Hoi,
Ik snap je verhaal heel goed, zelf heb ik een vriend die lang chatverslaafd is geweest...dat geweest laat ik maar even in het midden er komen nml nog steeds veeel mailtjes binnen van die vrouwenclub.
Daarbij wonen wij nu samen en ook hij heeft fantasieeen over meesteressen etc, zelfs zo dat hij steeds naar de sites gaat en allerlei foto's download.
Nu zijn we langzamerhnad ook meer van dat soort rollenspelletjes gaan spelen en dat is soms wel heel apart.
Ik vind het opzich wel leuk om te doen ook al ben ik niet echt een dominant en pratend type in bed.
Het gaat ze meer om de spanning likt het en vooral om het soort kleding wat je daarbij aantrekt.
Hij bleek al een kast vol te hebben met latex en lak, en dat was van zijn ex......ik voelde me daar in het begin ook niet fijn bij om haar kleding aan te trekken.
Maar desondanks dat we dit soort dingen samen doen blijft hij op het net surfen naar meer enook de dvd's die hij aanschaft worden steeds meer fetish gericht.
Op zich voel ik me daar af en toe best wel ongemakkelijk door en dat bespreken we dan ook wel, maar het jammere is vaak dat het doorslaat en we gewoonweg bijna nooit meer 'normale sex' hebben en ik moet hem er dan ook wel eens op wijzen, dan kan het overigens wel.
Maar de angst snap ik wel, bang dat hij echt naar een meesteres zal gaan of zelfs al geweest is.....ook ik ben hier niet zeker van maar zal hem toch moeten vertrouwen wil ik nog een leuke relatie hebben.
Goed ondertussen zijn we bij het volgende hoofdstuk beland en nu wil hij graag ons op de video hebben in die outfits etc, dat was voor mij ook weer een grote stap maar goed ik heb het wel gedaan en opzich als ik echt in een opgewonde bui ben dan vind ik het zelfs ook leuk;)
Maar goed het blijft een feit dat het voornamelijk zijn fantasie is en ik vind de lakkleding wel erg sexy
Zijn behoeftes zijn gewoon meer dan mij en mijn grootste probleem is toch wel dat ik de gewone sex, en het gewone knuffelen toch wel erg mis, maar ook daar hebben we over gesproken.
Overigens ga ik niet in alles me hoor, ik kan me niet over de drempel zetten om 'geil' te praten in bed (nou ja vaak is het geen bed) en vind het dan wel jammer dat hij daar over doorzeurt...
In iedergeval het hele meesteressen gedoe en de behoefte om onderdanig te zijn krijg je niet weg, wij hebben inmiddels en zoontje en we kunnen het gelukkig combineren, maar goed voor je zelfvertrouwen is het soms niet als je vriend mailt met andere vrouwen en ikvind dan ook altijd, draai de rollen eens om dan wordt het zeer zeker van jou kant ook niet gewaardeerd, maar ja het is nu eenmaal zo, ik zou zeggen probeer er t beste van t maken en misschien zijn de wensen van jou vriend nieteens zo zeer extreem...