Berichtdoor jacob » do 10 december 2015, 11:28
Wat een spannende en heerlijke nacht was dit.
Nadat mijn vrouw me had laten weten dat ze met M naar hun kamer gingen, was ik onrustig, maar ook opgewonden en kon me niet concentreren op wat dan ook. Er gingen allerlei beelden door mijn hoofd.
Tegen middernacht kreeg ik eindelijk een sms: ga nog even douchen en kom dan naar huis.
Ik: was het OK?
Zij: ja, heerlijk.
Ik: hebben jullie geneukt?
Zij: ja, super en ik wil je kussen. Tot straks.
Toen ze thuis kwam hebben we elkaar omhelst en gekust. Ze zei: dank je dat je me dit hebt laten doen; ik voel me geweldig en 10 jaar jonger.
Ik heb mijn vrouw meteen meegenomen naar onze slaapkamer; we hebben elkaar uitgekleed en ze kwam in bed in mijn armen liggen. Ik streelde haar en ging met mijn hand naar haar lieve kutje; ze was zo nat. Zij pakte mijn penis en begon te vertellen: dat ze beiden tijdens het eten al erg geil waren; dat ze het nagerecht hebben overgeslagen en snel naar de kamer zijn gegaan, dat hij haar kuste en haar heeft uitgekleed, dat hij er zonder kleren ook lekker uitzag, dat hij haar mee naar bed nam en haar eerst heeft verwend met zijn mond.
Ze zei: toen hij in me kwam was dat zo’n intens gevoel. Hij was lief voor me en attent en liet me zalig klaar komen. Hij hield het lang vol en daardoor bleef dat heerlijke gevoel. Toen hij in me klaar kwam was dat zo’n heftig gevoel voor mij. Voor een vrouw is het iets bijzonders als een man in haar wil klaar komen.
Ze hebben een tijdje liggen uitrusten en praten. Mijn vrouw heeft hem gepijpt zodat hij weer een flinke rectie kreeg en hebben toen nog een keer geneukt, deze keer in haar favoriete standje, zij bovenop hem.
Ik werd zo geil van haar verhaal. Mijn vrouw werd ook steeds meer opgewonden terwijl ik haar vingerde. Toen zei ze: lieverd, ik wil dat je in me komt en me neukt en me weer tot jouw vrouw maakt. Ik heb haar geneukt en het idee dat kort daarvoor een andere man haar had geneukt was onbeschrijfelijk. We kwamen samen lekker klaar en zijn uitgeput in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker door haar kus. Ik heb haar weer fijn vastgepakt. Ik hoef je niet te vertellen wat er toen gebeurde.
We zijn een spannend avontuur aangegaan. Aanvankelijk was ik geschrokken door haar wensen. Door veel te praten wende ik aan het idee haar te gaan delen met een andere man en werd ik steeds meer opgewonden daardoor en begon het leuk spannend te vinden, maar was ook wel angstig dat het fout zou kunnen aflopen.
Op dit moment ben ik gerust dat ons huwelijk stevig genoeg is hiervoor en ben ik dankbaar dat ons huwelijk er op vooruit lijkt te gaan en dat onze seks een stuk beter en spannender is geworden.
Morgen stappen we in de trein voor een weekendje weg. Romantisch hotel, shoppen, kerstmarkt bezoeken, theater, lekker eten en genieten op een verwarmd terras. We hebben alle tijd samen om na te praten en onze ervaringen nogmaals te delen.