— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —
Heb je dit met haar besproken? Misschien denkt ze daar anders over dan jij denkt. Aannames hoeven niet altijd te kloppen.Waarschijnlijk wil ik het ook veel vaker dan zij.
Waar vreemdgaan begint, is voor een ieder weer anders. Alleen jij kunt voor jezelf die grens bepalen. Of je vrouw daar hetzelfde over denkt, is natuurlijk niet zeker.Dit is nog altijd beter dan vreemd gaan met een andere vrouw toch?
Ze weet dat ik er naar kijk. Niet dat ze mij aanmoedigt, maar ze maakt er verder geen punt van.Heb je dit met haar besproken? Misschien denkt ze daar anders over dan jij denkt. Aannames hoeven niet altijd te kloppen.Waarschijnlijk wil ik het ook veel vaker dan zij.
Ik laat het duidelijk weten als ik zin heb en geil ben, maar dan komt het er niet altijd van. Dat is niet erg, maar daarmee is mijn geilheid nog niet over...
Waar vreemdgaan begint, is voor een ieder weer anders. Alleen jij kunt voor jezelf die grens bepalen. Of je vrouw daar hetzelfde over denkt, is natuurlijk niet zeker.Dit is nog altijd beter dan vreemd gaan met een andere vrouw toch?
Ik laat het duidelijk weten als ik zin heb en geil ben, maar dan komt het er niet altijd van. Dat is niet erg, maar daarmee is mijn geilheid nog niet over...Heb je dit met haar besproken? Misschien denkt ze daar anders over dan jij denkt. Aannames hoeven niet altijd te kloppen.Waarschijnlijk wil ik het ook veel vaker dan zij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten