Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr
I'm not ashamed because of thatShame on you Geil worden in de sauna . Vrouw die alhier posten worden niet geil in de sauna (zie hierboven).als ik in de sauna ben is dat wat de hele tijd door mijn hoofd speelt...
kon het maar..mocht het maar...aaahhh...wat lijkt me dat zalig..
het zal wel 'not done' zijn..maar ik word geil in de sauna..big time.
omdat het niet mag, en dat is maar goed ook in een doorsnee sauna, is het er nog nooit van gekomen
Alle gekheid op een stokje : Samen met je partner een sauna afhuren voor een paar uur. Als je in de jacuzzi per ongeluk over die erectie schuift, is er toch niemand die het merkt. Well done....
Mijn vriendin ging met d'r jongere vriendin.
Die was vol schroom om haar slip uit te doen.
Vanwaar dergelijke schroom? Zeker als je van hetzelfde geslacht bent.
In de sauna krijg ik al lang geen stijve meer. Om een erectie te krijgen, moet je hoofd niet bepaald die richting opstaan. Ooit al van een nachtelijke/ochtenderectie gehoord. Vanaf een bepaald punt heb je het zelf niet meer onder controle en daarvoor moet je niet aan sex denken.En toch kun je er in de problemen komen als je met een stijve in de sauna rondloopt, je kunt er voor uit de sauna gezet worden.
Je krijgt alleen een stijve als je hoofd "die richting" opstaat en anders niet, ik vind het ongepast.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast