vertrouwd met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

Berichtdoor Bhodi » ma 20 september 2004, 17:31

Ik weet niet of het nu zo'n hype is, maar het is idd zo dat je er nu veel over leest en ziet op Internet.
Ik vrij zelf regelmatig met een vrouw en doe met haar dingen die ik met mijn man niet doe, dus ik denk dat er toch wel een element van verschillende sexualiteit in zit. Het is niet zo dat deze vrouw voor mij inwisselbaar is voor een man. Ik weet niet of ik bisexueel ben en dat maakt me ook niet uit, weet wel dat ik niet verliefd ben op haar en dat ook nooit zal worden. Daarvoor is ze niet mijn "type". Voor sex blijkbaar wel, want ik vind het erg geil met haar.
Mijn man en ik hebben een open relatie en hij weet er van, alleen heeft hij wel gezegd, dat hij de details niet hoeft te horen. Dat interesseert hem niet en hij wil ook niet toekijken of zo en al helemaal niet meedoen.
Nou ja, ik vind dit wel goed geregeld zo.

groet, Bhodi

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 20 september 2004, 17:39

Lijkt mij ook wel goed geregeld zo :D

Vraagje; vind men het ook een 'open relatie' als het vrouwelijke deel sex heeft met (alleen) een andere vrouw (naast de partner dus)?

sparkz
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 september 2004, 21:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor sparkz » ma 20 september 2004, 22:26

tuurlijk; als je met een ander vrijt (en beiden gaan daarmee 'acoord') heeft dat wel alle kemerken van een open relatie. ik vraag me wel eens af of, als mijn partner zou zeggen dat ie graag zo nu en dan met een man zou willen vrijen, of ik dat ook allemaal zomaar begrijp (zoals ik natuurlijk eigenlijk vind dat hij het van mij zou moeten begrijpen - maar zover zijn we/ik nog niet!) ik denk dat ik dat best moeilijk zou vinden en dat weerhoudt me er ook van om open te spreken over mijn gedachten en verlangens naar sex met een mooie vrouw.

ps geweldig deze gesprekken! inspiratie en denk-stof!

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

Berichtdoor Bhodi » di 21 september 2004, 12:59

Sparkz, ik zou er geen probleem mee hebben, als mijn man met een andere man wil "experimenteren". Het gaat er om dat onze relatie stabiel is en we zijn nog steeds (na 13 jaar) gelukkig met elkaar. Wij kunnen sex ook loskoppelen van liefde en dat is denk ik wel belangrijk als je elkaar vrij laat. Bovendien zijn we beiden niet jaloers aangelegd. Anders kan het heel bedreigend zijn om met een ander te vrijen. Voor veel mensen is sex buiten de relatie zo'n beetje het ergste wat er bestaat (die indruk krijg ik wel eens) maar ik heb dat zelf nooit kunnen begrijpen en mijn man ook niet. Nou ja, dit is off-topic

groet, Bhodi

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » di 21 september 2004, 16:22

ik kan verliefd worden op een man. ik kan verliefd worden op een vrouw. ik kan een one night stand met een man hebben. ik kan een one night stand met een vrouw hebben. met geen van beide wil ik momenteel een vaste relatie.
ben ik nu bi? eerlijk gezegd boeit mij dat niet. alles moet maar een naam hebben. ik hou niet van overal maar naampjes opplakken.
ik ben ik en moet het beestje nou perse een naam hebben? ok dan ben ik waarschijnlijk wel bi :)

gr paula

ihave-a-problem
Berichten: 12
Lid geworden op: do 16 september 2004, 17:05

Berichtdoor ihave-a-problem » di 21 september 2004, 18:33

ik heb wel 1 vriendin met wie ik kleding deel, tot aan lingerie aantoe, bij wie ik gewoon lekker in bed kruip als ik bij der blijf slapen en die ik wel es een lekkere zoen geef.. das ook al erg leuk.
kijk...dat lijkt mij nou ook heerlijk...dat wil iedere vrouw toch wel?
of zie ik dat verkeerd..
lekker tegen je vriendin aankruipen is soms fijner dan bij een vent :wink:
..Enjoy each day of life!..

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » do 23 september 2004, 22:44

Nou, dan zal ik daar als mega-bi ook maar wat over zeggen, hihi.

Volgens mij ben je bi als:
* je ervaart dat beiden seksen je iets unieks kunnen geven;
* je een rotgevoel krijgt als je eraan denkt dat je of nooit meer seks met een man- of nooit meer seks met een vrouw zult hebben;

Groetjes,
Lianne.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten