Hallo,
Ik ben cabeco3 gekke naam ik weet het maar ja ik heb hem ook niet verzonnen
Ik ben een man van 41 heb 1 kind en een hartstikke Lieve en naar mijn mening heel erg mooie vriendin.
En over haar gaat nu net mijn vraag, ik vind het leuk, opwindend en ik wordt vaak heel geil van haar naakt fotograferen en filmen ook tijdens de seks. Ook foto's van dichtbij zeg maar de hele vleeshandel vindt ik Super opwindend. Ik gebruik dit materiaal om zelf van te genieten achteraf, maar en nu komt het, ik vind het ook supergeil om aan anderen te laten zien. Ik maak de foto's zo dat ze onherkenbaar is en datzelfde geldt voor de filmpjes. Nu is mijn vraag is dit naar jullie mening vreemd gedrag ? En is het vreemd dat ik het geil vindt dat ze wordt bekeken door andere mannen en vrouwen? En dat anoniem wat het erg spannend maakt voor mij.
En vinden jullie dat wanneer ze absoluut onherkenbaar is dat je die foto's dan altijd wel kunt plaatsen ? Of is dat verraad ? En als laatste vraag, zij zelf vindt het niet zo spannend allemaal als ik, en ze laat zich wel fotograferen, maar gaat er nooit echt lekker voor zitten zeg maar, terwijl echt ze is prachtig, hoe krijg ik haar zover dat ze zich wel ontspannend als ik haar fotografeer? Nou ik Ben benieuwd alvast bedankt voor de eventuele reacties.
— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —