@woman
Ik herken je verhaal woman. Iets anders maar veel is hetzelfde.
Toch heb ik gekozen voor mijn man en ondanks de heerlijke tijd met mijn inmiddels ex-minnaar wilde ik niet verder.Het schuldgevoel was te groot.
Maar daar gaat het hier niet om. Ik herken je gemis wel, maar ik heb mezelf beloofd de fijne herinneringen een plekje te geven en er met een goed gevoel aan terug te denken.
Dan heb ik besloten om meer werk te maken van mijn relatie. Ook hier is de spanning er een beetje af (na meer dan 15 jaar samen!) en ik ben vast van plan om daar weer wat aan te doen. Het lukt nog niet echt omdat ik nog niet helemaal los ben van die ander, maar langzaam aan zal het me zeker lukken.
Onlangs vroeg mijn man me of ik nog wel eens verliefd was. Ik heb hem eerlijk gezegd dat dat over is. Ik hou wel veel van hem, maar verliefdheid? Nee, dat had ik met die ander (dat zei ik er niet bij hoor
). En ja dat voelde zo lekker! Ik mis dat. Maar hij wil graag dat ik weer verliefd wordt dus wie weet komt er een dag
Ach... weet je wat het is?
Als je een minnaar hebt, komt er een dag (kan jaren duren, maar die dag komt zeker!) dat het ook met hem 'gewoon' wordt. Moet je dan wéér een nieuwe relatie aangaan?
Buiten het oneerlijke, het gemene tegenover je vaste partner is het toch ook eigenlijk te gek voor woorden?
Missselene had het eigenlijk mooi gezegd, misschien moet je daar eens over nadenken.
Succes!
Hotspot