— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —

Op de boot

“Rietje, heb je zin om mee te gaan?”, vroeg Hans. Hij belde me omdat hij met zijn boot wilde gaan proefvaren na een reparatie. Het was bijna 30 graden buiten bij een onbewolkte hemel dus daar had ik wel zin in. We spraken af en ik sprong op de fiets, haalde eerst nog een fles witte wijn bij de supermarkt en reed naar de boot in de jachthaven. Het was een mooie groot jacht. Hans stond in zijn zwembroek op het dek om me te verwelkomen. Hij pakte de fles wijn aan en stopte die in de koelkast. “Zo dan wordt ie lekker koud”, zei hij. Hij startte de motor en we waren onderweg. Vanuit de haven voeren we een paar kilometer stroomafwaarts over de Maas. Na een tijdje kwamen we aan bij een binnenmeer met een klein zandstrand en besloten voor anker te gaan. Er lagen meer nog boten aan deze kant van het meer voor anker. Ik ben een zonaanbidster en vroeg waar ik lekker kon liggen op de boot. “Op het voordek heb je een railing rondom met lage windschermen waardoor je heerlijk uit de wind kon zonnen”, zei Hans.” Ik leg altijd een tweepersoons luchtbed op het dek”. “Ik ga die even voor je oppompen” Ik ging de kajuit binnen om mijn bikini aan te trekken. Hans installeerde het luchtbed. Toen hij daarmee klaar was kwam hij naar binnen om de fles wijn uit de koelkast halen. Ik was nog steeds niet omgekleed en keek hem streng aan zodat hij besefte dat ik me even ongezien wilde omkleden. “Rietje, lust je al een wijntje”? vroeg hij. “Of is het nog wat vroeg daarvoor”. “Ah nee hoor, zet maar klaar”, zei ik. “Het is vakantie, lekker zonnen op het dek met een wijntje er bij”, zei ik een beetje zenuwachtig. “Maar ik heb een probleempje” zei ik. Ik heb alleen mijn bikini bovenstuk bij me, mijn zwembroek ben ik vergeten. Dat is balen. “Dan laat je je onderbroek toch gewoon aan”, zei Hans. Niemand ziet je op zo’n afstand vanaf de andere boten en vanaf het strandje. “Ja maar dat heeft niet veel om het lijf, het is een piepkleine stringetje”, was mijn antwoord. “Nou dat is wat mij betreft prima”, zei hij met een smile op zijn gezicht. Toen ging hij naar het bovendek om me in alle rust te laten omkleden. Toen ik boven kwam lag hij al lekker in de zon. Ik ging nonchalant naast hem op zijn luchtbed liggen zonnen. Na een tijdje zei ik: “We liggen hier zo beschut ik denk dat ik topless ga zonnen. Ik draaide me om en ging op mijn knieën wat overeind zitten en deed mijn bovenstukje uit. Hans zag nu twee prachtige borsten de vrijheid krijgen. Het waren prachtige kleine borsten, puur natuur, een beetje hangend maar niet slap. Mijn tepels werden, nu ze de vrijheid hadden, steeds stijver. Hans wist niet wat hij zag. “Wil je nog wat drinken”? vroeg hij om zich uit de situatie te redden. “Doe nog maar een wijntje, ik begin de smaak te pakken te krijgen”, knipoogde ik naar hem. Ik zag dat Hans zijn erectie probeerde te verbergen toen hij dit tafereel aanschouwde. Ik ging naast hem liggen en we proostten met onze glazen. Babbelend ging de tijd voorbij en de wijn steeg al wat naar m’n hoofd. “Pfft, Rietje, wat is het warm”, zei hij, zullen we gaan zwemmen”? Ik had daar wel zin in maar “Ik heb toch geen echte zwembroek bij me” zei ik. “Oh”, zei Hans, “ maar dat hoeft hier ook helemaal niet, kijk maar eens naar alle mensen op de wal, we zijn hier op de juiste plaats, Daar achter is het naturistenstrand en daar is iedereen naakt aan het zonnen, zwemmen of jeu-de-boulen”. Ik zag inderdaad in de verte naakte mensen lopen. Hij keek me aan en zei, “Zullen we dan ook maar naakt gaan zwemmen”? Ik zei; “Ja waarom niet, als iedereen het doet heb ik er geen moeite mee”. Ik deed als eerste mijn slipje uit zag Hans kijken naar mijn lekker geschoren kutje met het restantje van een blonde krullenkop op mijn venusheuvel. Hij aarzelde even en deed toen ook zijn zwembroek uit waardoor een goed gevormd geslacht tussen zijn benen te voorschijn kwam.
Twee tellen later stonden we naakt op de rand van de boot. Hans dook eraf en ik zag dat zijn lul door de situatie al wat gegroeid was. Ik sprong er ook meteen achter aan. Na 10 minuten gingen we het water uit. Hij klom op de boot en weer zag ik die lekkere lul, maar ondanks het koude water was hij niets gekrompen. Ik werd er een beetje geil van maar wilde dat niet laten merken. We gingen naast elkaar liggen op het zonnedek. We lagen beide op ons buik zodat we vanaf de wal niet meer zichtbaar waren. Hans vertelde dat hij de laatste tijd de seks erg miste. “En in mijn dromen gaat het heel vaak over jou”, zei hij. Ik lachte wat en ik ging nog een wijntje halen want ik begon zelf ook opgewonden te raken. Toen ik terug kwam zag ik dat ie naar mijn kutje keek. Oei dacht ik nog, zou hij ook zien dat dat kleine knopje er een beetje uit steekt. We gingen weer liggen en dronken ons wijntje. Na 20 minuten zei Hans; “Rietje, je moet je rug insmeren anders verbrand je”. “Wacht maar”, ging ie verder, “ik doe het wel even”.

Hij stond op en in een flits zag ik zijn lul weer. Maar dit keer stond hij nog steiler overeind. Hij kwam terug en spoot wat zonnebrandolie op mijn rug. Langzaam wreef hij de olie uit over mijn schouders en rug. Om er goed bij te kunnen was hij op zijn knieën tussen mijn benen gaan zitten. Hij spoot nog meer olie op mijn rug en wreef dat uit over mijn billen. Een klein beetje liet hij door mijn bilnaad over mijn kutje lopen en tegelijkertijd voelde ik dat zijn handen mijn rug masseerden waarbij zijn stijve lul langs mijn schaamlipjes streelde. Ik kreunde een beetje van genot. Om hem wat te stimuleren deed ik mijn benen wat verder uit elkaar. Er kwam nog wat olie bij en ik merkte dat hij het begreep, want ik voelde dat zijn stijve mijn kutje zocht en vond. Ik ontspande me zo veel mogelijk en voelde z’n eikel een klein stukje bij mij naar binnen schuiven. Hij bleef voorin met zijn eikel langs mijn klitje strelen maar dieper ging hij niet. Ik genoot met volle teugen want dit had ik niet verwacht. Hij bewerkte mijn schaamlippen en kittelaartje met korte halen. Wat was dit lekker. Door de olie gleed hij makkelijk heen en weer. Ik zag aan zijn ogen dat hij bijna klaar kwam dus ik trok mijn kutje op het juiste moment terug voordat zijn lul begon te spuiten. Ik draaide me meteen op mijn rug en zag zijn stijve lul nog als een mast overeind staan. “Je moet eerst mijn kutje nog meer in conditie brengen voordat je helemaal door stoot” zei ik.

Hij begreep het, ging tussen mijn benen zitten en begon mijn borsten te kneden, terwijl zijn tong mijn natte kutje begon te likken. Met zijn tong duwde hij de buitenste lipjes uit elkaar en bewoog zo van onder naar boven totdat hij het gevoelige knopje vond. Daar bleef zijn tong een tijd lang omheen draaien afgewisseld met likbewegingen tussen mijn schaamlippen. Hij had dit vast vaker gedaan, want het voelde heerlijk. Ik lag zachtjes te kreunen van genot. Daarna draaide hij zich andersom zodat zijn glanzende pik boven mijn mond hing. Ik begon meteen te likken, terwijl ik mijn hand langs zijn lul bewoog. Heel langzaam schoof ik zijn voorhuid op en neer over de glanzende eikel. Ik voelde zijn geslacht in mijn hand nog harder en dikker worden. Hij kwam met zijn gezicht weer boven mijn kutje en zijn tong begon mijn natte spleet weer lekker te bewerken.

Na een tijdje ging ik op mijn knieën zitten en stak mijn kontje de lucht in naar hem. Hij twijfelde geen moment en duwde zijn lekkere stijve lul langs achteren mijn druipende grot in. Met zijn handen duwde hij mijn billen tegen elkaar zodat het gevoel nog heviger werd.

Ik strekte mijn hand uit naar mijn poesje en begon tegelijkertijd mijn kietelaartje te masseren, terwijl hij diep in mij doordrong met zijn grote geile paal. We pauzeerden heel even omdat we onze orgasmen zo lang mogelijk wilden uitstellen, hoe moeilijk dat ook was, want dit was iets heerlijks. Iets dat uren moest duren. Ik ging nu op mijn buik liggen. Ik voelde zijn hand voorzichtig tussen mijn billen en daarna tastte hij mijn natte spleet af. Met zijn vinger duwde hij mijn schaamlipjes open en schoof zijn heerlijk geslacht weer naar binnen. Ik spreidde beide benen wat verder uit elkaar om hem zijn gang te kunnen laten gaan. Nu merkte ik dat ik snel zou komen, want we waren inmiddels al zo’n kwartier aan de gang en Hans hield het ook niet meer. Steeds wilder werd hij omdat we geen genoeg van elkaar leken te kunnen krijgen. Hij stootte zijn lul een keer diep in mij en toen nog een laatste keer in mijn natte grotje en kwam toen spuitend in mij klaar. Met wilde, schokkende bewegingen voelde ik de golven zaad naar binnen stromen. Op hetzelfde moment begonnen bij mij de heerlijke samentrekkingen te ontstaan. “Oh heerlijk ik ga klaarkomen”, riep ik terwijl ik lag te kronkelen van genot en voelde dat mijn kutspieren als maar verkrampte bewegingen maakten. Toen we beiden uitgeraasd waren trok Hans zijn lul terug en stroomde het zaad en mijn vocht uit mijn kutje over het luchtbed.

We waren beiden behoorlijk oververhit geraakt dus was het tijd voor een duik in het water om af te koelen. We zwommen naar het naturistenstrandje en namen op het terras nog wat te eten en te drinken voordat we weer terug naar de boot zwommen en huiswaarts gingen.
Het was Hans zo goed bekomen dat ik al vast voor de volgende vaart werd uitgenodigd. Dan wil ik de boot zeker niet missen.