Het enige echte vibrator recensie topic

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Het enige echte vibrator recensie topic

Berichtdoor Amada » za 02 januari 2010, 15:42

Geconstateerd dat er op Shespot maar ook elders niet echt een goed overzicht is van ervaringen met vibrators.
Dat mag toch op Shespot niet ontbreken?

Dus deel uw ervaringen, zodat de rest van de wereld er zijn voordeel mee kan doen.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » za 02 januari 2010, 17:43

Ik heb nu wel even tijd....al heb ik er nog niet veel in mijn bezit gehad hoor ;)

1. Fun Factory Smartvibe Semi-realistic
http://www.funfactory.de/de/produkte.ph ... duktid=371&
Mijn mening: ik heb deze vibrator 3 jaar gebruikt, misschien iets langer. Op een dag hield hij er opeens mee op. Erg jammer, want hij beviel me heel goed, zowel voor clit-stimulatie als voor penetratie. We gebruikten hem wel eens tijdens de seks maar ik vond deze vib vooral erg fijn voor mezelf omdat-ie krachtig kon trillen in meerdere standen. Hij is gemaakt van siliconen, ruikt niet en is makkelijk schoon te maken onder de kraan, waterdicht ook. Niet heel erg stil, maar ik stoorde me er niet aan. Stevig en lag best lekker in de hand. Werkt op twee AA-batterijen. Prijs toen rond de 65 euro.

2. Emotional Bliss Femblossom Heat
http://www.emotionalbliss.nl/shop/produ ... om&m=Kopen
Mijn mening: Hoge verwachting van. Ook wilde ik er graag een oplaadbare, want ik was het geklooi met de batterijen een beetje zat. Hoewel je hem maar een uur of 12 aan de accu hoeft te leggen om helemaal op te laden, vind ik dat-ie toch vrij snel minder hard gaat trillen.
Er zitten meerdere 'programma's' op, maar ik gebruik alleen de constante trilling en dan op de hardste stand. Toch vind ik de trilling dan nog steeds te fijn. De vorm is wel prettig, vind het ook wel fijn in de hand liggen en hij maakt nog weinig geluid ook. Ik bereik er wel een aangenaam orgasme mee, maar heel intens word het niet, het duurt me allemaal gewoon te lang omdat-ie zo zachtjes trilt (naar mijn smaak dan).
Ook het idee dat hij de hele vulva stimuleert sprak me wel aan, maar uiteindelijk richt ik hem op mijn clit. Penetratie kan met deze vib niet echt, je kunt zijn neusje naar binnen duwen, maar that's it. De heat-functie: hij warmt op, of je het wil of niet. Niet onprettig, maar het duurt wel een tijdje voordat-ie echt warm word en ik vind het eigenlijk niks toevoegen de ervaring. Het materiaal is makkelijk schoon te maken.
Prijs: 65 euro

Emotional Bliss Chandra
http://www.emotionalbliss.nl/shop/produ ... ra&m=kopen
Deze vinger-vib zat bij de Femblossom in als aanbieding. Trok mij net over de streep om de bovengenoemde te kopen. Ben er alleen niet van onder de indruk. Leuk speeltje voor tijdens de seks, maar solo gebruik ik hem nooit. Heeft één stand en trilt naar mijn smaak niet erg krachtig.
Oplaadbaar met dezelfde oplader als de Femblossom.
prijs los: 35 euro (vind ik zelf erg duur voor zo'n klein vibje met weinig vermogen)

brujo
Berichten: 16
Lid geworden op: za 15 augustus 2009, 22:30
Locatie: België

Berichtdoor brujo » za 02 januari 2010, 18:08

Leuke en nuttige topic, ik zal deze gebruiken vooraleer ik er een als cadeautje koop!

amazonnetje
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 19 juli 2009, 14:57
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor amazonnetje » zo 03 januari 2010, 19:16

http://www.mijnvibratorshop.nl/gigi-vibrator-p-652.html?

zo een fijne Vib: de gigi lelo..
stil, lekkere trilling, mooi en ook leuk om samen te gebruiken...

hij kost rond de 80 euro. demijne gekocht bij female and partners...spuistraat amsterdam...
al 4 jaar verliefd en nu verloofd, na 15 jaar huwelijkse ellende

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » zo 03 januari 2010, 21:25

Ik vind die vibs van Lelo echt heel mooi.
Over een paar maanden wil ik een nieuwe aanschaffen en dit merk ga ik zeker eens nader onderzoeken.

Sheshot!
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 januari 2010, 21:11

Berichtdoor Sheshot! » ma 04 januari 2010, 22:51

He wat een leuke topic! Was net van plan een nieuwe vibrator aan te schaffen. In het verleden ook gehad en nog wat speeltjes maar weet de namen niet meer. Mijn eerste was een in een iets te enthousiaste bui gekochte megajoekel die ik er niet in kreeg :oops: . De volgende een heerlijk penismodel die iets beter bij me paste, trilde lekker en had fijne ribbeltjes. Heb ook nog een likkertje gehad die trilde, een nepmondje met tong, met het nodige glijmiddel wel fijn maar ging al na een paar keer stuk. Een Tarzan lijkt me wel leuk :)

dribbel123
Berichten: 6
Lid geworden op: di 17 november 2009, 0:02

Berichtdoor dribbel123 » do 07 januari 2010, 23:49

Ik heb een vibrator van fun factory,erg prettig materiaal en ook prettig in gebruik.Ik betaal liever iets meer voor kwaliteit i.p.v een goedkoop prulding aan te schaffen die volzit met schadelijke weekmakers.

Claire of the moon
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 12 mei 2010, 20:55

Berichtdoor Claire of the moon » vr 14 mei 2010, 20:09

Het is hier al even stil, zie ik tot mijn verbazing. Niemand enthousiast over zijn / haar speeltjes? En ook geen negatieve predikaten te vergeven? Want dat mag ook toch, in recensies.

Welnu, ik ben sinds een jaartje volkomen verslingerd aan de Hitachi Magic Wand.
Het leuke is dat meneer of the Moon dat ding al een tijd aan het volgen was op Internet, omdat hij eerst alleen in de States te krijgen was. Mijn verwachtingen waren dus hoog gespannen toen hij er uiteindelijk mee aan kwam zetten... en hij bleek weer eens verstand van zaken te hebben.

Grappig om hier te lezen dat het heel verschillende dingen kunnen zijn die een vibrator favoriet maken.
Bij mij speelt het uiterlijk namelijk best een grote rol. Dit is nu eens géén nep-penis; hij doet meer aan een microfoon denken. Wit met blauw, strak vormgegeven, zonder opsmuk, bijna klinisch. En dat doet het 'm bij mij nou net. Het levert gedachten op als "ik kan d'r niks aan doen, het moet van de dokter" (ik mag nu eenmaal graag de vermoorde onschuld uithangen).

Een andere pré werd bij de eerste aanraking duidelijk: het ding is HUGE en trilt fors (in de hoogste stand). In combinatie met een lekker glijmiddel roept dat linea recta de fantasie op van gebeft worden door een neger. Jawel. Ik zal het nog eens aan Brunette vragen...

Tenslotte houd ik ook van consistentie in het gebruik, dus géén gedoe met zieltogende batterijen. Gewoon met oplader, of rechtstreeks gevoed vanuit het stopcontact. De nood kan maar hoog zijn nietwaar...

Nadelen? Tja, eentje: het lawaai. Niet meer dan ik gewend was met andere apparaten (en dat wil al wat zeggen met deze afmetingen), maar daar ben ik dan weer wat tuttiger in. Niet voor mijn eigen oren, wel voor die van de pubers in huis die steeds later naar bed gaan...

Ikzelf mis de penetratie-onmogelijkheid van het ding niet. Daar gebruik ik - uiteraard gelijktijdig, zo ben ik dan ook wel weer - graag iets anders voor.

Een plaatje vertekent de afmetingen, dus hierbij een (grappig!) filmpje over de negerzoen (inkoppertje, die bijnaam):
http://www.youtube.com/watch?v=ZKbVi1MZobo&feature=fvst.
Erg leerzaam ook over de andere gebruiksmogelijkheden :)

Claire
Laatst gewijzigd door Claire of the moon op za 15 mei 2010, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie niet in beweging is, loopt nergens tegenaan.

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » za 15 mei 2010, 0:22

Ik sluit mij volledig aan bij het commentaar van Claire.
De HMW heb ik al enige jaren tot grote tevredenheid in huis (afgezien van het geluid inderdaad).
Het apparaat zelf durf ik niet onder de kraan te houden om schoon te maken, maar hij wordt bij mij ook nauwelijks vuil omdat ik altijd de bijgeleverde opzetstukken gebruik, die wel onder de kraan of in de vaatwasser kunnen.

Wellicht een interessant detail: Bij het eerste gebruik binnen 1 minuut een bevredigend resultaat met kleren aan!! :shock:

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » di 18 mei 2010, 21:34

Ik heb trouwens een tijdje geleden een nieuw speeltje aangeschaft: de Elise van Lelo. Alhoewel prijzig (heb wel goed gezocht naar de goedkoopste webwinkel), maar ben er best wel tevreden over.
Erg mooi vormgegeven, niet zwaar en gemaakt van aangenaam materiaal. Je hoeft hem niet na elk gebruik opnieuw op te laden. Op zich wel handig om te doen, maar ik kan er echt lang mee doen zonder dat-ie aan kracht afneemt.
Ik vind hem prettig te gebruiken voor clit-stimulatie, gebruik hem weinig om te penetreren (gewoon mijn ding niet zo met vibrators), maar ik had wel verwacht dat-ie wat harder zou trillen. Hij heeft meerdere standen en snelheden, maar eigenlijk gebruik ik maar een stand en voer ik de snelheid ook nog eens vrij snel op.
Ik vind de Elise zelf niet te groot en maakt ook niet opvallend veel geluid. Ik denk zelfs dat-ie aardig stil is voor zijn soort.
Gelukkig dus niet zo'n misser als de Femblossom, maar ik vind tot nu toe mijn FF-vib, die dus ter ziele is gegaan, nog steeds de beste tot nu toe.

Hot Wife Iris
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 30 juli 2010, 14:33
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Hot Wife Iris » vr 30 juli 2010, 15:03

Mijn all time favoriet is toch wel de black boomser, kadootje van m'n man en wat er in de omschrijving staat is écht waar: een dikke aanrader :wink:

http://www.christineleduc.nl/product/de ... omser.html

Met z'n lengte van 19,5 cm en z'n dikte tot 5 cm vult hij je echt HELEMAAL! Deze rasechte, rubberen liefdesgod is een levensechte replica van een zwarte penis in volle erectie, met superrealistische teelballen en een heerlijk "echte" eikel! Dankzij de handige zuignap kun je hem ook heerlijk zittend gebruiken.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » vr 30 juli 2010, 15:05

Mijn all time favoriet is toch wel de black boomser, kadootje van m'n man en wat er in de omschrijving staat is écht waar: een dikke aanrader :wink:

http://www.christineleduc.nl/product/de ... omser.html

Met z'n lengte van 19,5 cm en z'n dikte tot 5 cm vult hij je echt HELEMAAL! Deze rasechte, rubberen liefdesgod is een levensechte replica van een zwarte penis in volle erectie, met superrealistische teelballen en een heerlijk "echte" eikel! Dankzij de handige zuignap kun je hem ook heerlijk zittend gebruiken.
..je vergat nog de 2 benodige batterijen.. :wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Hot Wife Iris
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 30 juli 2010, 14:33
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Hot Wife Iris » vr 30 juli 2010, 15:57

hahahaha.... maar ook zonder batterijen is het nog steeds een heerlijk speeltje hoor :D

jernick64
Berichten: 28
Lid geworden op: do 22 juli 2010, 23:23
Locatie: Brabant
Contacteer:

Berichtdoor jernick64 » vr 30 juli 2010, 18:26

Ik heb mijn vrouw én mijn (inmiddels ex)-minnares een Fonzie van zoemmm.nl kado gedaan. 8 verschillende standjes qua trillingen. Mag onder de douche
Mijn vrouw wil er alleen aan als ik "stuur". Ik zou haar graag zelf zien gebruiken. Mijn ex-minnares is er lyrisch over. En zelf vind ik het ook best lekker :oops:

lindalove
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 20:57

Re: Het enige echte vibrator recensie topic

Berichtdoor lindalove » ma 12 mei 2014, 21:00

Zelf ben ik helemaal dol op de g-spot vibrators. Mijn vriendin heeft mij er ooit een gegeven voor mijn verjaardag. Ik gebruik hem regelmatig en kom dan heel lekker klaar.

De g-spot vibrator die ik heb heeft mijn vriendin gekocht bij http://www.sexshopwinkel.nl/vibo-s/vibrator-g-spot.html.

Zelf zit ik ook te twijfelen om een set aan te schaffen zodat we met zn tweetjes lekker samen kunnen genieten.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten