Kort geleden hebben wij een fantasie vervuld door een date te hebben met een tweede man erbij. Althans het was de bedoeling om een trio te hebben maar dat pakte even anders uit. We hadden een advertentie geplaatst waar we behoorlijk wat reacties op ontvingen. 1 reactie sprong er wel heel erg uit, een aantrekkelijke donkere man reageerde met leuke foto's en een pakkende tekst.
Al snel werd het contact gelegd en een kennismakingsafspraak volgde in de bar van een hotel.
Wij zijn samen naar het hotel gereden waar ik, de man, in de auto bleef en zij alleen het hotel binnenging. het was mijn voorstel om het op deze manier te doen zodat zij samen konden ervaren of er een chemie was voor een vervolg. Na een half uurtje kwamen ze samen naar buiten lopen lachend en kletsend. Hij een echt aantrekkelijke lange lichtgetinte man gekleed in een strak pak. Zij kwamen op mij aflopen om even kennis te maken. Hij kwam op mij over als een spontane respectvolle man. Nadat zij beide duidelijk hadden gemaakt dat een vervolgafspraak zeker gemaakt zou worden, zijn we in de auto gestapt en weggereden.
Onderweg vertelde ze mij dat ze opgewonden geraakt was van hem en dat een volgende afspraak zeker seksueel gericht zou zijn. Ter bevestiging voelde ik dat haar kutje inderdaad heel vochtig was en dat hele gebeuren wond mij ook enorm op. Thuis hebben we ons overgegeven aan onze lusten waarbij de tweede man in gedachten erbij was.
De week daarna werden er berichtjes tussen hem en haar uitgewisseld om te komen tot een real date. Een afspraak werd gemaakt op een doordeweekse dag aan het eind van de middag. Omdat onze werkplaatsen geografisch nogal uit elkaar liggen spraken zij af dat hij haar met de auto op zou pikken bij haar werk en dat we elkaar tegemoet zouden rijden naar een hotel halverwege. Mijn werk zorgde ervoor dat er een andere wending aan de invulling van de afspraak kwam. Wordt vervolgd...
— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —