Ik ben 24 jar en ben nog maagd

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anoniempje2
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 november 2004, 13:08

Ik ben 24 jar en ben nog maagd

Berichtdoor Anoniempje2 » ma 15 november 2004, 13:16

Ik ben een jonge vrouw van 24 en heb nog nooit sex met iemand gehad.
Op zich had ik daar nooit zoveel moeite mee, maar ik wil zolangzamerhand ook wel eens een mooie sexbeleving hebben.
Ik had behoorlijk wat fantasieen en bevredig mijzelf iedere dag.
Ik raak echter een beetje uitgeput in mijn mogelijkheden.

Toch zou ik graag een keer met iemand sex hebben. Puur om te weten hoe het is om lichamelijk op en verwend te worden.
Weet iemand hier raad mee. Heeft iemand tips? Hoe kan ik dit 'veilig' organiseren?
Kan je dit ook met een huisarts bespreken?
Kortom vragen genoeg en ik hoop ook op eerlijke en open reacties

Anoniempje :

alicia
Berichten: 175
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 21:25
Locatie: NL, studente

Berichtdoor alicia » ma 15 november 2004, 13:25

tja, ik ben inmiddels 25 :) en heb ook nog nooit sex gehad met iemand...maar niet zozeer omdat ik geen behoefte heb - ik heb een hoge libido en masturbeer de vonken eraf :wink: ...ik ben ook heel nieuwsgierig, natuurlijk, maar behoefte om 'zomaar' sex te hebben heb ik niet.
ik zit er niet zo meer mee, ik wacht toch liever tot ik in een mooie relatie zit voordat ik sex heb.

waarom wil je eigenlijk zo graag sex hebben? alleen om te weten hoe het is? of om niet meer 'maagd' te zijn?

pfff, en ik zie mezelf al bij de doctor :) ; doctor, ik wil sex. kunt u me helpen? tuurlijk juffrouw, geen probleem :mrgreen:

Xynix

Berichtdoor Xynix » ma 15 november 2004, 14:04

Je stelt een bijzondere vraag...normaliter ken ik deze vraag alleen van "jonge mannen."
Een idee....ga chatten :lol: :wink:

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » ma 15 november 2004, 14:15

Op zoek naar de ontmaagder (nieuw werkwoord :mrgreen: )!!!!

Volgens wat ik al gehoord heb is er via cybersex wel meer mogelijk dan enkel via internet sex beleven, dus daar ligt wel een weg open voor je en zo heb je toch de kans om hem of haar eerst beter te leren kennen voor je de stap zet ... ik denk dat er mannen genoeg te vinden zijn die de ontmaagding willen doen maar of hun bedoelingen allemaal zo eerlijk zullen zijn betwijfel ik .
Het is toch de bedoeling dat het met het nodige respect, geduld enz... gebeurd en niet dat je zo iemand in je krijgt die er voor de eerste keer maar op los rampt zonder aan jou en je gevoelens te denken.

Veel succes in je verdere zoektocht en laat eens iets weten hoe het je verder vergaat in je zoek tocht naar ..... en hoe je de beleving op zich vond.

Groeten
Snake
remember my name ... you'll be screaming it later

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » ma 15 november 2004, 17:22

Het verwondert me, dat dames van 24 en 25 jaar wel zelfbevrediging kennen, maar geen seks met een partner.

Het is zo. Zonder verdere opmerkingen.

Seks met iemand anders is echter niet een doel op zich.
Ik denk, dat je spijt krijgt om slechts seks te willen hebben en dan de partner daarbij eigenlijk slechts als instrument te zien. Als een betere dildo.

Seks is toch vooral een zeer intieme ontmoeting tussen twee geesten en dan via het lichamelijk seksuele vlak.
Een man is zoveel anders dan een vrouw.

Ik ben man, omdat er een vrouw is. En je bent vrouw, omdat er een man is.
Je bent daarom pas echt totaal mens, als je die samengang kunt ervaren en genieten.
Maar dat is meer dan neuken.

Ik raad jullie dus aan om een geestelijke partner te zoeken, waarbij je je dan ook totaal samen elkaar en jezelf kunt beleven.

En niet zo maar een standje uit een boekje.

Veel plezier met een fijne man.

Maureen
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 30 mei 2003, 10:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Maureen » ma 15 november 2004, 20:06

mooi gezegd Ryan...
"Je bent daarom pas echt totaal mens, als je die samengang kunt ervaren en genieten.
Maar dat is meer dan neuken"

Ook ik ben ooit es in de val getrapt...het is nu toch wel es tijd om het mee te maken...en toen was ik 19..
achteraf denk ik nog wel es dat ik had moeten wachten om inderdaad de samengang te ervaren...en niet om de lichamelijke daad te doen...of..eigenlijk meer te ondergaan...

Anoniempje...veel succes met het maken van je keus, laat nog es wat van je horen.

Anoniempje2
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 november 2004, 13:08

Berichtdoor Anoniempje2 » ma 15 november 2004, 20:23

Ik zeg ook nog niet dat ik nu als een waanzinnig wanhopig iemand op zoek ben naar het fenoneem sex. Wel heb ik de nodige fantasieen die ik graag in de praktijk een keer zou willen proberen. Sex met een andere vrouw lijkt mij bijvoorbeeld ook best spannend.
Echter de ervaring mis ik nog

Anoniempje

twinkeling
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 augustus 2004, 15:16
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor twinkeling » wo 17 november 2004, 11:53

Als het tijd is, is het tijd en komt er vanzelf de mogelijkheid.
Ben het eens dat het belangrijkste is dat het geestelijk moet klikken!
Intimiteit is bijzonder en de eerste keer je fantasien lichaamlijk delen is een speciale gebeurtenis.
Neem de tijd en wees selectief!

Succes met je zoektocht.

Twinkel

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » wo 17 november 2004, 13:51

Wat is er ineens mis met gewoon een goeie bedpartner? Dat het moet klikken en dat je op zoek zou moeten naar een 'geestelijke partner' (de pastoor of zo?) is leuk voor meer en voor later maar zie ik niet als voorwaarde voor een keertje nachtelijk plezier. Te selectief lijkt me ook helemaal niet nodig en afwachten moet je ook niet teveel. Zulke zaken laten zich prima in beweging zetten!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 18 november 2004, 10:20

Een mooie jongeling zoeken die wat van massage kent. Als ie bij het masseren van de benen de hand toevallig wat laat uitschuiven of je borsten masseert... 'k heb geen vrouwenogen, maar die ogen zien toch mooie mannen. Moet die relatie "mijn vriend", "mijn lief" "mijn man" er altijd zijn of kan een one-night stand met een adonistype ook?
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

kuikentje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 17 november 2004, 22:45
Locatie: in een wereldstad

Berichtdoor kuikentje » za 20 november 2004, 0:30

Laat je alsjeblieft niet opjagen door je leeftijd!
Nu moet ik niet gaan preken want heb het zelf gedaan. Heb vlak voor m'n 22e verjaardag besloten dat ik niet langer maagd wilde zijn en toen de gelegenheid zich voordeed heb ik iemand, onder invloed van wat geestverruimende middelen tot slachtoffer gemaakt. Het was geen hemelse ervaring zoals je je kunt voorstellen. In tegendeel, hoewel het geen pijn deed lag ik daar denkende; is dit het nou? Het was een one-night-stand, geen aanrader.

Om vooroordelen weg te nemen; ik had eerder meer dan genoeg gelegenheid om met een man het bed te delen maar was er daarvoor "niet klaar voor".

Klinkt als een advies waar je niets aan hebt maar laat je niet opjagen, je komt de juiste man of vrouw echt wel tegen. Ik heb me uiteindelijk laten ontmaagden om het maar meegemaakt te hebben en omdat ik het gevoel had dat ik er anders maar tegenaan zat te hikken wanneer ik iemand tegenkwam waar ik echt om gaf en dat weer iemand afschrikte.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » zo 21 november 2004, 13:23

Als ik je posting zo lees Anoniempje, dan was er eerder gewoon geen situatie waarin het had kunnen gebeuren. Of jij was er niet klaar voor, of de personen met wie het had kunnen gebeuren gaven jouw geen impuls om "het" te doen. Er is niets mis met wachten - als jij dat om je eigen vrije wil doet. Er is ook niets mis met iets in beweging zetten, omdat jij het wilt ervaren als jij het wilt ervaren.

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Berichtdoor oneandonly » ma 22 november 2004, 18:41

Ben het met Bitter Moon eens.
Denk wel dat je je moet realiseren dat de meeste fantasieen die je nu hebt, ook na de eerste keer nog steeds fantasieen zijn :roll:
Succes!
Geniet!

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Berichtdoor Rick » ma 22 november 2004, 22:40

'Tuurlijk, je kunt beter niet met de eerste de beste de koffer induiken - maar aan de andere kant misschien ook niet te moeilijk doen en/of torenhoge verwachtingen hebben. Wachten op de ware kan duren tot je een ons weegt. De ware vind je volgens mij alleen op basis van vergelijkend warenonderzoek, om het maar eens plastisch uit te drukken. En goed onderzoek vraagt om herhaalde oefening. Na een hoop gerommel in de marge heeft een vriendin van me, op wie ik geeneens viel, me de kunst geleerd (ha ha, misschien misbruikte ze me wel?). Dat was gewoon lekker en werd niet gestoord door ingewikkelde emoties. Gewoon lekker neuken, standjes proberen ('oh, kan het ook zo?'). Maar goed, alleen jij kent je eigen circuit van vrienden, en potentiele vrijvriendjes.. Neem er eens een mee naar boven voor de koffie na een avondje stappen..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten