Vervelende ervaring BDSM

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

EvaClassique
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 22 mei 2022, 16:58

Vervelende ervaring BDSM

Berichtdoor EvaClassique » zo 22 mei 2022, 17:20

Hi all,

Ik wilde graag mijn eerste stappen zetten in de BDSM en besloot dat te doen met een professionele/ervaren meester. Na wat research uitgekomen bij Meester Vincent uit Leiden. Tijdens onze eerste afspraak heeft hij al na een kwartier een grens overschreden die ik van tevoren expliciet schriftelijk én mondeling had aangegeven. En dat was best een angstig moment eerlijk gezegd. Er is één ding belangrijk bij BDSM en dat is dat er volledig vertrouwen en volledige veiligheid is. Zodat je je kunt laten gaan. En zeker bij iemand die dit voor het eerst doet. Van die veiligheid was hier echt geen sprake. Hij heeft zijn rol als dominant misbruikt. En daarmee misbruik van mij gemaakt. Heb er een heel onprettig en onveilig gevoel aan overgehouden. Het maakt dat ik bdsm niet meer wil uitproberen en zelfs gewone seks voorlopig even moeilijk vind. Wil m'n ervaring graag delen, zodat anderen die beginnen met bdsm hopelijk wél in een vertrouwde omgeving starten. Bij een meester die de basisprincipes van z'n vak naleeft. Weet iemand, is er een soort branchevereniging waar ik terecht kan? Of weet iemand misschien meer over deze Meester Vincent uit Leiden?

Groet, Eva

Frank de Lange
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 juli 2021, 7:04

Re: Vervelende ervaring BDSM

Berichtdoor Frank de Lange » zo 19 juni 2022, 21:43

Vreselijk, wát een rotervaring. En vooral, wat een hufter, zo'n 'Meester' die jouw grenzen niet respecteert. Hou fout, en hoe dom, kun je bezig zijn?
Hoe kwam je aan hem, bij hem terecht, wat voor research bedoel je? Kun je op die plek iets kwijt, een recensie ofzo, over die man?
Voor mij voelt de vssm altijd goed. Is zeg maar dé sm-vereniging binnen NL. Met bv speelavonden, met een bar waar je met anderen kunt praten, ervaringen delen. Kijken, alleen kijken, op de speelvloer kan ook. En, ga je samen spelen, dan spreek je uiteraard stopwoorden af. En, wel heel mooi, er zijn gastheren en -vrouwen die de sfeer bewaken, je kunt ze ook voor je gaat spelen om een oogje in het zeil houden vragen. Eh, dit is wel info die ik opdeed voor corona.
Enne, een eerste ontmoeting laat je het best in een neutrale omgeving plaatsvinden, een café bv. Plus, áls je dan gaat spelen, laat je nooit gelijk vastbinden ofzo. Dan heb je alle ruimte om stopwoorden te 'testen'. En nee, dit is geenszins als kritiek bedoelt.
Laatste, voor nu, in wezen is het altijd zo dat de onderdanige de échte macht heeft, het is aan de Dom om op respectvolle wijze grenzen net iets te verleggen, zodat je daar beiden van geniet.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten