Hoe kan ik erachter komen of mijn vriend homosexuelle gevoelens heeft?
Zinds enkele weken zit ik met de vraag of het waar is wat door een vriend van hem wordt verteldt, hij zou ooit een homosexuelle relatie hebben gehad. Zelfs blijft hij het ontkenen . Ook moet ik zeggen dat wij eigenlijk heel normal vrijen en ik niets vremds kan vaststellen. Wel heeft mijn vriend voor mij nog geen langduurende vrouwenrelaties gehad, om precies te zijn heeft hij over 10 jaar alleen gewoond. Zijn interesse in vrouwen is ook normal , zelfs overmatig sterk ontwikkeld. Wel weet ik dat hij over jaren met een homosexuelle was bevriend en deze vriendschap is volgends zijn zeggen kapot gegaan omdat de vriend te veel wou. Nou heeft juist deze vriend all jaren geleden tegen broer en beste vriend van hem,mijn vriend ,
te bekenen gegeven dat hun een sexuelle relatie zouden hebben. Deze informatie is mijn toegedragen omdat wij in de latzte tijd vaaker ruzies hadden en ik zoms niet meer wisst waar ik met mijn vriend aantoe was.
Toen is mij door zijn jeudtvriend, welke voor hem in jonge leeftijd een vaderrol heeft gespeld, hij is met moeder,oma en zuster opgegroidt , de vader is al vroeg overleden en de oudere broer was uit huis,verteldt dat hij volgends hem in een strijt zit met zijn gevoelens , voor vrouw of man te moeten kiezen. Nou is mij vraag in hoeveer moet ik da iets achterzoeken ?
Welke gedragspatronen kan men verwachten van een person welke in strijt met de geslachten zou zijn? Kan men zelfs vaststellen of iemand bisexuelle gevoelens heeft ? Ik heb hem zelfs al gevraagt en ook te verstaan gegeven dat het aan mijn gevoelens voor hem niets zou veranderen, maar hij geeft te bekennen dat het hem heel erg beledigd .dat ik het van hem zou kunen verdenken.
Moet ik het alles op zic laten rusten en zeggen dat was verleden of moet ik
ermee rekenen dat ik in de dat de vrouwlijke testpersoon ben welke hem de definitive weg zou wijzen?
— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —