Doesje, wat erg voor je, meid!

Ik kan helaas over zulke nare ervaringen meepraten...
Mensen ontmoeten via internet (vooral als seks een onderdeel van is) heeft veel nadelen. Mijn ervaring is dat seks vaak de focus is en dat 'vriendschap als basis' vaak een verkooppraatje is om je in bed te krijgen. Vooral bij stellen waar de man vaak dit soort zaken initieert... Uiteindelijk is het ook een harde les in je intuitie en jezelf beter leren kennen. Ik weet uit ervaring dat je gelijk bij iemand een bepaald gevoel krijgt, gelijk bij een eerste gesprek of indruk. Als ik een 'raar' gevoel krijg, dan weet ik dat vroeg of laat dat zich in het echt ook zal laten zien. Dus neem ik bij voorbaat al afstand en ik stel mijn verwachtingen bij.
Maar hoe dan ook fouten maken is menselijk en teleurgesteld worden is ook menselijk. Geef jezelf wat tijd om alles op een rijtje te zetten en je wonden te likken. En misschien is de volgende keer handig om sneller af te spreken (op neutraal terrein overdag bijv.), zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt? En dat je man ook meegaat voor de veiligheid? Heel goed doorvragen over de seks werkte bij mij ook heel goed, ik stel meestal wat 'strikvragen' waar de 'overseksten' vaak in tuinen
Veel sterkte!
Er is maar een weg en dat is liefde.