Ik vind het een leuk verhaal en zal daarom waarschijnlijk af en toe blijven reageren - maar ik gebruik het woord verhaal niet voor niets. Het karakter van je vrouw komt me namelijk steeds onwaarschijnlijker voor.
-Ze was preuts en deed het een keer in de 14 dagen om jou een plezier te doen.
maar....
-Nu weet ze alles van anale seks en geeft jou daar les in??
Om het simpel te zeggen: hoe kan dat dan?? *pakt chips en wacht op de volgende wending in de plot*
Oh ja - je was vreemd gegaan aan het begin zei je, omdat je een andere vrouw niet kon weerstaan. Waar is die vrouw gebleven? En je vrouw vond het niet erg zei je, maar wil je nu wel anaal laten nemen door een man waar je niets mee hebt (dat lijkt mij nou een *fuck you* en dan in de praktijk gebracht). Waarom vertrouw je erop dat ze niet kwaad is en geen wraak wil nemen?
Jij wilt het laten doen uit liefde zeg je, om haar een plezier te doen.
Maar waar is haar liefde? Ze communiceert niet, vindt het niet erg als je vreemdgaat, bespreekt jullie privé leven met de gay kennis en heeft nu een soort plan bedacht om je te laten verkrachten (tenminste, zo zou je het kunnen noemen). Je kunt geen 'nee' tegen haar zeggen, zeg je. Waarom niet? Wordt ze dan kwaad? Neemt ze dan al haar 'liefde' terug. En als dat dan zomaar kan - is het dan niet gewoon wisselgeld om je te manipuleren??
En waar heb je verder nog mensen die van je houden, behalve de liefde van je vrouw. Is het niet mogelijk om bij hun steun te zoeken, zodat je stevig op je eigen benen blijft staan??
Je begon de topic met dat je niet weet wat ze precies in haar schild voert - toch met een zeker wantrouwen. Dat lijkt me op dit moment nog steeds heel gezond. Ik zeg niet dat je niet op avontuur moet gaan en dingen proberen en ontdekken. Ik zeg wel dat je goed op jezelf moet passen & opletten waar de risico's en onbekendheden zitten.
Verder kwam ik vanmorgen (toen ik met heel iets anders bezig was dan shespot) de volgende grappige site tegen & die zit nu in mijn gedachten:
http://www.sektehulp.nl/zeven-belangrij ... tactieken/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je zegt dat je je vrouw niets kunt weigeren - is er dan een soort hersenspoeling aan de gang (zie hierboven - deze video is ook leuk:
https://www.youtube.com/watch?v=EJfm71I0OyU" onclick="window.open(this.href);return false; ). Of gebeurt er heel wat anders, en wat dan?? *Laatste alinea is pure nieuwsgierigheid. De topic 'hersenspoelen' fascineert me & de grip die jouw vrouw op je heeft maakt me ook *nieuwsgierig* *
PS. Zoals bekend op Shespot ben ik een openlijke voorstander van therapie en hulpverlening. Het neusje van de zalm zijn voor mij nog steeds goede haptotherapeuten (je hebt ook slechte - hard wegrennen!!). Kom ik in situaties zoals die waar jij nu in zit (of andere - riskante, onduidelijke situaties met een hoop emoties en een groot risico) dan schakel ik meteen een haptotherapeut bij. Is me altijd goed bevallen & heeft voor mij ook een hoop 'brokken' voorkomen.