— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —
Ai. Zal ik doen: zoeken. Kan ik als topicstarter deze draad verwijderen? Is op deze manier slechts vervuiling.Ik heb dit onderwerp hier heel vaak voorbij zien komen.. probeer de zoekfunctie eens.
en ja, je kan gemakkelijk verliefd zijn op twee vrouwen. Maar je maakt je leven erg gecompliceerd als je daar aan toe geeft.
Dat zou ik zelf zeker niet zo zeggen, maar ik ken wel diverse mensen die het hoge percentage cijfers over vreemdgangers gebruikt als argument voor non-monogamie. Zo van: 'zie je wel dat de mens van nature niet monogaam is, want we gaan vreemd bij de vleet! We zijn er niet voor gemaakt om altijd bij dezelfde te blijven.'Van de andere kant: is polyamoreus niet gewoon het 'opleuken' van vreemd willen gaan, maar daar een verheven klinkend argument voor willen hebben?
Ik neem aan dat je het hebt over jouw leven.en ja, je kan gemakkelijk verliefd zijn op twee vrouwen. Maar je maakt je leven erg gecompliceerd als je daar aan toe geeft.
Je kan gemakkelijk van meerdere mensen houden. Het venijn zit in het woord verliefd.Ik neem aan dat je het hebt over jouw leven.en ja, je kan gemakkelijk verliefd zijn op twee vrouwen. Maar je maakt je leven erg gecompliceerd als je daar aan toe geeft.
Voor mij is het leven niet zo gecompliceerd, voor de meeste poly mensen die ik ken niet.
Dat kan en het mag, maar is het nodig?Kan ik als topicstarter deze draad verwijderen?
Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast