Ja, Denk het wel. Ben benieuwd naar andere meningen/ reacties.Gewoonte is de dood van elke seksuele relatie'.
Ik bedoel eigenlijk als je aan de andere kant van de relatie staat. Dus als je erachter komt dat, diegene waar je een oogje op hebt, een friends with benefits relatie heeft.Friends with benefits hoeft een andere relatie zeker niet in de weg te staan.
Zolang er geen verliefde gevoelens of verwachtingen zijn
klopt....is een killer en heeft me een relatie gekost. Je laat het insluimeren, werk, kinderen en tijdsdruk maken dat je het niet bewust bent.....'Gewoonte is de dood van elke seksuele relatie'.
Je bedoelt dus dat je het moeilijk vind dat "diegene waar je een oogje op hebt" een "friends with benefits" heeft.
Ik bedoel eigenlijk als je aan de andere kant van de relatie staat. Dus als je erachter komt dat, diegene waar je een oogje op hebt, een friends with benefits relatie heeft.
Bedoel je het dan niet anders.. geen seks is de dood van elke relatie?klopt....is een killer en heeft me een relatie gekost. Je laat het insluimeren, werk, kinderen en tijdsdruk maken dat je het niet bewust bent.....'Gewoonte is de dood van elke seksuele relatie'.
Eens je het beseft, is het heel moeilijk om het te doorbreken.
@ DecoJe bedoelt dus dat je het moeilijk vind dat "diegene waar je een oogje op hebt" een "friends with benefits" heeft.
Als je de exclusiviteit wilt van de ander......heb je een probleem in zo'n situatie.
Niet noodzakelijk.Bedoel je het dan niet anders.. geen seks is de dood van elke relatie?klopt....is een killer en heeft me een relatie gekost. Je laat het insluimeren, werk, kinderen en tijdsdruk maken dat je het niet bewust bent.....'Gewoonte is de dood van elke seksuele relatie'.
Eens je het beseft, is het heel moeilijk om het te doorbreken.
Mijn eerste gedachte hierbij was "Oei, dat zou weleens goed waar kunnen zijn". Maar erna begon ook mijn ratio te werken, ik realiseerde me dat die eerste gedachte puur emotie was. Een mens, twee mensen, twee mensen samen, dus ook twee mensen samen in een relatie hebben toch ook naast emotie een ratio?In dat kader kan ik er nog een ander aan toevoegen:
Verliefd worden op iemand anders is het begin van het eindigen van een relatie.
Terug naar “Maatschappelijke kwesties”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten