Berichtdoor Jeanny » za 19 december 2015, 14:34
Misschien voel je je schuldig omdat hij haar zo overlaad met aandacht en kado'tjes?
En is dat in jullie relatie, net als in de mijne, een gemis?
Mijn eerste gevoelens tijdens het lezen van jullie ervaringen was , wow wat geweldig. Hij komt op mij over als een charmeur en gentleman. Ik zou er niet mijn man voor inruilen, maar ohh dat verwennen. Ik zou toch zó genieten van de kado's, de kleren, me mooi en begeerlijk voelen.
Tja, dan zal een vroegere vriendin en vast ook een aantal van hier vast vinden dat ik materialistisch ben. Ik vind deze man niét fout namelijk. En ik zou er zelf ten volste van genieten, misschien zelfs tegen mijn man verzuchten dat hij mij het plezier niet gunt en dat hij niet zo onzeker moet zijn. De kinderen en de jaren samen stellen toch ook wat voor.
De man in kwestie lijkt mij tevreden met de overeenkomst. Zijn drukke leven en misschien eerdere ervaringen hebben hem hier gebracht.
Of hij hoopt wel op een partner voor altijd. Maar wat vele vrouwen en mij betreft telt status dan maar voor een klein deel. Hij moet zelf een fantastisch mens zijn.
En dan moeten alle mooie momenten met huidige partner daarbij bij in het niet vallen, lijkt mij een zware taak voor de hartendief.
Sterkte! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat