Een heel belangrijk punt.Hij doet maar wat, zij houdt van hem en doet daarom mee -
Een heel belangrijk punt.Hij doet maar wat, zij houdt van hem en doet daarom mee -
Ik weet natuurlijk niet in wat voor omgeving jij verkeert, maar het is er een met geweldige supervrouwen die niks merken van hun voortschrijdende leeftijd, maar zich misschien toch wel de takke lijnen, en hun lijf onder smeren tegen rimpels- en natuurlijk hun kerels nog suf neuken.Maar mijn (harde) mening is dat er veel, heel veel mensen zijn die onhandig zijn in bed. Dit resulteert erin dat het 'jongere mannetje' vaak geen flauw benul heeft van de werkelijke, lichamelijke reactie van zijn vrouw. Hij doet maar wat, zij houdt van hem en doet daarom mee - maar wordt toch niet echt opgewonden van middelmatige sex.
Haar lichaam protesteert - maar niemand die ernaar luistert (hij niet en zij ook niet). En dan ergens op een moment geeft haar lichaam meer tegengas dan normaal (overgang lijkt me daar heel geschikt voor) en is het gedaan.
Maar maak mij niet wijs dat moeder natuur vrouwen heeft ingeprogrammeerd dat ze het na de overgang niet meer willen of kunnen. Daar geloof ik (en zie ik in mijn omgeving) toch echt weinig van.
Maar maak mij niet wijs dat moeder natuur vrouwen heeft ingeprogrammeerd dat ze het na de overgang niet meer willen of kunnen.
Het gaat hier dus om de lichamelijke reacties, meer dan om de zin er in. Je zegt hier iets heel interessants: je suggereert een psychologische verklaring voor lichamelijke problemen (zoals droogheid).Haar lichaam protesteert - maar niemand die ernaar luistert (hij niet en zij ook niet). En dan ergens op een moment geeft haar lichaam meer tegengas dan normaal (overgang lijkt me daar heel geschikt voor) en is het gedaan.
Er is toch sensilube... glijmiddel.. durex pleasure in alle kleuren, smaken en stimulerende neveneffecten.Droogheid van de vagina is een fenomeen dat te wijten is aan een tekort aan oestrogeen, het kan worden opgelost door een oestrogeenbehandeling, deze is echter niet aan te raden ...
Terug naar “Wellness en spiritualiteit”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten