hij initiatief neemt, ik dan na verloop van tijd ook wel goed opgewarmt geraak en verder initiatief neem...
Greetz
Khilah

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » wo 02 maart 2005, 1:12

ehm ehm ehm.... wat wil ik nou allemaal zeggen :lol: :roll:

Ik denk... dat je met de kleinere dingen moet leren omgaan (sorry als dat denigrerend klinkt, zo bedoel ik het niet), voor je de grotere stappen neemt.
En de situaties die je schetst wat avontuur betreft.. komen alleen van jullie kant, en zijn plastisch en niet reeel (naar mijn mening). Ik begrijp wel dat het een ideaal is, omdat het zo het veiligst mogelijk lijkt.

Je hebt het over problemen met initiatief nemen, af en toe onzeker worden van het idee dat hij aan 'vorigen' denkt of jou ermee vergelijkt, en je hebt het over 'verwijten' (!!) dat hij met andere vrouwen heeft geneukt en jij niet met andere mannen..

Dit zijn echt dingen waar je overheen moet kunnen stappen voor je verder gaat naar mijn mening..

Een paar puntjes (waar ik even geen lopend geheel van kan maken sorry);

Je hebt het over initiatief nemen en dat hij zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken immers; hij heeft toch altijd zin?. Neem je dit niet te serieus? Heb jij ook altijd zin? en als je geen zin hebt, voel je dat dat een directe belediging is tov hem? Nee toch? Dus.... wat nou als hij eens geen zin zou hebben? Volgende keer beter toch? :)

Hou er rekening mee, dat het in het avontuur wel eens verder kan lopen... jij hebt sex met een andere man, en voelt zelf dat dat niets hoeft te betekenen voor je gevoelens van je vriend. Hou in je achterhoofd dat hij best wel eens (weer) nieuwsgierig kan worden naar sex met een andere vrouw... Ik neem aan dat jullie tegen die tijd elkaar niets meer verwijten, maar toch kan hij net zo goed zeggen; ik wil verder met het avontuur.
(It goes both ways.. en ben je daar dan wel klaar voor?)

Dan nog iets over de sex met een ander an sich.... Ik denk eigenlijk dat je, door het op safe te willen spelen met je vriend erbij, verlangen of nieuwsgierigheid op deze manier niet bevredigd zal worden. Een trio is weer iets anders, en niet 'neuken' met een ander, maar met een ander erbij. Werkelijk sex met een andere man ervaar je als je met zijn tweeen bent. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..

Wat 'gedachten over de vorige' betreft; Ik heb dat in ieder geval nooit gehad... ik haal soms herinneringen op, vraag me af hoe het met ze gaat, met sommigen spreek ik nog wel eens. Maar ik heb ze nooit zo vergeleken, echt niet.



En dan als laatste... je noemt je bruiloft... jullie willen dat doen als jullie er echt klaar voor zijn... Maar ga niet denken dat alles veranderd als jullie bijv een trio hebben gedaan. Ben je eigenlijk ooit werkelijk klaar voor elkaar? Ik denk dat als er geen vragem meer zijn of geen avonturen meer gemaakt kunnen worden je eerder klaar 'bent' met elkaar :wink: Maargoed..
Als jullie dus verder gaan... heb vooral veel geduld.. en ga niet berekenen voor de trouwdatum :wink:

Even kort (maar misschien kort door de bocht? Ik ga natuurlijk alleen uit van je posts hierboven :wink: ); ik denk dat je de onbelangrijkere dingen te serieus neemt, en de belangrijke dingen niet serieus genoeg...

Tja.. dit is mijn mening... Ik hoop dat het enigszins te volgen is :wink:
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

Zora
Berichten: 35
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 14:28

Berichtdoor Zora » wo 02 maart 2005, 14:10

Ja Tinkerbell,
je bent goed te volgen!
8)
some ways lead to nowhere

Khilah
Berichten: 15
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 19:29
Locatie: België, Vlaanderen

Berichtdoor Khilah » wo 02 maart 2005, 18:37

@ tinkerbell: ik versta je reactie heel goed. en misschien heb ik niet alles heel juist verwoord, maar hoe moet ik het zeggen.... Ik kan wel met de kleinere en grotere dingen omgaan, maar soms kan je toch eens een zwak moment hebben en dan kan je aan zo'n zaken denken... niet???

initiatief en volgende keer beter ==> zeker en vast! ik ga niet snel iets doen tegen mijn zin en zeker niet wat seks betreft ;-)

van het feit dat hij dan nieuwsgierig kan zijn naar seks met andere vrouw, daar hebben we het over gehad.... het is niet zomaar een gedachte die plots in ons opkomt en dat dan ook direct gaan doen hoor... we bekijken eerst alles heel goed en bespreken dit dan ook uitvoerig met elkaar... zodat we weten wat de andere denkt en hoe onze gevoelens hierbij zijn.

één ding wil ik zeggen: onze relatie komt op de eerste plaats. We zijn super gelukkig met elkaar en willen nog heel veel samen meemaken! En tijd brengt raad, overhaaste 'reacties' zijn nooit goed ==> haast en spoed zijn zelden goed ;-)

:)

maar eigenlijk zijn deze gesprekken moeilijk te voeren via een forum, hierover kan je beter praten in real life... vind ik persoonlijk omdat bepaalde reacties anders kunnen opgevat worden dan bedoeld wordt... Nu ja,ik wou gewoon even mijn reactie kwijt.... ==> sorry daarvoor :oops:
Greetz
Khilah


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten