Het allereerste, de start van dit topicWaar zie jij lengtes vermeld staan?
Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr
, die erectie was dan wel vlug weg !Zonder de ervaringen van TS in twijfel te trekken (ik begrijp ook niet wat de lengte van zijn dingetje ertoe doet in de vraag) is mijn ervaring dat in de sauna en op het naaktstrand de opwinding slechts zeer weinig mannen te machtig wordt. Ik bezoek al jaren sauna's en naaktstranden/gelegenheden en heb zelf nog nooit een erectie gekregen en er slechts een enkele keer een andere man mee zien rondsjouwen. Eén keer een wat oudere heer die trots als een pauw hand in hand met zijn (jongere) partner met een knoert van een erectie over het naaktstrand (Bussloo) liep en verder af en toe in de sauna. Iedereen doet of het niet gebeurt en zolang je er niet mee te koop loopt lijkt het me ook geen probleem.
Jaren geleden kwam ik in de zomer vaak op naaktcampings in Joegoslavië. Daar werd een erectie geblust door omstanders met een emmer koud water...................
Shame on you Geil worden in de sauna . Vrouw die alhier posten worden niet geil in de sauna (zie hierboven).als ik in de sauna ben is dat wat de hele tijd door mijn hoofd speelt...
kon het maar..mocht het maar...aaahhh...wat lijkt me dat zalig..
het zal wel 'not done' zijn..maar ik word geil in de sauna..big time.
omdat het niet mag, en dat is maar goed ook in een doorsnee sauna, is het er nog nooit van gekomen
Wordt jij nou nooit doodziek van jezelf?Shame on you Geil worden in de sauna . Vrouw die alhier posten worden niet geil in de sauna (zie hierboven).
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten