Nood aan plassen tijdens sex

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

casualties
Berichten: 4
Lid geworden op: di 30 maart 2004, 20:28

Nood aan plassen tijdens sex

Berichtdoor casualties » wo 12 mei 2004, 16:58

zijn er nog meiden die last hebben van plasneigingen tijdens sex ?

mijn vriendin vraagt dit haar af aangezien we tijdens de sex, steeds eventjes moeten stoppen omdat zij dringend naar het toilet moet om te plassen...

we hebben er al eens over gepraat en ons besluit was dat het voor mn vriendin veel te onprettig gevoel is als ze gewoon zou voortdoen...

waaraan zou dit kunnen ligge ?

ik dacht mss aan stimulatie vd g-spot ??

greets

N. & O.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 12 mei 2004, 17:18

Ik heb eerder het gevoel dat het komt doordat haar pisbuis geirriteerd raakt tijdens de vrijpartij.

Maar ja, ik weet niet veel over het menselijk lichaam

M

Hansje
Berichten: 725
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 1:01
Locatie: West-Brabant

Berichtdoor Hansje » wo 12 mei 2004, 17:23

@ casualties

Ik heb een vriendin gehad waarbij soms tijdens het vrijen haar plas gewoon naar buiten liep.

Bij haar was er sprake van een incontinentieprobleem.

Hans. (Mona, ik waarschuw je).

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 12 mei 2004, 18:11

Om nu meteen aan incontinentie te gaan denken..... Lijkt me wat overdreven. Maar je hoort het wel meer.
Ook ik moet ineens plassen als het een beetje langer gerekt wordt...
Terwijl ik ervoor net naar het toilet geweest ben...


Mark

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 12 mei 2004, 20:04

Helemaal niet raar hoor dat ze moet plassen. Hoeft niets met incontinentie te maken te hebben en hoeft ook niets te maken te hebben met een geirriteerde plasbuis.

Er komt nogal wat druk op het lichaam tijdens het vrijen en ook beneden. Aangezien vrouwen een kleinere blaas hebben dan mannen moeten zij sowieso vaker plassen. Kan dus zijn dat ze door de druk gewoon moet. Daarnaast zit de vagina, de urinebuis en de clitoris wel dicht bij elkaar in de buurt. Ook het gedeelte waar urine uitkomt is gevoelig voor stimulatie.

Ik moet trouwens ook altijd poepen tijdens het joggen :-) [en ook wel eens plassen tijdens het sexen hoor].

anonimius
Berichten: 13
Lid geworden op: za 13 september 2003, 13:38
Locatie: zuid holland

Berichtdoor anonimius » wo 12 mei 2004, 20:10

Het komt ook voor dat een vrouw vlak voor ze klaar komt het gevoel krijgt dat ze moet plassen, dus daar kan het ook vandaan komen. Dat ze gewoon tegen het punt van klaarkomen aan zit.

Groetjes anonimius

Ps. misschien toch een keer wat langer door gaan en niet direct naar de wc rennen. Wie weet gaat er dan wel een wereld voor der open in de vorm van een gigantisch orgasme :wink:

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » wo 12 mei 2004, 22:02

Ik moet altijd heel nodig pissen net na een goeie "beurt" :p da's op z'n minst niet romantisch, maar als je moet dan moet je... En tijdens is lastig, maar dan maar even een plasje plegen (heel soms moet ik tijdens dus even plaspauze houden)... Mijn mannen begrijpen dat allemaal (en als ze het niet begrepen, dan is dat hun probleem...)

volgens mij wordt er soms ook flink wat van je blaas gevraagd wanneer er wordt gepenetreerd hoor...

Spookske
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 09 mei 2004, 19:30
Locatie: Gent - studente
Contacteer:

Berichtdoor Spookske » wo 12 mei 2004, 23:14

Mja same here, na de "inspanning" rushen naar het kleinste kamertje. Schijnt ook goed te zijn om blaasontstekingen te vermijden...
Vroeger had ik tijdens de daad ook wel eens het gevoel dat het ineens zou komen, nu niet meer.
Maar ik denk dat ik Anonimius moet bijtreden in zijn stelling over het punt van klaarkomen en dat het gevoel van klaar te komen er ook wel voor iets tussenzit.

Greetz
Spookske
"Don't forget, the only way to be different is to be yourself"

nightdreamer
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 mei 2004, 15:07
Locatie: België, studente

Berichtdoor nightdreamer » do 13 mei 2004, 11:12

Ook ik ondervind wel eens dat ik tijdens de seks even richting toilet moet lopen. Op sommige momenten hangt het volgens mij wel samen met het gevoel van een naderend orgasme, op andere momenten is het toch wel gewoon het toilet dat roept. :) Vind het eigenlijk ook wel vervelend...
Wat ooit mooi was, kan pijnlijk worden

Wat ooit pijn deed, kan mooi worden

Roelie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 oktober 2002, 1:01

Berichtdoor Roelie » vr 14 mei 2004, 6:05

Ook ik heb, ondanks toiletgang, bij een naderend orgasme een sterke plasneiging. Vroeger hield ik me dan wat in ten kostte van het orgasme. Jammer was dat. Nu doe ik dat niet meer en laat het gewoon komen. Liever een goed orgasme dan een droog bed, en een handdoekje doet wonderen. Mijn advies; maak je er niet druk om. Heel veel vrouwen hebben dit en heel wat mannen vinden het erg opwindend.

pommetje
Berichten: 19
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 2:01

Berichtdoor pommetje » za 15 mei 2004, 1:12

Roelie,

met een handdoek is inderdaad een hoop te regelen. Met mijn ex zelfde probleem. Gegeven moment gaf ze hieraan toe. Was een extra dimensie gaf in ons sexleven.

tineke
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 17 augustus 2003, 19:44

Berichtdoor tineke » za 15 mei 2004, 18:16

Op den duur geraak je er ook helemaal op gefixeerd :(
Ik moet al bijna plassen als we nog maar in bed liggen bij wijze van spreken

TieWrap
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 6:54
Locatie: Midden Nederland

Berichtdoor TieWrap » di 18 mei 2004, 9:18

Roelie,

met een handdoek is inderdaad een hoop te regelen. Met mijn ex zelfde probleem. Gegeven moment gaf ze hieraan toe. Was een extra dimensie gaf in ons sexleven.
Mijn vriendin plast altijd voor het vrijen, maar zeg 20 minuten later voor ze klaarkomt moet ze weer nodig. Op een keer vroeg ik of ze dan veel plaste: nee maar heel weinig was haar antwoord !

Na die tijd heb ik het voorstel gedaan om op een dikke badhanddoek te gaan liggen, want die plaspauzes vond ik toch minder prettig.

Nu is het zo dat kort voor of tijdens haar orgasme soms wat urine loost.
Dit gaat vrij heftig en is niet hinderlijk voor mij, eerder een bewijs dat ze echt van het vrijen geniet.

Wat ik mij nu afvraag is of dit beetje urine het "vrouwelijk ejaculeren" is.
Je leest daar steeds meer over.

PS: Ik als man moet vaak heel nodig 10 minuten na orgasme !
>be happy be horny>

josephine
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 14:46

Berichtdoor josephine » wo 19 mei 2004, 12:02

MMM ook ik heb vaak tijdens de sex dat ik opeens heel nodig zit. Dit is echter meestal niet vlak voor het klaarkomen, maar gewoon halverwege ofzo. Ik heb dit ook als ik net ervoor naar het toilet geweest ben.

Vreemd maar niks aan te doen zou ik zeggen.

Liefs Josje! :lol:
geen leven zonder sex, zonder sex geen leven!

masoesa
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 januari 2004, 10:58
Locatie: mokum,zoekende...

Berichtdoor masoesa » ma 24 mei 2004, 23:34

Het is inderdaad geen plassen het is vrouwenejaculatie!

De meeste vrouwen denken daar niet aan :oops:
Truly and lots of me!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten