Berichtdoor Anwen » za 16 april 2016, 19:18
Tweede
Een hotelkamer ergens in het midden van het land. Het is een regenachtige dag in augustus. Ik ben zenuwachtig. Een paar dagen hiervoor heb je me gezegd wat ik je moest vragen als ik dit echt wilde. Mezelf aanbieden. Zeggen dat ik beschikbaar en open ben voor alles wat je met me wil doen. Waar ik eerder altijd afhaakte bij dit soort frasen, deed ik het. Ik kon het niet weerstaan, ook al ben ik bang voor wat je gaat doen. Dat je hard voor me gaat zijn, te hard. De eerste keer was nog een beetje aftasten, maar nu zul je verder gaan. Te ver? Wat is dat eigenlijk, te ver?
Ik ga op de rand van het bed zitten en trek mijn panty uit. Begin zenuwachtig te kletsen. Je pakt rustig je laptop en zet een muziekje op. In een hoek een grote tas met spullen. Ik durf er niet goed in te kijken. Je zegt dat ik mijn jurk uit moet trekken en trekt me tegen je aan. We zoenen en praten, ik trek mijn beha uit. Wordt langzaam wat rustiger, geniet van de warmte van je lijf. Van strelen ga je over naar knijpen. Overal. Je zegt dat je m'n kutje helemaal blauw gaat slaan vandaag, en ik voel een rare mix van angst en opwinding. Dan vinger je me en kom ik half klaar, in kan me nog niet echt laten gaan. Te veel ruimte, ik ben me te bewust van mezelf.
Nu mag ik jou eerst strelen. Je waarschuwt me; doe het zachtjes. Ik neem je in mijn mond en je duwt me steeds dieper over je pik. Eerst is het geil. Maar ik moet dieper, steeds iets langer. Zo controleer je mijn ademhaling. Ik vind het eng, weet niet wanneer je stopt. Dan moet ik kokhalzen. Ik haat het om te moeten kokhalzen. Ik probeer los te komen, maar je duwt me weer terug. 'Je hoeft helemaal geen adem te halen, je kan veel langer.' Je duwt me weer over je pik heen, een paar seconden langer. Net lang genoeg. Nu ben ik ontvankelijker, en opgewonden. Ik hoor je kreunen.
Je handen gaan over mijn lijf en je grinnikt als je ontdekt hoe nat ik ben. Ik vraag of je me wil neuken. Ik wil je boven me, in me. Je gaat achter me zitten en duwt jezelf in me. Slaat me op mijn billen, steeds harder, steeds op dezelfde plek. Ik wil het voelen en ondergaan maar ik kan de pijn niet opvangen en ik probeer weg te komen. Je zegt dat ik mijn billen naar achteren moet duwen, mezelf moet aanbieden. Mijn hoofd ligt op het bed en ik probeer mijn kont naar achteren te duwen, steeds weer, om de pijn te ontvangen. Normaal lukt het me niet goed, maar nu kan ik er in mee gaan, lust en pijn tegelijkertijd. Het voelt alsof je me meer van jou maakt als je in me bent en het is zo geil. Je trekt je terug en ik val hijgend op het bed neer.
Je komt terug met een zweep, ik kan niet goed voelen wat voor zweep, en kijken durf ik niet. Pijn, heel veel pijn waarvan het me lukt hem op te vangen. Oh het klopt zo, elke slag proberen op te vangen voor jou. Proberen om te blijven liggen, hoeveel pijn het ook doet. 'Je wil meer he? Bied je maar aan, masosletje', zeg je. Ik zeg dat ik niet wil dat je me op mijn rug slaat. Weer een klap. Je zegt dat je me slaat waar jij wil en ik moet je nazeggen. Jij slaat me waar jij maar wil. Hardere klappen, en ik begin te kreunen. Rol op mijn zij om mijn billen te beschermen. Je zegt dat ik terug moet gaan liggen en mijn billen aan moet bieden. Met heel veel moeite lukt het me terug te rollen. Je zegt dat ik vijf harde slagen krijg op elke bil.
'Zeg het als je er klaar voor bent.' Ik ben er niet klaar voor, ik heb tijd nodig, en zeg nee. Je vraagt het me nog een keer en nog een keer. Ik zeg weer nee, ik wil wel, maar ik kan het niet. Je zegt dat ik er 50 met de cane ga krijgen als ik blijf liggen, en ik draai me om. Bij de derde slag moet ik huilen van de pijn. Als je klaar bent vraag je of je m’n tepels ook zal slaan, dat wil ik toch? Ik zeg nee, ik vind pijn aan mijn borsten al rot, en op mijn tepels geslagen worden vreselijk, het is mijn meest zwakke plek. Je zegt me een paar keer om te draaien. Als ik niet reageer zeg je dat als jij het moet doen, het zeer hardhandig zal gaan. Je begint met tellen, en bij drie draai ik me om. Nu haat ik je. En ik haat mezelf dat ik dit doe terwijl ik niet meer weet of ik nog wel een uitweg heb en niet weet of ik die wil. Je zegt me dat ik mijn handen achter mijn hoofd moet doen. Als ik stil blijf liggen krijg ik er vijf op elke borst, als ik beweeg dan begin je overnieuw, zeg je. De pijn is bijna ondraaglijk en ik verzamel al mijn wilskracht om niet te bewegen. Je zegt dat ik je aan moet kijken, ik doe het. Met een betraand gezicht kijk ik je aan. Wat doe je toch met me, wat laat ik met me doen?
Ik mag tegen je aan liggen met mijn hoofd op je borst. Zachtjes streel je over mijn haar. Ik streel je terug en zak niet weg, zoals ik meestal zou doen. Omdat het nog niet mag van mezelf, van jou? Omdat het niet genoeg is? Ik vraag je om meer, ik wil meer ondergaan, me meer onderwerpen. Je vraagt wat ik meer wil. Of ik pijn wil? Een klap in mijn gezicht en dan de vraag of ik wil dat je je vuist in me steekt. Ik schrik, ik voel afkeer. Maar ook een bepaalde spanning, het gevoel van mogelijkheid. Kan ik dat, wil ik dat? Mag je doen wat niemand ooit heeft gedaan?
Ik moet voor je komen zitten en je legt touw om mijn borsten. Ik vind het niet leuk, ik houd er niet van als het nog gevoeliger wordt en ik weet al wat je zult gaan doen. Je slaat me inderdaad op mijn borsten. Ik laat mijn armen zakken maar je zegt dat ik mijn handen in mijn nek moet doen. 'Wees een trotse sub', zeg je. Het raakt me en ik doe mijn armen in mijn nek. Ik wil trots zijn. Ineens spuug je me in mijn gezicht. Ik schrik maar probeer niet te bewegen. Je spuugt nog een keer en slaat me dan hard in mijn gezicht. Ik blijf je aankijken en zie je opwinding, je liefde. Weer verzamel je spuug. Ik sluit mijn mond maar niet mijn ogen als je weer spuugt. Blijf erbij. Wees trots. Met je speeksel nog op mijn gezicht zeg je me op mijn rug te gaan liggen, mijn benen open. Je pakt glijmiddel, en ik weet wat er gaat gebeuren.
Je vingers in me, steeds meer, steeds dieper. Eerst lekker, totdat ik voel hoe je tegen weefsel aanduwt. Je kan niet verder, duwt toch door. Dit kan niet, dit past niet! 'Jawel slet, het past wel. Ontspan.' Vingers in me, uit me, dan meer vingers in me. Je duwt door, ik wil niet, maar probeer me te ontspannen omdat het anders alleen maar erger is. Ik probeer mijn hoofd los te denken van mijn onderlijf, te verdwijnen. Het lukt niet goed en ik probeer de pijn weg te ademen. Ergens je stem die zegt dat ik mezelf moet vingeren. Ik doe het in de hoop op verlichting. Ik moet huilen van de pijn en het gevoel er niks tegen te kunnen doen, dit met me laten doen terwijl ik het zo vreselijk vind en het tegelijkertijd wil terwijl ik niet weet waarom. Ik onderga alleen nog maar, voor jou. Uiteindelijk zeg je dat je er in zit, ik voel alleen maar pijn, geen vuist. Zachtjes beweeg je en ik schreeuw het uit. Het is vreselijk en geweldig tegelijk, je vuist in me. Uiteindelijk trek je je heel langzaam terug. Mijn kut voelt leeg.
Ik doe mijn benen bij elkaar en begin te trillen. Laat me, alsjeblieft. Raak me niet meer aan. Maar het is nog niet klaar, we voelen het allebei. Je legt je benen over me heen en praat tegen me. Ik hoor je stem maar registreer niet wat je zegt. Mijn geest is ergens anders. Dan ineens je voeten tegen mijn lijf. Een voet tegen mijn gezicht, met je voet duw je mijn hoofd heen en weer. Willoos laat ik je je gang gaan. Ergens klinkt het commando om ze te likken. Ik denk niet meer, doe alleen nog maar. Ik lik je voeten en tenen. Alsjeblieft, laat me dit doen, elke keer weer. Hier ben ik voor. Het voelt vies en geil en onderworpen. Ik houd mijn ogen gesloten, want ik wil niets meer zien, alleen nog maar voelen. Je staat op, loopt naar mijn hoofd dat over de rand ligt en duwt je pik diep in mijn keel. Een harde klap op mijn borsten, en nog een. Ik gil en hef mijn handen om je hand weg te kunnen duwen. Het doet zo'n pijn. 'Handen weg!' roep je. 'Benen wijd.' Met mijn laatste restje wilskracht dwing ik mezelf mijn benen open te doen. Diep duw je jezelf in mijn keel en slaat me dan keihard tussen mijn benen. Ik gil weer en houd trillend mijn benen open. Huil en gil en smeek je in mijn hoofd om op te houden. Ik weet niet meer hoe vaak je me slaat of wat ik moet doen om je te laten ophouden. Ik wil niet dat je ophoudt. Mijn geest die me vertelt vol te houden, dat ik dit kan. Ik maak een soort vrije val, er is geen begin, geen einde. Alleen maar nu.
Je trekt jezelf terug uit mijn mond. 'Kijk me aan.' Ik kan het niet, alsjeblieft niet. Je zegt het nog een keer, je stem nu rustig. Door mijn tranen heen vinden mijn ogen de jouwe. Er spreekt een zachtheid uit die me harder laat huilen. Je zegt dat ik het goed heb gedaan, dat je trots op me bent. De woorden stromen als warme water over me heen. Je bent trots op me. Het is goed. Ik kan alleen nog maar huilen. Ik voel me klein. Je hebt me gebroken.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince