Ik durf met 99,999999% zekerheid te zeggen dat dat niet gebeurt. Meetings zijn gewoon gezellige bijeenkomsten, net als dat je bijv. met vrienden naar de kroeg gaat
Welneen.
Het zijn allemaal opgefokte sex-maniakken en nymphomanen die samenkomen.
Na een voorstellingsrondje en een gratis drankje....worden de kleren uitgedaan en word er verder in lingerie gedaan wat men wil/niet wil. Zo leer je elkaar heel diepzinnig kennen

.
Daarom ook dat je altijd dezelfde mensen terug ziet...
Effe serieus nu.
Een meeting is echt een aanrader. Omdat je dan net die persoon in RL ziet waar je al zoveel postings van gezien hebt. Leuke is dat soms de het gemaakte beeld net klopt of hylarisch net niet. Zo heb ik op een ander forum eens een meeting gedaan en de grofst gebekte vrouw bleek een directie-secretaresse te zijn die in een maatpakje kwam aangelopen. Terwijl de meest gedistingeerde man die zo geletterd was en een groot aaibaarheidsfactor had (zou moeten hebben) bleek een biker te zijn die in lederen outfit met bandana en kettingen op de rug.....ruige baard....
Ik snap wel dat niet iedereen zo happig is om zich zomaar tussen wild-vreemden te gaan mengelen (naja ik wel

) maar heb nog nooit iemand geweten, die naar een meeting is gekomen, die het niet leuk vond en/of voor herhaling vatbaar.
Moeilijkheid is eerder dat datum/plaats en uur niet voor iedereen kan kloppen....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step