Ik ben nieuw hier. Heb me aangemeld omdat ik toch met een gevoel zit dat ik met mensen wil delen.
Ik ben namelijk al ruim 5jaar heel gelukkig samen met mijn vriend. Daarvoor ging ik geregeld op stap met een (vriendschappelijke) vriend van me (altijd samen met andere vrienden en vriendinnen). Hij heeft me, na al die tijd, opnieuw mee uit gevraagd - for old time sakes - zoals hij het omschreef. Ik was in eerste plaats genijgd hiervoor vriendelijk te bedanken aangezien we beide een relatie hebben en hij enkel mij vroeg. Maar na aandringen van m'n huidige vriend ben ik dan toch maar op de uitnodiging ingegaan.
We spraken via sms af dat hij me kwam oppikken, dat we samen iets gingen drinken en daarna naar een discotheek gingen.
Wel die avond (30°C!) had ik een wit kleedje aangetrokken, daaronder een witte string en witte hakken.
Toen ik naar beneden kwam zei m'n vriend dat ik er sexy uitzag, maar dat het kleedje doorscheen en m'n string dus zichtbaar was. Hij stelde voor dat ik dus ZONDER zou gaan. Hij had dit eerder al voorgesteld wanneer we samen weggingen om zonder ondergoed te gaan. Ik ben er toen nooit op ingegaan. Maar deze keer drong de tijd, ik had namelijk al meer dan een uur voor mijn kleerkast gestaan alvorens ik dat kleedje had uitgekozen, en de deurbel kon ieder moment gaan!
Ik trok m'n string uit en daar ging de bel.
Na een aantal wijntjes en eenmaal in de discotheek aangekomen voelde ik me zo ongeloofelijk geil en aangetrokken tot "hem"
![bloos :D7](./images/smilies/blush.gif)
Ik stuurde m'n vriend dat ik er geil van werd om zo op stap te gaan. Hij stuurde mij letterlijk terug: "ik word er ook ongeloofelijk geil van dat jij met een andere man uit bent en zo weinig aan hebt!"
De rest van het verhaal maak ik wel af als ik een aantal reacties van jullie gelezen heb
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik wil namelijk weten of er al ooit iemand zich in deze situatie heeft bevonden?