Aangezien je dit hier bij Maatschappelijke kwesties hebt gezet maak ik er ook maar een maatschappelijk antwoord van. Ik vind ten eerste dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij/zij uitspookt in zijn/haar priveleven. Patricia Paay heeft zichzelf laten filmen (want het kan er bij mij niet in dat ze het niet geweten zou hebben) in een nogal precaire situatie. Kwetsbaar. Je kunt er alles van vinden. Maar de privebeelden verspreiden via internet vind ik ronduit laag en onmenselijk.
Nee, ik heb de beelden ook niet gezien. Bewust niet. Ik ben een nieuwsgierig mens maar mijn principes zijn gelukkig sterker. Ik wil zelf geen onderdeel zijn van deze "hype" en massahysterie over het hoofd van deze vrouw. Ik ben solidair naar vrouwen toe.
Op de dag dat het filmpje uitlekte was het hier thuis een beetje vreemd. Mijn echtgenoot vond het hele gebeuren nogal hilarisch (en heeft al jaren een zwak voor La Paay
) en begreep niet zoveel van mijn principe om het niet te willen zien.
Het is alleen zo erg breed uitgemeten in de media, dat ik (alhoewel ik dus niks gezien heb) alles op mijn netvlies heb staan. Ik ben klaar met het gezeik over Patries