Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr
Daar is zeker niets tegen in te brengen met Multi Merkel aan het roer.De domheid regeert....I rest my case.....
Dat is dus het zwaktebod van waardeloze politici die geen antwoord hebben, geen oplossingen hebben en ondertussen hun eigen land laten radicaliseren. En waarom mag een PVV-er geen mening hebben, ze vertegenwoordigen zo' n 20% van de bevolking.diegeen die aan overmorgen denkt meent te mogen uitschelden voor nazi, racist, vieze pvv-er, extreem-rechtser, fascist, onderbuiker. Ja, dat overtuigt nogal.
Feiten:diegeen die aan overmorgen denkt meent te mogen uitschelden voor nazi, racist, vieze pvv-er, extreem-rechtser, fascist, onderbuiker. Ja, dat overtuigt nogal.75 jaar na dato stort Duitsland Europa weer in de ellende. Dat is het gevoel wat er bij veel mensen leeft en dat haal je niet weg door deze mensen uit te schelden voor racisten en de problemen onder de tafel te schuiven.
En bij de volgende verkiezing is men weer helemaal verbolgen over de PVV zetels en kunnen we weer geen fatsoenlijk kabinet vormen en moeten we het weer doen met een gedoogcoalitie die geen beslissingen kan nemen. En vooral niet de hand in eigen boezem steken.
De term racisme wordt in meerdere betekenissen gebruikt. In de meest algemene zin betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras.
De domheid regeert....L'histoire se répète....Eén partij of persoon heeft alle macht. Het fascisme is anticommunistisch, antiliberaal en extreem nationalistisch. Door middel van partijmilities (in uniform), massademonstraties en verheerlijking van de leider probeerde men het volk tot een eenheid te smeden.
Tja, doordraven, herhalen......ik lijk Geert Wilders welAch Zwartepiet man......je draaft door! En jij herhaalt jezelf ook alleen maar.
Wat mij betreft hoeven ze ook niet vermengd te worden, maar dat wil niet zeggen dat je ze ook niet in dezelfde fles kan stoppen......er gebeurt dan verder niks hoorBlijven we nu proberen om olie en water te mengen?
Doe niet zo idioot. Volgens mij heb je niet eens alles gelezen en tot je door laten dringen, maar, lieverd, je krijgt mijn babydraagdoek om bij Merkel in te leveren. Heb jij je bonuspunten ook weer binnen. Voorlopig komen bij ons nl. geen kleinkinderen want de potentiële ouders werken zich de pleuris, moeten schulden inlossen, want-tja, gestudeerd, wonen notoir in ienieminie-huisjes, kunnen de regio niet uit want baas wil wat, maar horen wél bij de groep die Nederland moet dragen met geld, fatsoen en optimisme. Dat alles is inderdaad dom. Harstikke dom.Bij de Primark zijn de bruine overhemden (nog) in de aanbieding
Dat dat niet voor mensen opgaat, dat is je nog niet opgevallen?Wat mij betreft hoeven ze ook niet vermengd te worden, maar dat wil niet zeggen dat je ze ook niet in dezelfde fles kan stoppen......er gebeurt dan verder niks hoorBlijven we nu proberen om olie en water te mengen?
Waar komt die mythe van "de autochtone Nederlander" toch vandaan?? Nederland is altijd een immigratieland geweest: Vikingen, Romeinen, Hunnen, Fransen, Spanjaarden, Joden, Moren, Vlamingen, Duitsers, Chinezen, Indonesiers, Fransen, Surinamers, Italianen, Turken, Russen, Marrokanen, Kroaten, Kaap-Veridanen, Japanners etc. etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is hier wel voorbij geweest. En iedereen die op dit forum voorbijkomt en zijn eigen stamboom een beetje kent - heeft waarschijnlijk wel een voorouder uit een ander land of een andere cultuur.Ach Zwartepiet man......je draaft door! En jij herhaalt jezelf ook alleen maar.
Ikzelf ga me ondertussen afvragen wat de bedoeling kan zijn: is Nederland voor de (autochtone) Nederlanders (elk volk zijn eigen land), of is het de bedoeling dat Nederland een smeltkroes van allerlei verschillende nationaliteiten en culturen wordt waarbij de autochtoon straks de minderheid uitmaakt. Persoonlijk zou ik het gevoel hebben dat ons land verkwanseld is wanneer we die laatste kant op gaan. En ik maak me ook zorgen over welk stempel de Islam straks op dit land gaat drukken, als de meeste immigranten die godsdienst aanhangen. Blijven we nu proberen om olie en water te mengen?
Juist wel omdat ik mij erger aan dat deel van die mensen die dan juist voor de (re)actie zorgen.....zij zouden eens wat meer naar het water en de olie moeten kijken......je hoeft niet kunnen mengen om toch in die fles te kunnen zittenDat dat niet voor mensen opgaat, dat is je nog niet opgevallen?
Ik las daarnet (toevallig) het tijdschrift van de FNV - De Nederlandse bedrijven verdienen prima, maar de contracten zijn slechter dan ooit. Dit betekent dat er - door iedereen die niet tevreden is - meer geld gevraagd kan en moet worden. Als er meer mensen een goed contract hebben gaat de economie nog harder draaien & komt er opnieuw meer werk. Als dit niet gebeurt gaat een leeuwendeel van het geld naar de rijke aandeelhouders en zij potten het op.Doe niet zo idioot. Volgens mij heb je niet eens alles gelezen en tot je door laten dringen, maar, lieverd, je krijgt mijn babydraagdoek om bij Merkel in te leveren. Heb jij je bonuspunten ook weer binnen. Voorlopig komen bij ons nl. geen kleinkinderen want de potentiële ouders werken zich de pleuris, moeten schulden inlossen, want-tja, gestudeerd, wonen notoir in ienieminie-huisjes, kunnen de regio niet uit want baas wil wat, maar horen wél bij de groep die Nederland moet dragen met geld, fatsoen en optimisme. Dat alles is inderdaad dom. Harstikke dom.Bij de Primark zijn de bruine overhemden (nog) in de aanbieding
Excusez le mot, maar ik vind jouw opmerking op zijn zachtst gezegd dan ook lullig,- en dát, meneer zwartepiet - is een taalgebruik waar ik me hier hoogstzelden aan bezondig. En veeg het zwart ook maar van je gezicht, want dat zwart - dat kán dus niet.
Maar dat zijn er maar 2, die kennen we, zijn christelijk, die stelen en verkrachten niet en lijken teveel op 'ons'.......en Maxima lacht zo lief.......geen goede redenen dus om je boos over te maken....Het inkomen van Willem Alexander en Maxima - daar zou je je beter boos over kunnen maken!
Onzin, daar ergeren zich ook genoeg mensen aan.Maar dat zijn er maar 2, die kennen we, zijn christelijk, die stelen en verkrachten niet en lijken teveel op 'ons'.......en Maxima lacht zo lief.......geen goede redenen dus om je boos over te maken....Het inkomen van Willem Alexander en Maxima - daar zou je je beter boos over kunnen maken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast