Keek vanmorgen naar de tekst van 'Triggerfinger - follow the river' en realiseerde me dat het een prachtig nummer is over seksen en klaarkomen: https://www.youtube.com/watch?v=lGqIR5mIBiA" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit nummer wat origineerl van Lykki Li is wordt anders ook uitgelegd als een weg naar de dood en de uitleg dat de dood zo erg niet is! Het is maar wat je er in wil horen en zien.
Overigens wel een heel mooi nummer dat door diverse artiesten gecoverd is.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'
Overigens kan ik er binnen no time zo nog tientallen noemen, welke popsong gaat er niet over liefde en/of seks, zou je bijna denken!
Maar dat neemt niet weg dat het leuk is om dit topic er mee te vullen.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'
Leuk dat liedje van Meat-Loaf: dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zijn lichaamstaal registreer. Toen ik jonger was werd ik (heel cliche) afgeleid door zijn gewicht....
Hij heeft behoorlijk sexy moves
Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime,...Moi Non Plus
Alleen er naar luisteren zorgde al voor een orgasme, laat staan dat je met je gulp en wat daar achter zit ook nog tegen je meisje aan staat te schuren!