Berichtdoor notnajja » vr 14 maart 2003, 1:30
Kiwi, zou het niet zo kunnen zijn dat je vriend eerder teveel dan te weinig van je houdt? En hoe kijkt hij tegen seks aan? Gewoon, in het algemeen? Ik weet uit ervaring dat toen ik mijn zus eens zag vrijen met haar vriend (per ongeluk) dat ik daar hevig van ontdaan was, ik vond het een ruw en juist geen liefhebbend gebeuren. Als iets je heel dierbaar is, wil je het 'heel' laten, niet aantasten, eerder aanbidden dan beminnen. Het ligt absoluut niet aan je borsten, integendeel, ik denk dat je het probleem weleens zou kunnen verergeren als je je borsten vergroot.
In de beleving van seks is het belangrijk dat je jezelf ook voorop kunt/durft te stellen, er zit een vorm van egoïsme in, dit bedoel ik niet negatief. Je moet het genot dat in je opkomt aanvaarden en niet zien als iets wat je van een ander ontneemt. Psychologisch is het een erg ingewikkeld proces. Je vriend kan zichzelf wel masturberen omdat hij zich dan niet schuldig acht, het genot haalt hij puur uit zichzelf. Ik doe maar een gooi, ik weet het ook niet. Maar misschien moet je hem ondersteunen bij het masturberen, laten zien dat je het fijn vindt als hij geniet, dan gaat hij het misschien zien als iets wat je ook echt wil, dat je samen met hem blij wil zijn.
Heel veel sterkte,
Anton