Sexvideo Patricia Paay

Moderators: Oceann, JanWbr

Valentinaisverliefd
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 19 december 2016, 20:40

Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Valentinaisverliefd » ma 13 februari 2017, 20:25

Zelf heb ik het sexfilmpje van LaPaay niet gezien, ben toch nieuwsgierig, is het echt zo erg als er gezegd wordt? Ik vind het zelf een toffe, sterke vrouw, jullie? :D8

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Spelfje » ma 13 februari 2017, 22:20

Aangezien je dit hier bij Maatschappelijke kwesties hebt gezet maak ik er ook maar een maatschappelijk antwoord van. Ik vind ten eerste dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij/zij uitspookt in zijn/haar priveleven. Patricia Paay heeft zichzelf laten filmen (want het kan er bij mij niet in dat ze het niet geweten zou hebben) in een nogal precaire situatie. Kwetsbaar. Je kunt er alles van vinden. Maar de privebeelden verspreiden via internet vind ik ronduit laag en onmenselijk.
Nee, ik heb de beelden ook niet gezien. Bewust niet. Ik ben een nieuwsgierig mens maar mijn principes zijn gelukkig sterker. Ik wil zelf geen onderdeel zijn van deze "hype" en massahysterie over het hoofd van deze vrouw. Ik ben solidair naar vrouwen toe.
Op de dag dat het filmpje uitlekte was het hier thuis een beetje vreemd. Mijn echtgenoot vond het hele gebeuren nogal hilarisch (en heeft al jaren een zwak voor La Paay :wink: ) en begreep niet zoveel van mijn principe om het niet te willen zien.
Het is alleen zo erg breed uitgemeten in de media, dat ik (alhoewel ik dus niks gezien heb) alles op mijn netvlies heb staan. Ik ben klaar met het gezeik over Patries :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Mannekijn » di 14 februari 2017, 10:26

Bijzonder droevig vind ik het. Zoiets kan je tekenen voor het leven.
Of ze er nou iets aan kan doen of niet, verspreiden van iets dat zo prive is is ronduit onfatsoenlijk. Wat jij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet.
(Beetje oubollige taal, maar het rijmt. En nog steeds raak).

Ik heb het toegestuurd gekregen, zonder te weten waar het om ging geopend en deels bekeken. Daar heb ik het dus bij gelaten.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Laars » di 14 februari 2017, 13:31

Dat mensen filmpjes met gevoelige inhoud van iemand anders lekken vind ik iets zeggen over zulke personen. Je staat wel erg droeftoeterig in het leven als je dat nodig hebt.
Desalniettemin .. Patries is niet mijn ding, ze gaat hier flink aan verdienen, let maar eens op! Misschien verkoopt ze de (plas)rechten wel aan de Kardashians, want vlak onze zakelijke Paay niet uit.

Laars, vind Paay nog steeds mooi, maar kan het andere deel van Theo M. wel volgen
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Hubbie » di 14 februari 2017, 21:37

Ik zou La Paay graag een reactie a la George Michael en het toileticident toe willen wensen... :roll:

"Het is MIJN leven en daar doe je het maar mee" :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Jippie » vr 03 maart 2017, 23:30

Ik heb het filmpje wel gezien. Eigenlijk bij toeval omdat mijn partner bij iemand in de de chat zat en niet wist waar het over ging. Zij kreeg het filmpje toegestuurd en ik stond toevallig achter haar toe het opende. .. :shock:
Of ik het nu wil of niet... Ik zal nooit meer met dezelfde ogen naar P.P. kunnen kijken.
Wat ze in haar vrije tijd doet moet ze zelf weten, ik oordeel of veroordeel niet, maar het beeld zit in mijn hoofd.. een blote P.P. die, zeer duidelijk in beeld, zich uitgebreid in de mond laat plassen en dan over haar huig gaat. Als ik haar zie moet ik aan het filmpje denken. Ik wou dat ik het niet had gezien.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Inya » di 14 maart 2017, 19:23

Ik ben blij dat ik het filmpje niet gezien heb. Ten eerste nu ik hier de inhoudsbeschrijving lees want dat is niet mijn ding, ten tweede omdat ik vind dat ik niet in haar slaapkamer hoef te staan (of ze dat nou weet of niet).

Ik snap de interesse wel naar privézaken van bekende mensen, ik ben tenslotte ook nieuwsgierig naar wat mijn vrienden wel/niet in de slaapkamer doen. Maar die nieuwsgierigheid hoeft niet altijd te worden vervuld. Dat het voor hen privé blijft is belangrijker dan mijn nieuwsgierigheid :((
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Sexvideo Patricia Paay

Berichtdoor Snoozie » vr 17 maart 2017, 15:42

Zo denk ik er ook over en moest het me onverhoopt toch onder ogen gekomen zijn zou ik mezelf wel beheersen en het onmiddellijk uitzetten. Niemand zou me kunnen verplichten om het tot het einde te bekijken.


Terug naar “Maatschappelijke kwesties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten