Hoi allemaal,
Geen idee of hier al een topic van is maar kon zo 1 2 3 niks vinden dus even in het kort mijn verhaal.
Ik ben een man van 32 en sinds meer dan 10 jaar merk ik dat ik er opgewonden van raak als een vrouw financieel gebruik van mij maakt. Niet in een relatie, daar heb ik die kick niet en zoek ik gelijkwaardigheid, maar daarbuiten geeft het me een enorme kick.
Soms zijn het meiden/dames die ik vaag ken, via via, soms via uitgaan leer kennen maar ook wel eens via facebook, van alles dus. Soms zeg ik gewoon dat ik haar mooi vind en verder niks van haar wil maar gewoon graag eens haar schoenen zou betalen. Als ze dat ziet zitten, dan is er een begin gemaakt en wordt het uitgebouwd.
De laatste tijd merk ik dat bv het geven van kadobonnen (Zalando, BOL) wel laagdrempeliger werkt als begin. Bv een dame met uitgaan ontmoet, en haar nummer gekregen bv om een foto door te appen. En dan gewoon de vraag stellen dat je nog een Zalando bon hebt liggen waar je toch niks mee doet en of zij hem misschien wil hebben.
Zoals ik zei komt dat minder vreemd over dan te zeggen dat je wil storten dus dat werkt makkelijker.
En soms ontwikkelt het zich en geef ik duidelijk aan dat ik verder niks wil of zoek maar het gewoon leuk vindt om dit te doen en als zij dat ook vindt, dat het dan prima is.
Moet wel zeggen dat ik een beetje de shopperige dames uitkies, ik vind het niet opwindend om een dame die krap zit een beetje te helpen maar eerder een beetje verwend nest dat toch al 30 paar schoenen heeft staan. Het geeft me dan een des te grotere kick dat ik zelf krapper moet leven en het geld aan haar moet afstaan, terwijl zij het puur aan extra luxe besteedt en het geeneens nodig heeft.
Zal mijn post niet te lang maken maar: heeft een dame hier dit wel eens meegemaakt (omdat er wel meer mannen met deze fetish zijn) en als iemand nog andere vragen heeft kan dat natuurlijk altijd.
Dit forum lijkt me erg open minded dus ben wel benieuwd naar reacties!
— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —