— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —
Awel, ik weet het niet... Ik weet dat ik niet moet aankomen bij mijn vriendenkring hoe wij onze sexuele beleving ervaren... Ze zouden zwaar geschokt zijn. Maakt dat mijn vriendschap met hen minder echt? dacht van niet... Ik zie vriendschap zo: Elke vriendin die ik heb, geeft mij een meerwaarde, op een ander vlak.. bij de ene is dat over het dagdagelijkse leven, met een andere heb ik diepe, intense gesprekken, met nog een ander praat ik over het moederschap, enz.... maar elke vriendin brengt me iets bij... en dat ze niet zouden begrijpen hoe wij onze sexualiteit beleven... dat is niet belangrijk. Het feit dat ze 'vrij traditioneel' denken, of zich zelfs niet kunnen verplaatsen in mijn sexuele leefwereld, maakt hen niet 'minder' vriend...Een vriendin die jou laat zakken omdat je op een punt anders denk dan zij, kan je beter missen.En als mensen dit niet accepteren van mij dan is dit ook oké maar dan passen ze misschien gewoon ook niet bij mij. Ik hoop dat door ten volle mezelf te zijn ik ook mensen aantrek die mij ten volle accepteren
Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten