Berichtdoor Anwen » ma 16 mei 2016, 16:52
Derde
Al voordat ik hem ontmoette wist ik dat hij een grote voorkeur had voor het weggeven van zijn meisje. Samen naar een gelegenheid gaan, of de mannen ervoor regelen, en haar dan onder zijn leiding laten gebruiken. Voor haar genot, voor hun genot. De volledige controle hebben over wat er met haar gebeurt, met wie.
Nooit had ik er over nagedacht, en ik wuifde het idee weg. Ik kan me ook niet herinneren dat we het er vaak over hebben gehad in het begin. Ik stelde vragen, dat wel. En stopte het daarna weer weg. Er was genoeg te ontdekken samen. De fantasieën er over kwamen pas laat. Maar dat ben ik ook wel een beetje. Ik heb nooit veel gefantaseerd, vind het moeilijk om in contact te komen met wat ik wil. Ik zei alleen ´misschien. En: ‘daar moeten we naartoe werken.’ Hij moest er om lachen. Waarschijnlijk voelde hij prima aan dat een deel van me getriggerd werd. En de maanden daarna gebeurde het dat ik er over begon te fantaseren…
We zijn samen op een feestje waar ik vaak in mijn eentje ben geweest. Ik ken de plek, en ik ken veel mensen die er komen. Vrienden, kennissen. Het is de eerste keer dat ik je meeneem, en het is leuk om te merken dat je geniet van de ambiance. We lopen wat rond, en gaan in het bubbelbad. Als een man aanstalten maakt om me aan te raken heb je dat direct door en zeg je diegene het niet te doen. Ik voel me veilig. Ik heb er over nagedacht of ik iets met iemand wil doen in jouw opdracht vanavond. Gaat het gebeuren, wil ik het? Ik laat het los. Ik zie het wel. Na het eten gaan we naar boven. Ik masseer je hele lijf, van top tot teen. Het is heerlijk om je te voelen genieten. Dit is waar ik goed in ben, en ik zal het je laten voelen ook. Mijn handen langzaam over je pik, verschillende technieken, uitproberend. Je kreunt, trilt, geniet.
Je zegt me op mijn rug te gaan liggen. Langzaam, enigszins aarzelend doe ik mijn benen open voor je. Wat ga je doen? Wil ik weer je vuist in me? Ja… ik weet niet of ik je hardop of in stilte vraag voorzichtig te zijn. Langzaam ga je met een vinger langs mijn schaamlippen en ik sidder. Alleen dit gevoel al, open te zijn voor je. Een vinger in me, in en uit en dan meer. Je bouwt het langzaam op, en het is heerlijk. Op de achtergrond geluiden van andere mensen, van seks, geilheid. Het doet een beetje pijn, maar het is vooral lekker. Je praat tegen me, wat een sletje ik toch ben, dat je je hand weer in me gaat duwen. Ik kreun, ik wil niet, nee, ja, ik wil wel! ‘Vinger jezelf’, zeg je. Je hand steeds meer in me. Het voelt vol, meer weet ik niet. Ik snap het niet, maar er is geen pijn. En dan ineens een vinger in mijn kontje. Ik kreun, dit is een deel waar ik moeite mee heb. Juist daarom doe je het, elke keer. Ik heb er niets over te zeggen. Het is niet de eerste keer dat je het doet, maar een van de moeilijkste. Maar ik kan het niet helpen, het idee van je vuist en je vinger zorgen ervoor dat ik begin klaar te komen. En nog een keer. Je moedigt me aan, doorgaan! Je zegt dat ik een geil kutje heb, en noemt me je hoertje. Ik moet je nazeggen. Je raakt me precies waar ik niet geraakt wil worden en waar ik het meest door geraakt wordt. Ik kreun, schud mijn hoofd, pers mijn lippen op elkaar. Vergeet het maar, niet dat woord. Je begint mijn borsten te slaan, steeds harder. Het gaat door en stopt pas als ik je vernederende woorden herhaal. Een slag tussen mijn benen en ik probeer je af te weren. ‘Handen weg!’ hoor ik. Net zolang tot ik me gewonnen geef en je nazeg. Ik verlies, maar je goedkeurende woorden en dan je hand over mijn gezicht laten me voelen dat het oké is. Mijn beloning is orgasme na orgasme, het kost me geen moeite. Dan trek je je vuist langzaam terug. Ik tril, sluit in een reflex mijn benen. Je geeft me een lange diepe kus.
We gaan naar beneden. Kletsen met wat mensen, kijken naar de demo. Genietend leun ik tegen je aan. Het gevoel om hier samen met jou te zijn, jou te mogen volgen. Je hand gaat over mijn gezicht en dan over mijn mond en neus. Ik sluit mijn ogen en wacht tot je me weer laat ademen. Nog een keer. Ik kijk je aan en zie je glimlachen. We kijken nog even, kletsen nog even en dan schraap ik mijn moed bij elkaar en vraag je of je me pijn wil doen. Ik loop netjes achter je aan naar boven, je kijkt wat rond en loopt dan verder, de trap op naar de verschillende hokjes. Je kiest er eentje uit en zegt me op mijn knieën op het matras te gaan zitten. Ik vraag je of ik een blinddoek op mag, ik wil alleen maar voelen, niets zien.
Je doet hem over mijn ogen en dan duwt je hand in je hand in mijn nek me voorover, kont in de lucht. Een paar klappen met je handen, steeds harder. Dan de zwarte plak, een vreselijk rotding waar ik soms toch naar verlang. Ik worstel, probeer omhoog te komen zodat mijn huid niet zo strak staat en ik de pijn aankan, maar je duwt me weer terug. ‘Biedt jezelf aan.’ Huilend ga ik weer in positie zitten. Mijn ene bil, mijn andere bil, dezelfde plekken. Ik hoor mezelf schreeuwen. Het is vreselijk en heerlijk tegelijl. Volhouden moet ik. Je gaat nog even door en stopt dan. Maar ik wil meer, en je pikt mijn onuitgesproken vraag op. Ik mag liggen. Nu kan ik het opvangen. Kan ik ondergaan, en tel ik de slagen niet meer. Je stopt, gaat zitten met je rug tegen de muur en wenkt me. Aan mijn haren trek je mijn mond over je pik. Zo goed mogelijk pijp ik je, terwijl je mijn hoofd vasthoudt en steeds een paar seconden langer lucht van me weerhoudt. Ik moet kokhalzen, tranen in mijn ogen. Ik vind het niet leuk, maar ben alleen nog maar gespitst op wat je van me wil. Dan moet ik op mijn rug gaan liggen. Verder, tot ik tegen de muur aan lig, in de hoek. Ik voel je voeten in mijn zij drukken, je duwt me verder. Ik voel me klein en onderdanig en dat wordt meer als je je ene voet tegen mijn wang legt en de andere op mijn kruis zet. Ik voel dat ik zeiknat ben wanneer je je voet daar legt en dat maakt me bloedgeil. Na jouw commando laat ik mijn tong langs je tenen glijden, lik ze, kus ze. Voel me vies en trots tegelijkertijd. Ik ben ervoor om je vieze voeten te likken en dat maakt me groot en klein tegelijkertijd. Je duwt me op mijn zij met je voeten en duwt me tegen de wand aan. Ik voel me overwonnen, zo ontzettend sub, een soort trekpop met touwtjes er aan. Je laat me even liggen en zegt dat ik op moet schuiven. Ik tril, haal diep adem. Er is alleen nog maar mijn lijf wat ik voel, niets anders.
Ineens hoor ik geluiden, gekraak. Ik voel niets, en hoor dan je stem die zegt dat ik de pik van de man naast me moet pakken. Ik snap niet waar hij vandaan komt, weet niet wie hij is. Ik weet niet waarom, maar tast af en voel zijn stijfheid in mijn hand. Trek hem langzaam af. Af en toe voel ik jouw handen, hoor je praten. Dan moet ik me omdraaien en zeg je dat ik hem moet pijpen. Aarzeling. Een oorverdovende stilte die alleen ik kan horen. Geen gedachten, een aarzeling. Ik krijg tijd. Dan beweeg ik mijn mond naar mijn hand om zijn pik. Ik hoef niets te zien, niet na te denken, alleen nog maar te doen. Ik zuig hem af, ik hoor je tegen me praten en beschrijven wat ik doe. Hoe goed ik het doe. Hij begint al snel in mijn mond te stoten, en daarna weet ik niet meer goed wat er allemaal gebeurt. Er is alleen nog maar mijn mond, en hun pik. Mijn taak, hun genot. Ik doe alleen nog maar, hoor mezelf geluiden maken, ben me bewust van wat ik doe zonder dat ik me ongemakkelijk voel of me schaam. Er is geen ruimte voor iets anders dan wat ik doe op dat moment. Je blijft tegen me praten, me aan mijn haar trekken om me dan weer jouw pik te laten pijpen. Ik zit op mijn knieën tussen jou en hem in en wordt aan mijn haar van de ene naar de andere pik getrokken. Mijn mond zo open mogelijk, ruimte gevend. Hij kreunt en zegt hoe diep ik ga. Trots. Tussendoor vingers in me. Ik ben blij dat ik een blinddoek om heb, er is geen afleiding, ik hoef niet bezig te zijn met aankijken of de vraag wie mij ziet. Het gaat een hele tijd zo door, ik ben alleen nog maar bezig met mijn mond openhouden, ademen en proberen om niet te kokhalzen. Het is zwaar, ik moet me concentreren om het zo goed mogelijk te doen. Ik heb maar een doel, hen plezieren. Jouw woorden van goedkeuring. Ineens komt hij klaar, over mijn borsten heen. Ik tril. Hoor je iets zeggen, en ineens is hij weg.
Ik zak terug op mijn knieën, en begin meer te trillen. Ik ben me ineens weer heel bewust van mezelf en probeer weer te landen. Ik wil daar niet weg, alleen daar voelt het goed. Ik voel je achter me zitten. Ik moet huilen, voel me vies, gebruikt. Met een papieren zakdoekje droog je mijn tranen. Ik ben veilig. Rustig zeg je dat ik uit het hokje moet komen. Ik kan het niet, wil niet dat iemand me zo ziet. De slet is weg, en meteen maak ik me druk om hoe ik er wel niet uit zal zien. Verwarde haren, tranen op mijn wangen en ander vocht op mijn gezicht. Tussen mijn benen is het drijfnat en ik ben bijna bang dat ik op de grond zal lekken. Uiteindelijk lukt het me om er uit te komen, langzaam loop ik achter je aan. Je pakt mijn hand zodat ik niet val.
Beneden zet je me op een stoel neer en haalt iets te drinken. Mijn hoofd is nog steeds stil. Ik zie mensen, hoor geluiden, maar voel niets. Je komt terug en zegt me aan je voeten te gaan zitten. Zonder enige aarzeling laat ik me op de grond glijden en duw mijn gezicht tegen je scheenbeen. Nu kan ik verder zweven. Ik wil alleen maar daar zitten, zo lang mogelijk, ik hoor alles wat er om me heen gebeurt en tegelijkertijd voel ik me alsof ik in een soort bubbel zit met jou. Af en toe pak je mijn kin en laat je me je aankijken. Het glas dat je vasthoudt en waar ik uit mag drinken. Ik hoor een paar mensen bezorgd vragen of het wel goed gaat. Iemand gaat achter me staan en praat, ik geloof dat hij iets zegt over hoe geil ik was. De schaamte duw ik weg, ik weet dat er mensen hebben gekeken. Hij legt ineens een hand op mijn rug, en ik schrik. Niemand mag me aanraken, niemand mag die bubbel in als jij niet hebt gezegd dat het mag. De man loopt weer weg, gelukkig. Langzaam kom ik weer terug. Vraag je wat er gebeurde, je helpt me de lege plekken in te vullen. Geeft me erkenning voor wat ik gedaan heb. Het is goed. In een mail een paar weken later noem je het power by proxy: je macht uitoefenen via een ander. Hij was zichzelf, en tegelijkertijd jouw werktuig. Hij mocht in onze bubbel, en daarom was het goed. Langzaam word ik helderder. Kom ik in het reine met wat ik heb gedaan. Geniet van het gevoel dat je invloed toeneemt.
We kijken elkaar weer aan. Je trotse blik, mijn glimlach. Dit. Ik ben zo dankbaar voor wat je me geeft. Kan bijna niet geloven dat we pas net zijn begonnen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince