dat typen hier lucht op aangezien ik soms echt nog wel een dippie heb. Van onzekerheid!! damn en word er gek & verdrietig van.
![traan :traan:](./images/smilies/icon_traan.gif)
waarom ben ik nog steeds zo ontiegelijk acherdochtig/onzeker??
Ook al krijg ik de meest mooie smsje/mailtjes/chats etc te horen.
Je bent echt mijn vrouw voor het leven .. etc etc ben stapelgek op je en heb voor jou gekozen en we gaan over 2 maanden op jacht naar koop app...en vind het super dat we straks eindelijk samen zijn...
Ok we zien elkaar nu niet veel (door geheimhouding voor zijn ouders..) en dat breekt me toch een beetje op. Ok ik heb er ook zelf voor gekozen, tuurlijk ik wil ook niet dat hij thuis weken in het gezeur(oorlog) zit. ppfff dus 1000x minder knuffels kusjes etc.. moeilijk moeilijk want ben echt een gevoelsmens.
Waarom zit er tegelijker tijd een duivel en een engel op mijn schouder die elkaar tegen spreken.
duivel: hij kiest als het er op aankomt in Mei (wanneerls het bekend zou worden gemaakt) toch niet voor je
engel: dat ik hem gewoon moet geloven.. dat alles wat hij zegt waar is.. kortom vertrouwen.
en deze 2 zijn constant met elkaar in "gevecht" de ene x wint de engel de andere x de duivel..(afhankelijk van mijn toestand)
Als ik aan mijn vriend laat doorschemeren dat ik me onzeker voel(bang) dan doet het hem pijn.... dat ik hem niet vertrouw
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ik ben gewoon echt zo'n type eerst zien dan geloven...(baal er soms wel van dat ik zo denk)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
iig a.s donderdag zie ik hem weer.. hij komt logeren onder het mom van een zakenreis. Vind het super dat hij komt eindelijk weer is fatsoenlijk samen.. (met pasen komt hij ook logeren..)
maar ook dat geeft me aan de ene kant een "eng" gevoel... al 5 weken niet meer samen geslapen (terwijl we eerst 4x per week samen sliepen..) ben echt bang dat ik compleet verstijf zelfs vrijen.. zie er tegen op (de duivel he...beetje intiem gaan doen.. maar stel dit stel dat.. doe toevallig niet aan sex.. just for lust...)
pffff soms word ik echt gek van mezelf.. mijn gepieker
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
of ben ik door dit gebeuren gewoon zo onzeker geworden.. dat mijn hoofd op hol slaat
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
liefs Fiona