HiDie ene laatste zin "of dat alleen fantasie is" is de belangrijkste.
Kun je alleen achter komen door het 1x te laten gebeuren, met het risico op stukgaan.
Draai de vraag naar haar eens om. Zou zij het leuk vinden als jij ook een andere vrouw neukt?
Je hebt gelijk dat het verlangen van mijn vrouw niets te maken heeft met onvrede over onze relatie en over de seks samen. Ik denk dat we ook een stevige relatie hebben en dat moet nu blijken. Vanmiddag is mijn vrouw gaan shoppen en kwam ze terug met een sexy lingerie setje. Ik zal straks we een show krijgen hoop ik. maar ik heb nog niet van haar gehoord of ze een bepaalde reden had om dat setje te kopen. Het zal haar zeker goed staan.Uit de manier waarop je over je vrouw schrijft en uit haar eerlijkheid blijken jullie een goede, liefdevolle relatie te hebben. Haar verlangen heeft dus niets te maken met ontevredenheid over haar partner, zoals zo vaak door vreemdgaande vrouwen als reden of excuus wordt aangehaald.
Wat dit betreft zou je met weinig of geen gevaar voor je relatie cuckold kunnen worden - vele malen beter en veiliger dan in het geval van zoveel mannen die tegen hun wil en/of buiten hun weten om in die situatie terecht komen.
Is het trouwens niet verbazend dat voor de man van een vrouw die buiten de lijntjes kleurt, een specifieke term is bedacht - maar niet voor de vrouw van een ontrouwe man?
Omdat ik door een medisch probleem geen echt harde erectie meer kan krijgen is penetratie niet meer mogelijk. Daarom tegen het meisje gezegd:
Als je het met een ander wil doen mag dat
Als je van me af gaat schiet ik je dood
Toen moest ze lachen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten