Ik heb wel al seksuele gevoelens voor een vrouw gehad. Ik heb voor de zekerheid de definitie van biseksueel eens opgezocht:
- Als jongen/man verliefd worden op zowel jongens/mannen als meisjes/vrouwen.
- Als meisje/vrouw verliefd worden op zowel meisjes/vrouwen als jongens/mannen.
- Met andere woorden je wordt verliefd een mens zonder daarbij te kijken naar de gender (het man of vrouw zijn).
Maar ik sta niet op die manier in het leven, dat ik zowel een man als een vrouw kan tegenkomen om een relatie mee te starten. Dan denk ik dat ik hetero ben met een extra kantje zeker
Al de definities en hokjes zijn moeilijk omdat ik niet weet in welk hokje ik pas. Misschien gewoon in mijn eigen hokje.
Ik heb me in mijn leven nog maar een paar keer aangetrokken gevoeld tot een andere vrouw en het gevoel is ook anders dan bij mannen. Misschien omdat ik er dan niet echt een relatie aan toevoeg of omdat het gewoon anders voelt. Het is vooral dat zij iets in mij raakten telkens.
Ik heb vorige week ook voor het eerst biseksuele filmpjes (mmv) bekeken. Ik had nog nooit mannen met elkaar zien vrijen maar ik vond het mooi. De mannen lieten zich veel meer gaan in hun gevoel en er was veel meer interactie met de anderen. Wel grappig detail dat me opviel: met een vrouwenhand rond een piemel, leek de piemel groter dan een mannenhand. Logisch maar het viel me op